Arvostele edellisen Avatar

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

Arvostele edellisen Avatar

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Pe Loka 10, 2008 10:16

Tällaista ketjua ei löytynyt etsimällä, jotenka loin sellaisen. :0 *sherlock fiilis*
Ja ei kuin arvostelemaan!
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Loka 17, 2008 1:41

^ Kovin ahdistuneen näköinen poika/tyttö jostakin sarjakuvasta, luulisin. Pidän mustavalkoisista kuvista, mutta nuo silmien mustuaiset ovat kyllä omituisen isot. Mikä häntä niin pelottaa? Sekö, kun MINÄ katson sinne päin? :D

Annan arvosanaksi mustavalkoisuuden ja erikoisuuden takia ysin.

Entäs miun kahviaddikti-Godot? XD
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Dee » Ti Loka 21, 2008 3:51

Öää! Osaan niin hienoja arvostelupuhheita kirjottaa että sanon vaan että.. KAHVIA! Eli.. kahvikupista ysi! Joo ja tolle miehelle täys kymppi siit että juo kahvia. xD
19 pistettä väännetää kouluarvosanaks joten sovimme että se ois vaikkapa 9½

Kuittaan.
Kuva <- Klikkaa sitä :D
Dee
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ke Loka 14, 2009 8:38

Muutkin saa arvostella. : )
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » To Loka 15, 2009 5:55

^ Kovin ahdistuneen näköinen poika/tyttö jostakin sarjakuvasta, luulisin. Pidän mustavalkoisista kuvista, mutta nuo silmien mustuaiset ovat kyllä omituisen isot. Mikä häntä niin pelottaa? Sekö, kun MINÄ katson sinne päin? :D

XD

Onneksi tuo edellinen arvosteluni Nuuttiksen avan vaihtumisen jälkeen saa miut näyttämään aika typerykseltä, kun en muka edes ole selvillä Iriksen sukupuolesta.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Pe Loka 16, 2009 11:03

Kahvikupit yhä rulettaa joten kaipa määkin sen ysin annan *vaihtaa pikaisesti avatariaan takaisin Arssiksi*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Ixu » Pe Marras 20, 2009 6:19

Minä haluun arvostella kans!! Avatar on hauska ku toi ukkeli liikku ja kuva on kivan värikäs:P liittyy kai Harvest Mooniin? Olen tyhmä...En tajuu HM:stä paljoo, ku oon pelannu vaan Wonderful lifeä ja Harvest moon ds:ää!!! Plussat pienestä koosta++++ :) Se saapi 9 ½, ku olen niin hyvällä päällä (ja väsynyt musatiedon jälkeen)

SquallSquallSquallSquall!!! Miun ava!!!

Edit: ruokin noita tyyppejä koeputkissa

v Actually koulupuku.. Squall on enemmänki vakavammanpuoleinen, mut kiva ku sai hyvän arvostelunXD
Viimeksi muokannut Ixu päivämäärä La Marras 21, 2009 7:17, muokattu yhteensä 1 kerran
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Celiaparas » Pe Marras 20, 2009 11:18

Jaahas, joku tyyppi millä on hassut vaatteet ja sydän poskessa? Hienoista hiuksista 9!
Celiaparas
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja josie » Pe Joulu 11, 2009 4:07

Tuotah... Mikä ihme tuo on? @_@ Näyttää ihan sykkeröltä *tarvitsee ehkä silmälasit* Mutta öö, kuutonen koska mustavalkoisuus toimii aina, mutten vain tajua itse kuvaa :\

EDIT Nalle? *tuijottaa kuvaa hetken hiljaa kunnes palaset loksahtavat paikoilleen* Aaaaa no kappas niinpäs onkin :shock: *hidas* Ja minulla mukamas on hyvä hahmotuskyky XD *menee nurkkaan häpeämään*
Viimeksi muokannut josie päivämäärä La Joulu 12, 2009 4:56, muokattu yhteensä 1 kerran
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Celiaparas » Pe Joulu 11, 2009 11:05

Se on nalle -_-

Kaunis tyttö, ihanat hiukset, söpö huivi, hieman paljastava asu; annan vaikkapa kasin
I have a dream...
Celiaparas
Tavallinen turnipsin kastelija

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä