Tänään olen iloinen...

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Demmi » Su Kesä 06, 2010 8:53

Kiitoksia kaikille synttärionnitteluista ^^

Tosiaan, nyt loppui koulu ja pääsee kirmaamaan kesälaitumille. Nyt on kerrankin vapaata aikaa tehdä kaikkea, kuten piirrellä, pelailla pelejä, väkertää papercrafteja, katsoa Hetalia-jaksoja, siivoilla kaappeja ja tehdä kaikkea muuta mahdollista mitä ei kouluaikana ehtinyt! Töitäkään kun ei ole. Mökillä aion myös viettää paljon aikaa ja Desuconkin on jo viikon päästä~ Kesälomahumua tosin himmentää ylppäreihin lukeminen, heinäkuussa häämöttävä autokoulu sekä soittoläksyjen harjoitteleminen. Noo, enköhän selviä kesästäni silti kunnialla ja ehdi rentoutuakin. Ekalla lomaviikolla en ainakaan aio tehdä yhtään mitään!
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ma Kesä 07, 2010 8:27

Selvisin kesän pakollisista sukujuhlista. :D Urgh, inhoan niin tekopyhiä rippi- ja yo-juhlia. Tekopyhiä siksi, ettei juhlinnan kohde yleensä edes haluaisi ite järjestää mitään juhlia... :roll:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Kesä 11, 2010 1:14

Olenpa näköjään tuplailoinen. :D

Kävin joku päivä sitten postista hakemassa tiiliskivi-koulukirjoja (mikä nyt ei varsinaisesti se ilon aihe ollut) ja siinä postin/kaupan edustalla oleskeli sellainen pikkuinen harmaa kisu. Jäin rapsuttelemaan sitä, eikä se näyttänyt pelkäävän, yrittipähän leikisti pureksia miun kättä ja puski postilaatikon kulmaa. Kävin illalla uudestaan kattomassa, eikä se enää ainakaan samalla paikalla ollut. Toivottavasti sillä oli koti ja toivottavasti se löysi takaisin kotiinsa jäämättä auton alle.

Tuollaisia pieniä kohtaamisia. Muutenkin nyt on ollut monta hyvää päivää peräkkäin. Ei matalapaineväsymystä sateen takia.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Ke Kesä 16, 2010 8:36

^ Tuli tuosta mieleen, että meidän pihalla on nyt parina päivänä seikkaillut pari sellaista pikkuista oravaa, joiden puuhastelua on kyllä hauska seurata. Puuhunkiipeämisyrityksiä ja kaikkea : D Yhtenä päivänä sellainen pikkuinen oli napottanut meidän takalavetin matolla kun äiti oli käynyt ulkona hakemassa jotakin. Aaws!

Olen nyt mökillä ja kyllä täällä on mukava olla! Vedessä pystyy jopa vähän olemaan ja muutenkin on kivaa, 7-v. serkkunikin saattaa tulla tähän joku päiväm olen sunnuntaihin asti täällä ja konekin on mukana : D Itikoita vain on miljoonittain >_> Pahin itikkakesä vuosiin!
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Tom » Ke Kesä 16, 2010 11:15

Yhteishaun tulokset tuli tänään ja pääsin juuri sinne minne halusinkin <3 Jee :D

Ja minulla on huomenna synttärit, sweet sixteen :)
Tom
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Etsura » Ke Kesä 16, 2010 8:19

Tietokone <3 Nettiyhteys <3

Olen nyt ollut yli viikon metsässä, Desuconissa ja taas metsässä niin ei ole turhan paljon tullut näyttöä tuijoteltua. Edelleen olen n. viikon metsässä mutta nettiyhteyden kera <3 Wihii~~
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Pe Kesä 18, 2010 7:59

Kauheaa spämmiä, mutta sain über idean!!! Olisiko kivaa saada askelia pokewalkkeriin ja olla samalla koneella/katsoa telkkaria?

Kuva
Laitoin sen kiinni koirulini pantaan ja nyt aina kun se juoksee ulkona, saan lisää yrityksiä onkia sieltä pusikosta Heart Scaleja!! Hyvä minä 8) Eka se vähän vastusteli, mutta nyt kulkee jo ylväästi sen kanssa. (Ei se kärsi;D)
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Demmi » Ti Kesä 22, 2010 11:51

^ Ixu, mikä nerokas ajatus! Harmi ettei meillä ole lemmikkiä, en kävele juuri mihinkään niin ei ole tullut Walkeria vielä kertaakaan kokeiltua.

Tein eilen eeppisimmät feilit vähään aikaan x'D Äitini ja siskoni tulivat ulkomailta ja toivat karkkia tuliaisiksi. Olin ihmetellyt yhtä karkkiastiaa tietokoneen vieressä jo pari päivää ja luullut kyseessä olevan jotkut siskon karkit ja kävin aina välillä närppäämässä siitä pari karkkia. Nyt eilen illalla sitten selvisi, että ne karkit olikin tarkoitettu MINULLE XD Kiva kyllä kun on karkkia syötäväksi ja lisäksi minulla on tuolla purkillinen pingviinisalmiakkia, jota nimitän LSD-pingviineiksi.

Ja sain vihdoin tilattua puhelimeen uuden soittoäänen. Edellinen, E-roticin Fritz Love My Tits oli ollut soittoäänenäni viimeiset pari vuotta, mutta nyt siis tilasin uuden: norjankielisen (?) Petteri Punakuonon 8D Kenelläkään ei varmasti ole samanlaista soittoääntä, tosin ei tainnut olla edellisenkään kanssa...
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Pe Kesä 25, 2010 9:31

Itsepäisyys kannattaa. Saanen esitellä, herra vielä nimetön:
Kuva

Hectoria siitä vähän kaavaillaan, mutta kattoo nyt.... Sekarotuinen hauvavauva ♥ eilen noudettiin myyjältään X3 Ihana poika, ymmärtää nopeasti ja nukkui putkeen koko yön tyytyväisenä, välillä vaihtoi paikkaa muttei sen kummempaa yökukkumista (joskin ihana humalainen isukkini sitten muisti mölistä yksikseen koko yön että molemmat heräiltiin jatkuvasti siihen. Oma unisaldoni taitaa viime yöltä olla noin tunti =_= johtuen lähinnä siitä että kestää noin 30-45 min ennen kuin nukahdan uudestaan ja sitten se jo taas aloitti uuden älämölön johon säpsähdin hereille. Koira onneksi edes sitten nukahti samantien uudelleen aina...)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Kesä 25, 2010 1:32

^ Onnea josielle uudesta penikasta! :D Olen näkevinäni siinä, hmm, ehkä mäyräkoiraa ja kenties suomenpystykorvaa ja novascotiannoutajaa. (Kuinka pahasti meni ohi?)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » Pe Kesä 25, 2010 2:10

Onnittelut josie! Löysit kuin löysitkin sitten koiran itsellesi! Suloinen on <3

Itseäni ilahduttaa kun sain Siskoni miehen piirtopöydän lainaan~ Se on ihana :3
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Pe Kesä 25, 2010 2:12

^ Ei mitään tietoa :lol: Myyjä itse oli ostanut sen äidilleen (virosta), mutta tämä sai allergia kohtauksen eikä myyjä voinut itse pitää pentua rotikoittensa takia vaan tahtoi vain päästä siitä pian eroon... Arvailimme kävelytyylistä ja kippurahännästä (joka kyllä aina välillä pongahtaa suoraksi o_ô) että siinä saattaisi olla Mopsia ja pää on vähän Chihuahuan, joten nimesin että se on Mohuahua. Ja Hector siitä nyt sitten tuli :3 Tuossa nukkuu tietokone pöytäni alla parhaillaan pikkuinen ♥ eiköhän se taas kohta pongahda pystyyn peuhaamaan, se aina välillä yhtäkkiä nousee ylös kuin vieteri ja juoksee ympäri taloa innoissaan XD

Ja jestas kun tuo kuva on jättiläinen :shock: pitänee kirjautua takaisin photobuckettiin ja pienentää....
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Andras » Pe Kesä 25, 2010 4:14

Ohhoh. Onpas söpö! Onnittelut täältäkin. :D
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja Demmi » Su Heinä 04, 2010 9:42

Aivan ihana koira! Hyvin myöhäiset onnittelut täältäkin ^^

Eilen se sitten viimein oli: The Baseballsin keikka Imatra Big Band Festivaaleilla. En ole mikään bändin ykkösfani, mutta eilisen keikan jälkeen he saivat kyllä minutkin vakuuttuneeksi siitä miten loistavia ovat - sekä musiikillisesti että esiintyjinä. Ja ovathan nuo pojat livenäkin aika komeita~ Nyt vaan CD-levyn hankintaan kunhan joutaa. En ole aikaisemmin ollut millään keikalla ja selvisin hyvin korvatulppien avulla, joskin yhdessä vaiheessa seisoin liian lähellä bassoa ja alkoi tuntua siltä että sydän halkeaa, bassoäänet nimittäin tuntuvat minulla pahasti rinnassa. Mutta muuten selvisin hyvin, vaikka illan alku ja kaksi ekaa artistia olivatkin vähän tylsiä, Baseballs olikin sitten loistava. Ilonaihetta tuottaa myös Saksan hyvä menestyminen jalkapallon MM-kisoissa, eurooppalaiset joukkueet ovat menestyneet hyvin ja mikäs sen parempaa ^^
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » To Heinä 08, 2010 5:09

Tänään ilahduttaa se että ilma on vähän viileämpi, ja Lidlin halpisjäätelö on hyvää :lol: Lisäksi ilmassa on ukkosta, mitäpä muuta tyttö voisikaan toivoa? Hectorkin jo melkein on saatu lopettamaan nilkkojen pureminen (tai voi olla että on niin kuuma ettei sekään jaksa :P )
josie
[Admin] No-life

EdellinenSeuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä