Final Fantasy

Keskustelu muista peleistä tänne :P

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Snowdance » To Elo 27, 2009 5:47

Ixu kirjoitti:PÄÄSIN
XN läpi!!! Ihanat loppudemot... Se Yunan "I love you" ihana... Vähän klisee, mut se on niin söpö ku kaatuu siitä läpi.

Valivali-"I hate FFX"-Snowi iskee. Taas. Olin spoilannut itteeni FFX:n japaniversion perusteella ja hämmästyin ja PETYIN siihen, miten tuo repla oli muutettu enkkupuheisiin. Japaniversiossa Yuna nimittäin sanoo vaan "Sayonara." (="Hyvästi.") ja mie kun odotin, että enkkudubissakin olisi joku "Goodbye." tai "Farewell." Vielä mitä, siellä olikin ällöimelä "I love you."

Olemmeko muuten jo keskustelleen aiheesta "videopelien hirvein kohtaus"? Kuka arvaa, minkä pelin ja mitä kohtausta tuolla yleensä tarkotetaan? :lol:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » To Elo 27, 2009 5:50

Snowi on ILKEÄ!! Ei lapsia saa kiusata!! Eikö kukaan ole opettanut sinua? 8)
Se on Clishee, mut KIVA!! No mut mulla on muita ehdotuksia"hirveimpään kohtaukseen.."
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » To Elo 27, 2009 5:57

Siis ei tuo "I love you" ole lähelläkään sitä ajattelemaani hirveintä kohtausta. Samasta pelistä kyllä löytyy. C'mon, kukaan ei ole voinut kuunnella sitä noloa kohtaa ilman myötähäpeää, ihmetystä ja vielä vähän lisää myötähäpeää.

Vihje: :lol: :lol:

PS. Koska avatarissasi on Squall, haluan epäkiusata sinuu mainitsemalla, että FFVIII:n loppudemo on miusta kaikkien aikojen kaunein ja haikein loppu pelissä.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » To Elo 27, 2009 5:59

SE kun ne nauro!!! Mä häpesin silmät päästä, ku se kohtaus oli menossa..
Piti mennä vessaan odottamaan, että se loppu... Ehkä japaniversiossa se oli toteutettu paremmin,
ja toi just oli se karmein kohtaus... Mut seki on aika outoo, ku niiden vaatteet on
ihan kuivat sen lampikohtauksen jälkeen...

Squall tykkäs kehuista! Ja se onkin kiva loppu, ku se on vähän epäselvä...
Ehkä Squall olikin Rinoan tekemä hologrammi!!
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » To Elo 27, 2009 6:04

Oikein! Ite oikein säikähin ensin sitä kamalaa kaakattavaa tekonaurua ja sen jälkeen hävetti kuunnella sitä niin paljon, että oli pakko laittaa äkkiä telkkari kiinni. :roll: Ensin tosin painoin kaukosäätimestä mykistystä, että saisin äänet pois, mutta kun olin pelannut kuulokeilla, niin mykistysnappula laittoikin äänet kuulumaan television kaiuttimista. Ironista, etten sanoisi.

edit: Siis kuulumaan entistä KOVEMMALLA television kaiuttimista.

Miten niin Squall olisi hologrammi? O_o Tiiän, että Rinoa on ehkä tulevaisuuden Ultimecia, mutta tuollasta teoriaa en ole ennen kuullu.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » To Elo 27, 2009 6:10

Noku leikitään, että Squall kuoli... Rinoa tekee suruunsa Squallin näköisen hologrammin. Ehkä tulevaisuudessa se sit jättää sen henkiin, mut ei jaksa oottaa niin kauan, et se haluu nähä sitä siin välilläkin!!! <Mut haluun uskoo ett se on oikee. Jotain tollasta tosi epämääräsen sekavaa...

Edit. Inhottava peli(oikeesti mun lemppari), ku pitää arvailla. Se oli pelottavaa, ku Squall huomas niiden yhdennäköisyyden... JA vielä, Zell on tosi söpön näkönen, kun se syö hodareita!!!! :oops:
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Demmi » Pe Elo 28, 2009 5:50

Ixu kirjoitti:SE kun ne nauro!!! Mä häpesin silmät päästä, ku se kohtaus oli menossa..

Puhutteko siitä kohdasta mikä oli siinä FFX:n aika alussa? Siinä missä ne oli siellä jossain... menossa temppeliin tai tulossa pois sieltä. En muista ihan kunnolla, mutta jos olen samassa kohtauksessa, se oli kyllä melkoisen kamala. Varsinkin kun huulisynkat ja äänet eivät mene kohdalleen ja se niitten ääninäyttelijöiden kamala tekonauru todellakin riipi korvia. Hirveää. Seurasin silti kohtauksen koska haluan pelata läpi ihan kunnolla ja nähdä kaikki välivideot.
FFX:ää pelattu nyt vähän päälle 10 tuntia. Jostain syystä kiinnostus on vähän tipahtanut ja olen nyt pelaillut viime aikoina FFXII:tä. Olen päättänyt levelittää porukat 45-levusiksi ennen kuin menen Feywoodsiin. Balfonheim Port on kyllä tähän saakka pelin nätein kaupunki ja ihana muutenkin, merenrantaa ja sellaista. Archades oli RUMA.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Pe Elo 28, 2009 5:55

Demmi kirjoitti: Siinä missä ne oli siellä jossain... menossa temppeliin tai tulossa pois sieltä

Itse asiassa lähdössä Lucasta, jos oikein muistan... Se oli siinä, kun Tidus yritti opettaa Yunaa nauttimaan elämästä.
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Elo 28, 2009 6:45

Demmi, ajattelet ehkä sellasta kohtausta, jossa on aamu ja Yuna herää vähän myöhässä ja kaikki muut nauravat sille, kun Auron sanoo jotain hauskaa tjsp. ? Varo vaan, paljon hirveämpi naurukohtaus on tulossa just siellä Lucassa. :D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Su Elo 30, 2009 1:40

Snowdance kirjoitti:Demmi, ajattelet ehkä sellasta kohtausta, jossa on aamu ja Yuna herää vähän myöhässä ja kaikki muut nauravat sille, kun Auron sanoo jotain hauskaa tjsp. ? Varo vaan, paljon hirveämpi naurukohtaus on tulossa just siellä Lucassa. :D

Ei kun meinaan sitä kohtausta missä ne Tiduksen kanssa seisoi jossain kallionkielekkeellä ja sitten se Tidus oli alamaissa, en muista kunnolla ja sitten ne molemmat rupesi nauramaan jotain ihan ihmeellistä tekonaurua kun ne oli aikaisemmin huutanut eikä se enää auttanut sillä kertaa. Friikkiä. Olen kyllä päässyt jo Lucasta aikoja sitten pois ja nyt olen matkaamassa johonkin... temppeliin? Kuitenkin...

FFXII:ssä sain kaikki hahmoni vihdoin 45-levelisiksi ja lähdin seikkailemaan Feywoodiin. En ehtinyt käydä siellä edes ensimmäistä paikkaa läpi kun muistin, etten ollut ostanut aseita vaikka minun oli pitänyt joten takaisin Balfonheimiin ^^' Nyt yritän muistella, mikä lentoreitti on suorittamatta Ann's Letter sidequestista, enää yksi sisko jäljellä!
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Su Elo 30, 2009 2:08

????... Ni ne nauro jotain vuorotellen ja en mä muista... Taidat sekottaa sen Lucan kohtauksen siihen, kun Tidus meni yöllä majatalosta Mi'ihen highwayllä Yunan luo kielekkeelle. Siellä ne ei nauranu, jutteli kai vaan... Ja joo, mietin ittekki, et oliks se toi, vai sit se siellä Lucassa. Se oliki muuten niin päin, ett Yuna autto Tidusta hups :oops: Mut siit kohdasta on jo niin kauan... Joo tossa ne nauraa, ja on Lucassa

NIIN! Että mitkä on teiän lempihahmot FFssä. Ihan mistä tahansa pelistä!
Mun on yllätys Squall, tossa vasemmalla. Sitten joo Claud (tyttöClaud on söpö) tyttöhahmoista paras on ehkä... No Selphie, pikku viestityttö. Sephirot on ehdoton ykköspahis. Seymour on roskaa... ei sillä ollu virkaa koko pelissä.

On tullu aika monta hahmoo, mut sit on viel kaks!! Lulu ja Zell!! Onneks en ihan kaikkii luetellu, mut sit on viel tyyppei, jotka on kauheita esim. Tidus, Rinoa, Penelo, Vaan ja hmm... öö Yuffie!! Siinä kaikki, vaik on Tidus omalla tavallaan kiva ja joo kai Rinoakin, mut se on vaan välillä tosi inhottava. Siinä kaikki
Viimeksi muokannut Ixu päivämäärä Ma Syys 14, 2009 3:11, muokattu yhteensä 1 kerran
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Soccan » Su Elo 30, 2009 3:33

Lempihahmoja, hmm...

Varmaan Edward, Edge ja Rydia.. Ja Vincent ja Reno. Pahiksista en osaa sanoa.. Sephiroth ja Kadaj kai.

En osaa nimetä juuri nyt ketään jota vihaisin erityisen paljoa... Joku Zemus/Zeromus ehkä..
Soccan
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Demmi » To Syys 03, 2009 6:06

FFX:n ja FFXII:n omistajana nimeän suosikikseni FFXII:n Balthier Bunansan. Aivan ihana hahmo, tykkään hänestä tosi paljon. Samasta pelistä myös Fran on hyvä, ja FFX:ssä tykkään Wakkasta ja Lulusta. Rikkua en siinä ole vielä saanut jengiin mutta muut ovat jo kasassa. Pahiksia nyt en vielä hirveästi ole päässyt kohtaamaan koska en ole päässyt pelejä läpi ja X:ssä olen ihan alussa, mutta Baltsun isäpappa Doctor Cid oli mielestäni aika hauska tyyppi (olen tavannut sen kerran ja käsittääkseni toinen kerta on tulossa). Mitään hahmoa en nyt varsinaisesti inhoa, mutta en tykkää FFXII:n Vaanista enkä Baschista. Ihan hölmöjä hahmoja kummatkin. Penelo onnistuu pelastautumaan ei-pidetystä ihan tykätyn puolelle söpön ulkonäkönsä vuoksi, mutta muuten sekin hahmo on vähän hölmö. X:ssä ei oikeastaan inhokkia ole vaan tähän asti kaikki ovat vaikuttaneet ihan OK:ilta. Auron on vähän ärsyttävä mutta eiköhän siihenkin totu ajallaan. Ja Kimahri vähän myös, koska se ei puhu mitään vaan möllöttää vaan mukana tapahtumissa.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Pe Syys 11, 2009 5:35

FFX2n alkudemo on ihana.. Ajattelin alottaa näemmä sen ennen XIItä, ettei menis pahasti Xn tapahtumat pois muistista. Anteeksi Soccan :(
Oh tuli ihan vaan mieleen, ett FFst ei jääny mieleen parhaiten mikään video, vaan vaan sellanen random kohta, jossa Yunan repliikki "My apologies". Hehhe

Yritin voittaa VIIIssä Adelen, mutta aina, kun mun tyyppien lvl kasvaa, niin niin tekee myös Adelen. En enää kestä sitä videota, jossa Seifer tönäisee Rinoaa...
Kun Gfien käyttö on mahdotonta, on minulle vastuksen voittaminen. Kokeillut tekniikkaa: GF hyökkää=Paranna Rinoa. Tulos EI toimi.
Squallin<3 joku hyökkäys *ei muista nimeä* joka tekee enemmän tuhoa ja n 500 Squalliin on hyvä, mutta kun on tottunut Xn taistelutekniikkaan, niin tämä on jo liian vaikeaa.
Jos Adele on näin vaikea, niin mitä tekee Ultimecia?
Mm ja cactuarpatsaiden luona rukoileminen ei ole vieläkään onnistunut :roll:

hmm.. olikohan sen tyypin nimi edes Adele.. Kun nyt ei muista
^*Kirjoitti tuon, koska oli tylsää*
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Demmi » Ke Maalis 24, 2010 2:23

Okei, itku lyhyestä ilosta tällä kertaa. Riehuin tässä hiljattain "Mitä peliä pelasit viimeiksi"- ketjussa iloisena kun olin viimein päässyt FFXII:ssä eteenpäin ja saan puuhastella kaikenlaista randomia. Niin teenkin, mutta kaipaan nyt myös hieman neuvoja joltain FFXII:n omistajalta.
Eli siis, Secret Espereistä. Saisin nyt jo Chúchulainnin (se lihava otus viemäriverkostossa Rabanastren alaosassa) sekä Exoduksen (Mosphoran Highwastessa kun järjestelee niitä lähteitä) mutta isona ongelmana on se, etten oikein pärjää tappelussa nuille. En vaan jaksa yrittää ja kävin jo netistäkin katsomassa vinkkejä, muttei oikein auta. Eli siis, onko joku noita voittanut ja onko antaa hyviä neuvoja otusten päihittämiseen? Joku kiva vinkki olisi tarpeen. Hahmot ovat kyllä sopivalla levelillä ukkoihin nähden, mutta oma tumpelointi syö voitonmahdollisuuksia aika ihanasti.

EDIT// Molemmat päihitetty omalla järkeilyllä ja hieman paremmalla yrittämisellä. Lapset, muistakaa että Arise on kiva juttu ja Curaja kans.
Demmi
Goddessin lemppari

Edellinen

Paluu Muut Kuin Harvest Moon Pelit