Namille pystyi kyllä antamaan kaksi lahjaa mutta mokoma ei huolinut kahta samanlaista lahjaa eli jos annoit fossiilin niin sen lisäksi pystyit antamaan jotain ruokaa (pickled turnips lallalaa~) Ainakin muistaakseni...
Ulkonäönhän mukaan sitä mies valitaan. Etenkin Bob... Mmm seksikäs...(vitsi vitsi ^^' Tykkään Bobista jostain itselleni käsittämättömästä syystä. Keksin vielä joskus selityksen...) Ja kyllä kyllä Ray ja Cliff voisivat olla veljeksiä sääli että luonteet eroavat. Mutta ihan samahan se on palvooko aviomies Harvest Goddesia vai onkeaan. (ja miksi minulle tulee pervoja mielikuvia sanasta onki... En enää ikinä käy fogun "sinua on varoitettu keskusteluissa"

) Dan on omalla tavallaan söötti myös mutten koskaan ole pitänyt tästä "Kai-tyypistä" En sen jälkeen kun hän ryttyili minulle BTN:ssä >_> Pitkä tarina... Pitkä tarina... *sigh* Danny on kyllä tosi söpö kimishimassa <3 Ja öö joo. Kurttuliini on niin lutunen kanssa. Ja keksin tuon nimityksen noin viikko sitten. Uhkasin ostaa sen ryppyvoide mainoksen koiran ja nimetä sen Kurtiksi ja sitten kutsua sitä Kurttuliiniksi...

Oh well. Menee pimeäksi hiljenen nyt.
*
Noh niin Magical Melodyn julkaisupäivä lähestyy, oletko valmiina? No joo siis lähestyy jos Rising Star Gamesiin on luottamista eli ei. Sivulla lukee yhä "early 2007" mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan heille. Vähän sama kuin sana "kohta" suomessa se tarkoittaa pian ja unkarissa 2 viikon kuluttua...
Sanokaapa ihmiset haluaisitteko että etukäteen postaan tänne miten kunkin hahmon saa muuttamaan kaupunkiin? Laitan ne sitten joskus sivullekin ^^' Itse asiassa minulla on nytkin kolme sivua Magical Melody osuuteen valmiina mutten ole postannut niitä sinne... Olen liian laiska... Ehkäpä hoidan homman nyt kun koneella kerran olen...
*
Noh niin ettei tämä nyt ihan helppoa olisi niin ilmeisesti Magical Melody ilmestyy euroopassa
WIILLE! Onko sen odottaminen sitten sen arvoista en tiedä... Mutta linkki artikkeliin on
tässäLyhyesti siis Harvest Moonin alkuperäinen kehittäjä kertoilee artikkelissa tunteistaan Harvest Moonista ja paljastaa että esim. Pelien kehittäjä tiimin jäsenistä noin puolet on itseasiassa naisia ja miestyöntekijätkin tekevät parhaansa jotta Harvest Moon olisi juuri naisille mukava peli elämys. Mutta siis itse aihe;
Eurogamer: What's the next Harvest Moon game in store for us?
Yasuhiro Wada: We are working on a European version of Magical Melody for the Wii.
[PR person interjects, and there is a short argument about whether or not we're allowed to know about that before Rising Star's Richard Barclay clarifies the matter for us.]
Richard Barclay: We haven't received official confirmation from Nintendo that Rising Star will be a Wii publisher, and we haven't told Nintendo we've told anybody that we'll be releasing Magical Melody, which was a GameCube game, as a Wii game.
Eli käännettynä:Wada: Tällä hetkellä työskentelemme wiille tulevan Magical Melodyn kanssa. (tämä tieto ilmeisesti oli pidettävä salassa vielä toistaiseksi koska Rising star games ei suostu kommentoimaan asiaa ja väittää ettei se ole vielä edes ilmoittanut alkavansa julkaista Wii pelejä) Barclay: Emme ole virallisesti saaneet virallista tietoa nintendolta että Rising Star games julkaisisi Wii pelejä emmekä ole kertoneet Nintendolle että julkaisisimme Magical Melodyn ,joka alunperin oli Gamecube peli, Wiille.
Tai jotain. Mutta selittyypä nyt sekin miksi mokoma on niin paljon myöhässä. Itse toivon että peliin tällä kertaa
lisätään jotain eikä vain oteta pois kuten DS versiossa. Esim itse olisin oikein tyytyväinen jos Jamien kanssa voisi avioitua ilman että peli loppuu. Jamie on unelma naiseni koko pelissä <3 Kylmä p******nen ^__^ Mitä muuta voi vaimolta toivoa. Lisäksi toivon todella että Jamien kanssa saisi ne kaksoset jotka Jamien naidessa mainitaan loppukuvissa (Loppukuviin sisältyy keskustelu kuinka söpöjä "Jackin" ja Jamien lapset ovat, toisella on cowboy hattu ja toisella on lippalakki <3 (tässä kohtaa on tarkoitus sanoa "Awwn" ) Meh. Mutta joo. Ajatuksia? (Itseäni ei oikeastaan liikuta koska wii jo nurkasta löytyy, mutta tapan jonkun jos sen pelaamiseen täytyy käyttää Wiin ohjainta koska se ketale ei oikeasti toimi niin hyvin kuin kaikki kuvittelevat. Uskokaa pois jos teillä ei wiitä ole, se ohjain ei toimi kunnolla. Naapuritkin varmasti tietävät sen kaikesta kiroilusta joka meiltä kuuluu kun ohjain kriittisellä hetkellä ei pelissä otakaan käskyä vastaan...)