Rune Factory pelipäiväkirjat :D

Kuten otsikko sanoo, Rune Factory keskustelu tänne.

Valvoja: josie

Rune Factory pelipäiväkirjat :D

ViestiKirjoittaja josie » Su Syys 21, 2008 9:20

Yup, eli "innoittuneena" tästä aiheesta ajattelin että ihmiset saavat jakaa nyt näin eurojulkaisun alla omia tilastojaan pelistään :3 Ja näin pitemmittä puheitta aloitin itse uuden muistion:

Ensimmäinen päivä oli kamala. Piti olla tekemisissä Mistin kanssa *blergh* Nimekseen pikku Ragunani sai omaperäisesti "Ran" mitä sitä nyt suotta pidempää nimeä keksimään. Ensimmäisenä päivänä siivosin peltoa, (lähinnä nypin ruohoja, ilman vasaraa ja kirvestä ei paljon muuhun pysty) kuokin, istutin saamani turnipsit... Ja sitten kuokin lisää :lol: Niin kauan että energiaa oli enää hippu jäljellä. Sitten päätin että on aika kohdata maailma ja kipitin tutkimaan kaupunkia (tosin siellä mitään tutkittavaa ollut kun kerran jo pelin läpäissyt...) Morjestin kaikkia tyyppejä jotka sattuivat kotonaan olemaan, kävin Biancankin talolla toteamassa että ovet ovat auki mutta ketään ei ole kotona D: Miten huolimatonta! Sitten kello vihdoin tulikin kolme ja Melody avasi kylpylänsä. Kävin siellä palauttamassa energiani ja kuokin vielä vähän lisää kunnes Ran-parka ei enää jaksanut ja pistin pojan nukkumaan.

Seuraava päivä alkaa Biancan kohtaamisella. Muistin oikein, vihaan sitä(kin) naista. Kastelen kämäset turnipsini ja kuokin vielä ne viimeiset kohdat joita edellisenä iltana en saanut ja sitten juoksen morjestamaan Sharonia joka inhoaa minua mutta se nyt ei ole koskaan pysäyttänyt minua vainoamasta tyyppejä :3 Lopulta kello tulee yhdeksän ja kaupat aukeavat, esittelen itseni lopuillekkin tyypeille (Ja Biancan luona käydessäni mieleni teki taas läimäyttää tätä >_> ) ja saan passin ensimmäiseen luolaan. Käyn luolalla ja läiskin yhden monsterin hengiltä kuokalla, mutta tulen siihen tulokseen etten voi jatkaa kuokalla pidemmälle koska se on liian hidas. Pakenen luolasta kun henget alkavat olla vähissä ja sitten juoksentelen ympäri kaupunkia, ostan toisen pussin turnipsin siemeniä ja odotan taas että kello tulee kolme jotta Melody avaa putiikkinsa. Jossain vaiheessa harhauduin rannalle ja sain ongen. :idea: Hei onkimalla saa kalaa ja kalasta saa rahaa! Melody avaa vihdoin, juttelen tämän kanssa sekavia ja käyn kylvyssä, täydellä energialla sitten suuntaan rannalle ja aloitan "project "fishing is golden:in" Lopulta reppu on täynnä kalaa joskin kaupat ovat jo kiinni joten niiden myynti jää seuraavaan päivään. Kotona istutan ostamani siemenet ja kastelen ne ja päädyn nukkumaan suht aikaisin.

Kolmas päivä:
Kastelen turnipsit ja murisen niille jos ne vaikka kasvaisivat siten nopeammin. Kiusaan taas Sharonia joka komentaa minut pysymään kaukana luolastaan. Koska kello ei vieläkään ole kovin paljon käyn taas ekassa luolassa ja yritän huitoa monstereita kuokalla. Se sujuu jonkin aikaa ja sitten mokaan. Huidon hetken henget vähissä enkä tajua että en edes ole hirviötä päin. Game over. :oops: Noh ei se mitään ladataan. Suoritan aamutoimet uudestaan ja palaan kaivokseen hirviöitten luo, tällä kertaa karkaan kun kuulen ensimmäisen "pip" varoitus äänen henkien vähyydestä. So long suckers. Huomaan että jossain vaiheessa kello tulikin jo yhdeksän, myyn kalani, kerään hyvät hynät niistä ja ostan sen kunniaksi pussillisen mansikan siemeniä ja miekan. VIHDOINKIN kunnon välineet! Istutan Mansikat ja kastelen ne energia on yhä vähissä joten syön pari ruohoa ja painun takaisin kalastamaan ja odottamaan että Melody avaa. Energia on lopulta taas niin vähissä etten uskalla enää heittää onkea veteen pyörtymisen pelossa joten käyn myymässä saaliini ja siirryn juttelemaan kaupunkilaisten kanssa. Rosetta antaa minulle viikatteen ja Bianca kirveen. Tabathalta saan sen monsterinkesytys hanskan. Melody avaa viimein ja sitten täydellä energialla siirryn mätkimään monstereita luolaan ja vihdoin kasvattamaan Ranin tasoa. Lopulta poika taas väsyy ja laitan sen nukkumaan

Seuraava päivä kuluu suunnilleen samalla tavalla kuin kolmaskin, sillä erotuksella että eka Turnipsi satsi on kypsynyt! Vien yhden turnipsin Mistille ja muistaessani kaivan tämän talosta esiin tyhjän pullon. Pullosta tulee mieleeni se että Biancan kellarissa on toinen joten haen senkin ja samalla Rollabouti viininkin. Harkitsen Rollaboutin antamista Emmettille mutta päätän pihdata sitä vielä jonkin aikaa :twisted:

Ja nyt tällä hetkellä pelissäni on perjantai, päivä on vasta alkanut, mutta Ranin tämän hetkinen tilanne on tällainen:
Taso: 8
Equip: (Halvimmat)Miekka Kilpi & Bracelet
Taiat: Escape tai mikä se nyt onkaan nimeltään
Ja sitten minitasot:
Swordmanship: 5 (yksi tai kaksi lyöntiä niin nousee kuuteen!)
Farming: 5
Logging: 2
Fishing: 4
ja loput 1

Ystäviä Ran-paralla ei ole, mutta jos "rakkausmittariin" on luottamista niin Mist ja *köh* Jean rakastavat Rania eniten :lol: (ja sitten seuraa Rosetta, Edward, Camus... Ran on näemmä enemmän miesten suosiossa, voi poikaparka.)

Superduper pitkä viesti. Oh well.
josie
[Admin] No-life

Re: Rune Factory pelipäiväkirjat :D

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ma Syys 22, 2008 11:45

josie kirjoitti:Huidon hetken henget vähissä enkä tajua että en edes ole hirviötä päin. Game over. :oops:

Ja nyt tällä hetkellä pelissäni on perjantai, päivä on vasta alkanut, mutta Ranin tämän hetkinen tilanne on tällainen:
Taso: 8
Equip: (Halvimmat)Miekka Kilpi & Bracelet
Taiat: Escape tai mikä se nyt onkaan nimeltään
Ja sitten minitasot:
Swordmanship: 5 (yksi tai kaksi lyöntiä niin nousee kuuteen!)
Farming: 5
Fishing: 4
ja loput 1

Mitä. Harvest Moon, jossa voi tulla Game Over? XD Mielenkiintoista! Ja muutenkin tuollaiset j-rpg-tyyliset tilastot ja aseet ja vastaavat näyttävät kiinnostavilta. Hauska nähdä sitten kun/jos itse tätä joskus alan pelata, miten erilaisia mielikuvia miulle onkaan pelistä ja hahmoista kehittynyt muiden pelipäiväkirjoja lukemalla. :wink:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ma Syys 22, 2008 1:07

Joo ite tykkään Rune Factorysta ja eilisen pelaamisen jälkeen pitäisi kai korjata että siinä lukeekin "Try again" ja peli palaa alkuvalikkoon :3

Jatkaen siitä mihin päiväkirjani jäi:
Viides päivä, Perjantai:
Aamu aukeaa taas samanlaisena kuin kaikki muutkin päivät, paitsi että tänään minulla on tavoite: Aion läpäistä Carmite Caven. Kiltisti odotan taas että kaupat aukeavat ja juoksen sairaalalle teettämään pari potionia ja ostamaan Round Offia koska jostain syystä Ran tuntuu jatkuvasti Sealin alaisena =_= Varmuuden vuoksi ostan vielä muutaman Antidontal Herbinkin. Kun reppu on pakattu siirryn luolan puolelle. Luola itse on tosi helppo ja se on äkkiä läpäisty, matkalla saan vielä tason mikä tietysti on vain plussaa. Lopulta olen melkein loppuvastuksen oven takana kun Zavier tulee ilahduttamaan päivääni ja lahjoittaa makuupussinsa. (Yay!) No tosin elämät ovat lähes täynnä ja Rune Pointteja makuupussissa nukkuminen ei palauta joten tallennan vain viimeisellä save pointilla ja juoksen urheasti päävastukseen. Mist tulee kitisemään ja lupaan listiä sen... Ei siis Mistin vaan päävastus hirviön. Tässä kohtaa aloin muistella ekaa peli kertaani ja jotenkin mieleeni hiipii muisto siitä että kuolin tätä vastusta vastaan aiemmin 3 kertaa... Jep. Ei mene kovin kauaa kun kuolen taas. *sigh* No uudelleen vaan yrittämään, tällä kertaa yritän olla tekemättä comboja. Jotenkin onnistun bossin rökittämisessä ja Mist tulee onnittelemaan. Ihanaa. *yrjöö* Ylpeänä kipitän kaupungin läpi ja annan ihmisten ylistää mahtavia miekkamiestaitojani :lol: Kunnes pääsen Godwinin luo joka pilaa iloni ja komentaa minut tekemään farmi töitä ja kuokkimaan ainakin 50 neliötä maata Carmitessa. Takaisin arkeen siis...

"Vapaapäivä":
Tänään tulee Ivan~ Ivan Baby Ivan Honey~ Ivan HOE~ *gets shot* En tiedä mitä on myynnissä mutta ostanpa sen silti, niin päätin joten aamulla ensimmäiseksi suuntaan kalaan ja kalastan reppuni täyteen. Kalat myyn Emmettille koska tämä on ainoa joka pitää putiikkiaan viikonloppuisin auki. Sitten juoksen Ivanin luokse, "Hei beibe" tervehdin ja Ivan punastuu- Ai ei vai? Meh :'< No ei sitten. Joka tapauksessa Ivan myy tällä kertaa Makereitä, Ostan kaikki mihin kalastus rahani riittävät ja kiroan kun YKSI jää ostamatta. Noh kukapa Wool Ball Makeriä tarvitsisikaan >_> (No minä dammit! >_<) Loppuillaksi palaan Carmiteen leikkimään, voisin vaikka aloittaa sen kuokkimisen vihdoin... Siellä muistan että Chihori monstereista saa jotain kivaa tavaraa joten siirryn niiden kimppuun ja lätkin niitä parikymmentä hengiltä kunnes saan Fire Crystalin. Hmm... Hei Sharron taitaa pitää niistä! Joten kun energia alkaa olla vähissä juoksen Sharronin luokse. Yup. Sharron RAKASTAA niitä. Yksi Friend point + :D Ja sitten nukkumaan.

Sitten olin jo niin uninen etten ole ihan varma mitä seuraavana päivänä tapahtui, muistan vain kuokkineeni Carmiten ja saaneeni passin Torosiin ja hankkineeni uuden Fire Crystalin Sharronille, nyt sillä on jo yksi Love pointikin :3 Nyt pelissäni on tiistai aamu ja Statsit ovat tälläiset:
Taso: 15 (pari monsteria niin 16)
Swordmanship: 11
Farming: 7
Camping: 2
Fishing: 8
Ja loput: 1
Ystävissä:
Sharron: 1LP 1FP
Tori: 1 FP
Russell: 1 FP
Melody: 1 FP ja loput nollilla. En mä niistä oikeesti tykkääkkään ;'(
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Celiaparas » La Joulu 05, 2009 8:03

Pelannut koko päivän Runea, ja päättää raahautua koneelle katsomaan sähköpostit. No ei minulla ole mikään kiire, joten käyn jotain tänne kirjottamassa. No kerron jotain mitä äsken pelasin, elikkä ragunan nimi on Jimmy ja elän 14. päivä kesä, vuosi 2;
Herään, tallennan, menen kastelemaan istutkset. Edellisen päivän pyöri hurrikaani, joten vain muutamia kasveja on jäljellä *repii hiuksiaan ja kiroilee pahuksen hurrikaaneille. Kastelen kasvit, hakkaan puut ja menen monsterimökkiin harjaamaan monsterit ja kerimään villan "lampaista". Käyn vilkaisemassa monsterien ystävyyspisteet. Muutamalla ne on jo kympissä. En voi lähteä luolaankaan, koska kaikki energia meni halkojen hakkaamiseen. Päätän mennä nukkumaan.
15. päivä
Herään, tallennan, menen kastelemaan kasvini. Mietin, mitä voi tehdä kannoille, joita ei saa millään välineellä pois? Seuraavaksi laahustan taas monsterimökkiin ja harjaan monsterini. Käyn taas vilkaisemassa monstereiden ystävyys pisteet. Wolfyllä 10! Hyppään urhean koiraeläimeni selkään ja ratsastan Torosin cavelle. Annan monsterini taistella hirviöitä vastaan, sillä aikaa, kun kastelen sweet potatoni. Tapamme vielä muutaman hirviön, jotta pääsemme seuraavalle tasolle (22) ja häivymme luolasta (jostain syystä, en uskalla vain päättää, milloin yritän tosissani päästä sen läpi, vaan istutan armollisesti kasvejani)

Carmite caven juuri läpäistyäni tunsin päässäni, rinnassani, kurkussani ja mahassani sydämmen sykkeeni. En tiedä onko tämä peli juuri minua varten, mutta ainakin harvest moonia kiinnostavampi ja jännittävämpi.
FP/LP:
Tabatha 1,4
Rosetta 4,2
Mist 3,2
Sharron 5,0
Bianca 1,1
Melody 1,0
muita en muista juuri nyt, mutta Rosettaa lahjon jokapäivä mansikoilla. x)
I have a dream...
Celiaparas
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Joulu 15, 2009 5:04

Farmeritaistelijani, jonka persoonallisesti itteni mukaan taas nimesin, elelee nyt ensimmäistä kesäänsä Kardian mahtikaupungissa. :D Hah, luulin olevani jo joku Harvest Moon-pro, mutta kituutan silti jatkuvasti niin köyhänä, että tohtori joutuu yleensä säälistä poistamaan kiroukset ja myrkytykset yltäni ilmaiseksi.

Hmm, olen ronklannut ensimmäisen luolan läpi ja kuokkinut sinne muutamia kurkkupenkkejä, joten omistan passin myös seuraavaan luolaan. Jonne en uskalla vielä mennä. O_o Kuolin ekassakin luolassa koko ajan. ;_; Tosin tämä johtui osittain siitä, että käytin olevinani parempaa kahden käden miekkaa, vaikka sillä perus-Broadswordilla olisin pärjännyt paljon paremmin, koska se on niin paljon vikkelämpi käyttää.

Olen rakennuttanut kaksi Monster Hutia ja kesyttänyt yhden CHIPPS-tyypin pinkin...oravan...I think. Hänen nimensä on Pow. Oikeastaan kesytin niitä mukaani neljä kerralla, mutta sitten havaitsin, että ne tulisivat kuolemaan luonani hitaasti ja tuskallisesti nälkään, koska pellollani ei kasva vielä ruohoa. Ja kaupungin kaksi maatalouskauppaa kiskovat yhdestä ruohotuposta 100 G (vrt. Forget-Me-Not Valleyn 10 G...) Odottelen tässä, josko pieni kilpailutus alentaisi ruohon hintaa. <.<

Ostin tuli- ja parannustaiat, päivitin kirvestäni ja kastelukannua rautatasolle jaaaa...loput varani olen tainnut tuhlata siemeniin ja potioneihin. Pääelinkeinoni on ollut kalastus rannassa laiturilla. Samalla olen syöttänyt Meille sardiineja aina kohdatessamme! Mei on selvää vaimoainesta farmerilleni. Tämä asia ratkesi jo ensimmäisessä keskustelussamme, jossa Mei tokaisi haluavansa olla rauhassa. Siis ettäkö kylässä olisi tyttö, jonka sydäntä farmeri ei voisi voittaa? Mahdotonta. Mei vain esittää välinpitämätöntä. :wink: Tasapainoilin samoista syistä alkuun myös raunioiden kummitusnaisen ja nirppanokka-Biancan välillä, mutta Mei, Mei, Mei, MEI TULEE OLEMAAN MINUN. Ainiin, lahjoitin hänelle senkin Jasperin kartanosta pöllimäni viinipullon vain saadakseni kuulla, ettei Mei ole Roundaboun fani. Toivottavasti sillä viinillä ei olisi ollut mitään suurta merkitystä. ^^;

Iik, kirjoitan lisää myöhemmin, jos porukoiden vm. -99 tietokone ei hajoa lopullisesti tässä välillä.

Tässä vielä statsejani:
Farming: 16
Swordsmanship: 15
Fishing: 10
Logging: 8
Mining: 4
Loput: 1 tai 2

Olen jutellut ahkerasti kyläläisten kanssa, joten Friend Pointseja on useimmilla 4. Melodylla ja Meillä 5, joskaan en ymmärrä tuota Melodyn ystävällisyyttä, koska olen vain ostanut häneltä päivittäin tiketin kylpylään sanomatta yleensä mitään muuta. Tyttöparka tyytyy kovin vähään? ;_; On täysi arvoitus, miksi muutamilla tytöillä on Love Pointsejakin kaksi. Nämä ovat...hetkinen, Mist, Rosetta, Lara, Felicity, Bianca ja yhden pisteen Tabatha. Mei sen sijaan ei rakasta farmeriani vielä lainkaan kaikista sardiineista huolimatta.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ti Joulu 15, 2009 5:15

Ainiin, lahjoitin hänelle senkin Jasperin kartanosta pöllimäni viinipullon vain saadakseni kuulla, ettei Mei ole Roundaboun fani. Toivottavasti sillä viinillä ei olisi ollut mitään suurta merkitystä. ^^;
:lol: :lol: :lol: :lol:

Sillä sai muistaakseni sen Baarimikon 10. levelin kaveriksi.
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ti Joulu 15, 2009 7:32

Oi voi, Jos Meitä havittelet joudut kyllä jakamaan Friend koodia jonkun kanssa että saat levutettua Angel Fishiä(kö?) tarvittavan tasokkaaksi kosimiseen.

Itselläni pelin alla Rune Kakkonen, Farmarin, eli siis Kylen nimenä toimi Ren koska se vaan toimi sillä. VIHDOINKIN sain Alician naitua ja meille syntyi tytär (lol vut?) joka sai hienosti default nimi Ariasta väännetyn Airin. Sitten jotenkin olin onnistunut päiviä läpi kituuttaessani repimään kasaan koulu rahat ja Airin syntymän jälkeisenä päivänä sitten ahdistelin Byronia ja niinpä Airin 11 päivän ikäisenä pikkutyttönä maagisesti kasvoi yhdessä yössä vauvasta lapseksi XD Nyt pelissä on muistaakseni tyyliin 8 päivä kevättä kahdeksantena vuotena (peli siis tekee suuren aika harppauksen kun lapsi kasvaa, ennen tätä olin n. 22 päivässä syksyä ekaa vuotta.) Ja tiedän listineeni yhden päävastuksen ekasta, noh metsästä. Hahmon taso taisi olla 20, asetaso lähentelee varmaan taas jo jotain 70ntä ja sen sellaista. Tallista löytyy neljä monsteria, Susi (wolfu) kana (Coo) lehmä (Moo) ja lammas(...Moco?). Wolfu tulee aina mukaani metsään pitämään emännän puolia. RAKASTAN sitä! Miksen ikinä käyttänyt monstereita Rune ykkösessä? Olinko hiukan tyhmä??? D:

Lisäksi uhrikseni valitsin Leonelin. Se on niiiiiiiin söpö ja kuolen joka kerta kun kuulen sen söpön äänen <3
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Joulu 16, 2009 2:17

Mitttäääh, eikö Mei olekaan mahdollinen vaimo yksinpelissä? :shock: Tell me more? Siinä tapauksessa suuntaudun toistaiseksi Biancaan. Täytyy olla JOTAIN, mikä tekee vaikutuksen pilallehemmoteltuun pentuunkin.

Järkytyin lievästi, kun hokasin, että niitäkin ilkeän näköisiä perusmonstereita voi kesyttää. X_x Välillä kakkos-hutissa liihotteli sellainen viikatemies. Joudun ylläpitokustannusten takia antamaan kenkää kaikille monstereille, joista en heti keksi mitään hyötyä olevan. Nyt omistan villaa tuottavan Lambin, harmaan limanuljaska-Saimin (kestävä apuri luolissa) ja sinisen valaan näköisen otuksen nimeltä Halti. Hän kastelee peltoja. Jos katselee. Ja milloin kastelee. No, ehtiihän sitä kehittyä. :D

Pakko sanoa, että monstereiden ruokkiminen on tehty järkkyhintaiseksi. Tässä pelissä RUOHOAKIN PITÄÄ KASTELLA JA SE ON KERTAKÄYTTÖISTÄ. Voi apua. ._. Jos Zoofarmi ajautuu täydelliseen konkurssiin, niin tiedätte miksi. Toisaalta tykkäänkin kituuttaa niin, että rahaa on eläinten ruokaan eikä juuri muuhun.

Mitäs muuta ehdinkään tehdä...no ainakin omistan nyt pöydän ja kaapin, kiitos Ivanin. Viimeksi Ivan kauppasi jääkaappeja ja keittiösettejä, eikä miulla ollut rahaa jääkaappiin, vaikka kipeästi tarvitsisin sellaista. Oletan, että siihen voi säilöä repun vallanneet yrtit ja muut rehut. En raski myydä niitä, koska statseissa näkyy olevan jokin "Alchemy"-kohta. Epäilemättä tulen vielä keittelemään itse kokoon mitä merkillisimpiä liemiä.

Nyt jatkamaan -->
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Joulu 20, 2009 10:16

Voi ei. Voieieiei. Tulen nyt aina yhdistämään Runen melankolisen syysmusiikin tähän joulunalusaikaan ja toisen koirani kuolemaan. Niitä musiikkeja kuuntelin, kun katselin sairasta koiraparkaa ja tiesin, että huomenna samaan aikaan ei miulla enää olisi Alexia. ;_; Seuraavana päivänä jouduinkin laittamaan musiikit kokonaan pois.

No. Elämä jatkuu. Nimeän kaikki HM-koirani Alexeiksi.

Pelaan nyt ensimmäistä talvea. Olen hiukka järkyttynyt ja pettynyt siihen, miten helppoa farminpito, eläminen ja rikastuminen Runessa lopulta on esim. HM DS:ään verrattuna. Ilmeisesti kymppi on maksimi kiintymyspisteissä, ja kaikki ensimmäiset monsterini ovat jo saavuttaneet sen. Siis alle kahdessa vuodenajassa. O_o HMDS:ssä sydämiä olisi samassa ajassa kertynyt ehkä yksi tai kaksi kymmenestä...<.<

Entäs ihmiset sitten? Kukaan ei pidä mistään, mitä heille lahjoitan MUTTA SIITÄ HUOLIMATTA heidän ystävyys ja rakkauspisteensä nousevat automaattisesti. Sharronille juttelin pelin alussa ja silti hän pitää farmeristani nyt kahdeksan pisteen verran. Mitä ihmettä? Ilmeisesti farmeri juoksee kylillä "miellyttämässä" ihmisiä silloin, kun DS on suljettuna. :D

Maanviljely ja monsterien pitokin tuntuu turhalta. Yhdellä nopealla luolareissulla saan louhittua muutamia timantteja, joista tienaan parhaimmillaan parikymmentä tuhatta kerralla. Vrt. pelto, jota on pitänyt kastella joka päivä ja josta saa yhteensä vain alle tonnin. Samoin yhden ainoan Snapper-kalan nappaaminen tuottaa heti monta kertaa viljelyspeltoa enemmän.

Jatkan toki peliä. Voisin ehkä ottaa tavoitteeksi kaikkien shipment-tavaroiden shippaamisen ja siis täydellisen listan. Oisko liian vaikea tavoite...? Minähän kuitenkin raadoin 101 tonttua kokoon HMDS:ssä.

Luolissa olen menossa siinä vuoristossa, jonka huipulla taistelin lohikäärmettä vastaan. Taidan olla vähän ylilevutettu, koska en edes tarvinnut luolaviljelysten runebuusteja sen voittamiseksi. Nyt pitäisi kuokkia sinne sata ruutua seuraavaa passia varten.

Ystävänpäivänä Tabatha toi farmerille suklaata. Olen jutellut Tabathalle joskus käydessäni Biancaa moikkaamassa, pöh. Pitäisikö naida sittenkin tonttu? XD Bianca muuten valehtelee. Luulin, että edes lohikäärmeen suomu, jota kukaan ei ole minua ennen onnistunut hankkimaan, tekisi häneen vaikutuksen. Mutta eiiiii. Onko oikeesti mitään tavallista itemiä, mistä Bianca pitäisi?

Jatkuu. 8)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Joulu 22, 2009 4:55

No NYT päästiin asiaan! Sain talon laajennuksen valmiiksi ja työpajat käyttööni. Miusta niiden reseptien testaaminen ja raaka-aineiden hankkiminen on pelin paras osio. Shippauslistakin, jonka otin tavoitteeksi, täyttyy mukavasti samalla. Talviluola umpeutuu...huomenna, joten joudun nyt kolmen vuodenajan ajan puuhailemaan kaikkea muuta ennen kuin voin jatkaa tarinaa.

Kävin Ushi no Tanessa lukemassa Mein vaatimukset ja havaitsin ne mahdottomiksi. Siirryn siis lopullisesti Biancaan, vaikka Tabatha kahdeksalla LP:lla näyttääkin olevan kohtaloni. Bianca ei tosiaan pidä mistään lahjasta. X_x Noh, aina helpompaa. Kyllä farmeri osaa viihdyttää häntä huonoilla jutuillaankin. :D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ke Joulu 23, 2009 11:25

Biancalle pitää vain puhua ja puhua :P Se on niin rikas että saa mitä vaan joten tavarat ei tee vaikutusta ^^

Omassa pelissäni (RF2)sain vihdoin kaikki keittiö romut ja muut kasaan kouluuni ja sitten olenkin istunut ja kokannut lähes tuupertumiseen asti ^^U (siis oikeasti yleensä kun havahdun vilkaisemaan henki palkkia kokatessa niin se on juuri milliä vaille lopussa ^^U ) kaikilla pojilla (kaikilla kolmella siis XD) on 2 sydäntä ja ystävyyspistettä, en tajua miksi Roy ja Orland pitävät minusta kun harvoin annan näille mitään hyvä kun ohimennen pysähdyn juttelemaan :\ Tosin kylän jakorasiana (hyi mitä kielen käyttöä) kävin kaikkien kolmen kanssa katsomassa Kirsikan kukkia XD Muistelisin keskusteluiden olleen luokkaa:
Leonel: IhQu ku kukat on nättei ♥
Orland: Miks mä NiiQ tulin, en ees tykkää kukista >.>
Roy: Oooh tahoon niiiiiinQ kiivetä tohon kirsikkapuuhun ♥

^Romanttista poppoota siis. Kokkaustasoni taitaa nyt olla 7 ja Dojossa olen hakannut jo sen 8 monsterin lössin. Hassua miten sitä tarpeeksi yrittämällä tajuaa että "hakkaa päälle" tyyli ei toimikkaan kaikkien vihollisten kanssa vaan ne samperin kummitukset kuolee helpoiten kun jähmettyy aloilleen ja kun ne on hahmon mitan päässä hahmosta huitaisee miekalla jolloin ne kirjaimellisesti kävelevät iskuun.

Snow, Tabby on mahtivaimo. Kutsuu sua M'Lordiksi avioitumisen jälkeen. 8D Harmi etten tajunnut pistää sitä Masteria *sigh*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Joulu 27, 2009 5:48

Status report:

- Pelasin kaikki luolat ja samalla tarinaosuuden läpi. Levelejä kertyy kyllä piiiiiiikkusen turhan helposti, koska olin muistaakseni jo tokan vuoden alussa level 99, koska olin lahdannut monstereita esineiden toivossa. Loppuluolat olivat siis ihan läpijuoksua. Mikä ei oikeastaan haitannut minuu yhtään.

- Ahahah, taistelu Golemia vastaan! 8D Farmeri syöksyi suoraan sen jalkoihin ja alkoi huitoa miekalla. Hetken kuluttua Golem muuttui punaiseksi, farmeri huitoi edelleen ja *crash* - Golem voitettu!

- MWAHAHAHAHHAH, se Sechs-imperiumin "ultimaattinen ase" tarvitsee kiskoja liikkumiseen! En voi sanoa olevani mikkään sotastrategian asiantuntija, mutta jokin tuossa ratkaisussa minuu hämmästyttää.

- Ai niin, farmeri nai sitten Biancan. Niinhän mie sanoin, että vielä se nirppanokka joutuisi muuttamaan farmerin haisevaan mökkiin asumaan. Bianca kutsuu farmeria HONEYBUNS:siksi. 8D Kuulen sen ihan selvästi sarkastisena lempinimenä, koska sanoja on Bianca.

- Totta puhuen olen hiukan huolissani Biancan mielialasta. Farmerin mökkiin muuttamisen jälkeen olen nähnyt hänen vain seisovan paikoillaan keskellä mökkiä. Ja leipovan jossain välissä pakonomaisesti kermakakkuja. Bianca muuten jotenkin tietää, keneltä farmeri on saanut aikaisemmin suklaata. Hän kysäisi, että miltäs se Tabathan suklaa maistui. O_o

- Accessoriessien shippauslista on melkein täysi, mutta laitan pelin nyt kevättauolle ja jatkan missiotani kesälomalla. En uskalla riskeerata sitä, että aloitan (ja jatkan ja lopetan) uuden vuoden pelaamalla, vaikka olen päättänyt panostaa yliopistoon täysillä koko kevään.

/end of report.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » To Joulu 31, 2009 12:23

...di-di-di, vielä on vuotta jäljellä...

En sitten malttanut pitää näppejäni erossa. Miltä monsulta oikein saa LIIMAA ja silk clothia? Accessories-listani olisi muuten täydellinen, mutta en löydä mistään noita materiaaleja. O_o

Halusin myös nähdä farmerin ja Biancan lapsen, joten lunttasin netistä vähän tietoa ja katosin sitten makuupussin kanssa lähimpään luolaan nukkumaan noin sadaksi päiväksi. Håh, viikon välein vain kävin tuulettamassa makuupussia luolan ulkopuolella ja jatkoin nukkumista. Sääli, ettei Camping-taito nouse juuri mihinkään, jos energiat ovat jo valmiiksi täydet.

Kotiin palatessaan farmeria odotti järkytys:

Bianca: Kato! Synnytin tälläsen vauvan! Eikö ookkin söpö!
Vauva: Ga ga ga goo goo.
Farmeri: On se söpö.
*uudet lopputekstit*

Kummallakin kerralla lopputeksteissä minuu on muuten huvittanut se, miten farmeri iskee kuokalla umpeen korpeentuneen peltonsa reunalla sellaista ruutua, jossa kasvaa rikkaruohopuska. :P
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » To Joulu 31, 2009 1:28

Snowdance kirjoitti:En sitten malttanut pitää näppejäni erossa. Miltä monsulta oikein saa LIIMAA ja silk clothia? Accessories-listani olisi muuten täydellinen, mutta en löydä mistään noita materiaaleja. O_o
Liimaa saa Greedin Goblin Mastereilta ja Silk Clothia irtoaa kanssa Greedistä Orc Lordilta.

Vedit aika nopeasti läpi, siispä pistähän RF2 tilaukseen. :D http://www.play-asia.com/paOS-13-71-9g-77-4-49-en-15-rune+factory-70-2ewo.html
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Celiaparas » Pe Tammi 01, 2010 10:15

Jeah, juuri pääsin Clemens caven läpi, ja passin Gigantin vuorelle. Menin sinisen hirviöni "Sulon" kanssa taistelemaan Gigantin suloisia eläimiä vastaan, kesyttäen lehmän "Poncho", pinkin linnun "Feenix", sienen "Mux" sekä kanan näköisen linnun, toivossa, että se munii munia. Pääsin lohikäärmeen luokse ja huidoin sitä windswordillani, minkä päätin parhaaksi aseekseni. Ja aina, kun HP:t oli lopussa, join violetta juomaa, ja juoksin samalla the Grimoirea? karkuun. No juomani loppui, ja tajusin että minulla ei ollut mahdollisuuksia voittaa sitä. päätin, että nostan levelejä, seuraavaan yritykseen.

Lovepisteeni on minulla ihan kivasti. Joudun ilmeisesti tontun kanssa naimisiin, koska tuputin sille 57 grapea ja nyt sillä sitten on 9 FP ja 10 LP. toivomani Rosetan kanssa on vähän huonommin; 10 FP (johtuen siitä, että kutsuin hänet vuoren päälle treffeille) ja 6 LP. Muiden tyttöjen LP:t on: Mistillä 4, Felicityllä 1 ja Biancalla 1.
Jostain syystä Sharronin FP on 10, vaikka olen käynyt hänelle vain pari kertaa juttelemassa..

sitten nämä luvut on:

Swordsmanship: 30
Mining: 34
Farming: 74
Communication: 24
Logging: 30
Fishing: 2
ja loput 5 on 1.

elän talvea vuonna 2 ja päivää 2.
Poimin päivät risuja ja kantoja pelloltani, jotta jossain vaiheessa saisin remontoitua taloni.
I have a dream...
Celiaparas
Tavallinen turnipsin kastelija

Seuraava

Paluu Rune Factory