Kuka on kaikkein suurin suosikkisi Harvest Moon hahmoista?

Jooh eli tänne vastedes kaikki keskustelut tyyliin "pelaatko mieluummin" "lempihahmosi" jne. Myös jos et ole varma oikeasta kategorista laita keskustelu tänne niin siirretään se sinne minne se kuuluu.

Valvoja: josie

Kuka on kaikkein suurin suosikkisi Harvest Moon hahmoista?

ViestiKirjoittaja josie » La Tammi 05, 2008 5:04

Joo otsikko sen kertoo, tosin siinä pitäisi vielä lukea "Ja perustele miksi" mutta se ei mahtunut :lol: Itse asiassa minun puolestani tänne voi vaikka listata joka pelistä lempihahmonsa ja perustelut sille :3 Itse ainakin yritän keksiä perustelut ^_^ Ja asiaan:

Mineral Townissa: ööh... Vaikea kysymys oikeastaan. Pidän paristakin hahmosta ilman sen kummempaa syytä... Ehkäpä vastaan Gray koska hän reagoi niin mahtavista jos tarjoat pojalla pelatessa Sinistä sulkaa :wink: (Se on itse kokeiltava ei sitä voi selittää)

Harvest Moon DS (Cute): Steiner. Ihan vaan siksi että se oikeasti on pähein hahmo Harvest Moonissa JA ainoa poika pelissä joka tavallaan hoitaa kosimisen. Etkö itse haluaisi että joku varastaa sydämesi?

Wonderful Life: Daryll. Daryllissä vain on sitä jotain charmia, olin pettynyt kun hän ei ollut naitavana HMDS Cutessa. Olisin oikeasti kakkosmuistiolla valinnut Daryllin ♥

Saari: Shiba. Kuinka usein muuten Harvest Moonissa hyppii pieni Tarzan lannevaatteessa? Ja kuinka moni muu yrittää myrkyttää sinut häissäsi? Tai opettaa "metsästämään ruokaa ja kunnioittamaan luontoa"? Shiba on THE awesome. :lol:

Rune Factory 1: Zavier. Zavierissa on sitä jotain mikä saa meikän olon sellaiseksi että tahdon lyödä sitä ja samaan aikaan halata.

Ja muiden pelien hahmoja en nyt toistaiseksi kommentoi.
josie
[Admin] No-life

YEAH

ViestiKirjoittaja Ookami-Chann » To Heinä 24, 2008 1:46

Kai koska se on niin kuul ja semmonen erakko. Ja niin komia myös ja hassu ja hyvä kokkaamaan ja ja ja... (ei osaa itse kokata -.-'')
Koogaa seuraamassa ~
Ookami-Chann
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja Celiaparas » Su Joulu 13, 2009 7:44

Harvest Moonissa Muku Muku ja Celia. (jos pitää päättää vain yksi niin sitten Celia) Muku siksi, koska se on vaan niin suloinen ja hassu. x) Ja Celia on niin herttainen tyttö, joka aina punastuu :) .
Rune Factoryssä Sharron. Koska se on jotenkin hyvin salaperäinen ja kaunis.
I have a dream...
Celiaparas
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja Etsura » Ma Joulu 14, 2009 3:37

Mineral Town: Täältä on hankala valita, kun ne on kaikki niin ihania, mutta jos joku pitäisi sanoa parhaaksi niin se olisi kai May. Hän on niin iloinen ja suloinen, mutta samalla jotenkin niin traaginen tapaus. Oikeastaan tämä kuvaus sopii koko Mineral Towniin :wink: Myös Cliff on ihana <3 ja Gotz on mahti äijä :)

Forget-me-not Valley: Eipä ole tämäkään valinta helppo. Se on joko Daryll tai Steiner/Skye. Siitä olen samaa mieltä että Daryll olisi pitänyt olla DS Cuten miesvaihtoehdoissa.
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Ma Joulu 14, 2009 3:59

Höm. Mineralissa ehkä Popuri, koska hän on niin älyttömän söpö! Pidän myös sellaisista pirtsakoista tytöistä, niin kuin Popuri on. Popurin veli Rick on myös huvittava hilpeän ulkomuotonsa ja älyttömien juttujensa ansiosta, mutta hänestä en oikein sen kummemmin piittaa. Popuri siis. Tavaroita kuskaava Zack on myös aika hauska tuttavuus.

HMDS:ssä... Flora! Aaltoviivat ovat söpöjä ja tyttö on niin söpö muutenkin. Muffy on myös kiva ja kreisiosastolta Floraa iskevä, sekopäinen Daryll on aika kova. Mitäs muita henkilöitä... Gustafa on aika pro |D Hugh on myös tosi kiva.

Islandissa... en kyllä osaa sanoa, en ole kovin paljon sitä vielä pelannut. Pierre on aivan ihana, mutta myös Elliot on mielestäni hyvä. Kreisiosastolta Regis nappaa pisteet kotiin epämääräisellä käytöksellään ja saarella vieraileva Popuri on myös todella suloinen. Denny ja Lanna ovat molemmat myös tosi hauskoja tyyppejä.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Ti Joulu 15, 2009 7:18

Missään pelissä ei ole ukkelia johon voi "samaistua". Tykkään kyllä ehkä eniten Muffysta, eli olen tällainen perus HM pelaajaXD Kai on kyllä "komea", jos niin voi sanoa pelihahmosta. Mikä se ketju oli...? Kai on kyllä selvästi ihan oikeesti tummaihonen. (Ja ei, en jaksa laittaa viestiä siihen ketjuun)
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja josie » Ti Joulu 15, 2009 7:56

^ Kuka kaivoi näin vanhan ketjun esiin? :lol: Oikeasti 2008 tammikuulta, kohta on 2010! Noh eipä se mitään, (miksi siis otin asian esiin? Ei tietoa täälläkään päin.) huomauttaisin nyt että tuossa ekassa postissani on "päivittämättömät" nimet.

Steiner=Skye
Shiba=Shea

Lisäksi joudun yhtymään Etsuran mielipiteeseen, Gotz on mahti - rakastan sitä! Myös Carter (pappi siis, ei Forget-Me-Not Valleyn arkeologi) on hurmaava.
josie
[Admin] No-life

Paluu Harvest Moon Yleensä