Nyt Soi

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Demmi » Pe Kesä 04, 2010 1:54

Three Days Grace - Over & Over

Minulla oli vain kaksi kappaletta heiltä ja pidän varsinkin laulajan äänestä vaikka tämä muuten onkin aika raskasta verrattuna siihen, mitä yleensä kuuntelen. Mutta tykkään ja kaverini laittoi minulle nyt enemmän heidän musiikkiaan minulle tikulle~
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Pe Kesä 04, 2010 3:03

An Cafe - Daybreak

Wasuretai~ Wasurenai~ Yappari Setsunai~
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Demmi » Ti Heinä 20, 2010 9:20

Coldplay - A Rush of Blood to the Head

Kappale bändin samannimiseltä albumilta. Tutkailimme viime viikolla mökillä siskon kanssa CDon.com-sivustoa ja tilasimme sieltä minulle pari Coldplayn levyä ja samalla tuli puhetta bändistä ja siskoni sanoi tämän kappaleen olevan hyvä. En ollut vielä kuunnellut joten nyt sen tein. Ihan hyvä tämä on, ei tosin kyllä niin hyvä kuin minun Coldplay-suosikkini.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ti Heinä 20, 2010 5:23

Sonic Adventure (en muista 1. vai 2.) Soundtrackiltä Sonicin theme "It doesn't matter" Rrrrrakastan <3 mitä ehkä todistaa sekin että peli on ainakin 8 vuotta vanha mutta sen musiikki ei vanhene! haaa~ ♥

Seuraavaksi soittolistalla samasta soundtrackistä Tailsin theme "I wanna fly high" ♥
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Demmi » Ke Heinä 21, 2010 9:37

Rasmus Seebach - Lidt i fem

Tanskalaisen mesekaverini piti linkittää minulle joku deviantArtista löytämänsä Hetalian Tanskaan liittyvä mutta hän laittoi vahingossa linkin tuohon musiikkivideoon 8D Sain kyllä oikean linkinkin myöhemmin, mutta rupesin kuuntelemaan ko. artistin kappaleita YouTubesta ja jotenkin tykästyin. Tämä Lidt i fem on ehkä näistä paras mitä olen nyt kuullut. Se on kyllä hassua, miten paljon oikeastaan ymmärrän tanskaa ruotsin opintojen pohjalta. En näin lauletusta biisistä, mutta jos näen sanat, kykenen ymmärtämään ehkä noin puolet tekstistä.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » Ke Heinä 21, 2010 12:47

Tänään kun heräsin ei soinut mikään päässä kun oikein keskittyneesti ajoin kaiken pois, mikä on toisinaan aika hieno tunne kun sukuvikana aina soi. Heti kun keskityin muualle alkoi soida Uminekon alkutunnari "Katayoku no Tori" :P
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » La Heinä 24, 2010 9:20

Ayumi Hamasaki - UNITED!

Sain eilen kovan työn ja tuskan jälkeen (aiheuttajana ikivanha romu-tietokoneemme, ei tämä uudempi jota yleensä käytän) siirrettyä pari viikkoa takaperin ostamieni kahden Ayumi Hamasakin levyjen kappaleet siirrettyä koneelle ja soittimeen. Tämä UNITE! on hyvä, pirteää fiilistely-biletys-japsipoppia.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Andras » Su Heinä 25, 2010 5:23

Bad Religion julkaisi tuossa hyvän aikaa sitten 30 years liven, jonka sai ilmaiseksi sitten ladata netistä. Olin asiasta ihan innoissani sillä mullahan ei muuten ole koneella yhtään (laillista) musiikkia. Väitän näitä aika helpolla suosikkibändikseni ja juuri nyt soiva Los Angeles Is Burning kuuluu ehdottomasti suosikkikappaleisiini. :D
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Su Heinä 25, 2010 1:23

Andras kirjoitti:mullahan ei muuten ole koneella yhtään (laillista) musiikkia
ootpa tuhma :<

Jaksoin taas alkaa säätää vinyylisoittimella ja rippasin pari 7" koneelle. Siispä now playing: Gamma Ray - Wannabees
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ti Heinä 27, 2010 4:55

Mie kuuntelen sahan soimista tätä videota siis. Nyt tekisi mieli oppia itse soittamaan sahaa... Pääsisiköhän sellaisen kanssa desuconiin ensi vuonna sisään jos selittäisi olevansa muusikko? :lol:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Demmi » La Heinä 31, 2010 8:59

^ Voin jo kuvitella tuon mielessäni : D Jotenkin tuntuu, että järjestäjillä ehkä ymmärrys loppuisi jo sen suhteen...

Itsellä soi tällä hetkellä (kerrankin kun kuuntelen koneella musiikkia) Billy Joelin Piano Man. Vanha biisi ja klassikko, mutta hyvä kuin mikä. Tässä on mahtavat sanoitukset - jotka muuten pohjautuvat suurimmalta osin Joelin omiin kokemuksiin baarin pianistina joskus hänen nuoruudessaan. Soitin tätä kerran koulun aamunavauksessa ja kerroin sen tarinan mikä tähän liittyy. Sing us a song, you're a piano man!
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » La Heinä 31, 2010 10:02

Kaija Koo - Vapaa. Sainpas tunnistettua tän biisin! Kuulin ekan kerran ehkä kuukausi sitten yöllä mp3-soittimen radiosta, kun horrostin napit korvilla aitassa, joka oli liian kuuma nukkumiseen. Niin tarttuva kertsi ja Kaija Koo on yksi harvoja naisääniä, joita siedän ja josta jopa tykkään. Ja peräti OSTIN tän virallisesti ladattavaksi MTV3:n storesta. (Suomalaisartisteja ei oikein huvita torrentoida...tulee jotenki syyllinen olo.)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Su Elo 01, 2010 8:42

SEX Appeal - Hanky Spanky

Muinainen, ilmeisesti ei koskaan kovin suositun E-Roticista eronneiden jäsenten muodostama europoppibändi, joiden kappaleet pyörivät ihan yhtä paljon seksin ympärillä kuin alkuperäisen E-Roticinkin :'D Tämä kappale on muuten aivan loistava, koukutti kertakuulemalla ja olen kuunnellut tämän kymmeniä kertoja eikä kyllästytä vieläkään. En viitsi kertoa mistä tässä lauletaan mutta sen sanon, että kyllä ärsyttää kun tämä kappale ei ole ihan kokonainen >(

Ja nyt pyörii E-Roticin Abba-coveri Lay All Your Love On Me. E-Roticin Abba-coverit ovat muuten maanmainiota kuunneltavaa, vaikken covereista muuten kovin välitäkään.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ti Elo 03, 2010 3:06

Joudun ehkä menemään nurkkaan häpeämään... Mutta tällä hetkellä soi Britney Spears - Toxic MUTTA tykästyin kappaleeseen Rayman Ravin' Rabbidsin kautta, joten ehkä siitä saa armahduksen? Olisin halunnut Rabbid version mutten ole onnistunut sitä löytämään ;'( Vielä joku päivä saan sen *___*

Ja muuten, sahan soitto haaveeni saivat jäädä, iskä ei suostu luopumaan sahastaan, tarvitsee sitä muka johonkin enkä viitsi ostaa sahaa erikseen siksi että saisin kiduttaa naapureita *murjottaa*

Naapureitten kiduttamisesta puheen ollen, olen varma että ne rakastivat kun soitin aiemmin melko kovalla tätä ikkuna levällään. Uudelleen rakastuin kiinan kieleen :lol: ja kyllä, tuo on kiinalainen live action Hanakimi mangasta. Hiukan hämmentää kun olen lukenut tuon mangan ja sitten tuossa kaikki nimet on kiinaksi... Hanakimistä puheenollen, toisivatpa ne sen suomeksi, en ole viitsinyt jenkkikäännöstä ostaa ja jäi tuon mangan luku kesken kun sitä alettiin amerikassa julkaista ja kun olen niin hidas etten ollut ehtinyt etsiä kaikkia osia käsiini =_= Ja miten voikaan pieni ihminen saada viestinsä aivan offtopiciksi? Älkää ottako mallia ^^U
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Demmi » Ti Elo 03, 2010 8:40

^ Toi Toxichan on itseasiassa ihan hyvä biisi, Britneyn parhaita. Siinä on jännä musavideokin ja ne kappaleen viulujutut kuulostaa tosi kivalta. Itekin kuuntelen tota aina välillä kun miulla on se soittimessa.

Minäkin kuuntelen kerrankin taas musaa koneelta, menossa niinkin muinainen biisi kuin Akcentin Kylie : D Siirsin muutaman kappaleen joita olisi hauska koneella ollessa kuunnella vanhalta romulta tälle uudemmalle koneelle ja näitä nyt tässä sitten läpi käyn.
Demmi
Goddessin lemppari

EdellinenSeuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä