Yökukkujien ketju (klo 00-07)

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Roll » La Kesä 19, 2010 9:56

Ooookei, ei ole vielä ihan myöhäisyö, mutta kirjoittelen silti! \o/ Kukaan tuskin muistaa enää meikäläistä, mutta olin muka-aktiivinen täällä joskus vuonna keppi, AND NOW I'M BACK! ... Syyttäkää Snowdancea. 8'D En kyllä varmaan mikään maailman aktiivisin kirjoittelija ole taaskaan, muttajoo, tämä foorumi varmaan auttelee minua saamaan HM-intoani takaisin. <3

Eikö muuten mitenkään voi muuttaa nimimerkkiään? :E Peeveli, tahdon käyttää nykyistäni enkä tätä vanhaa.
Roll
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja josie » Su Kesä 20, 2010 4:23

^ Sano miksi tahdot sen vaihtaa niin voin hoitaa homman :3 Muista vaan että sitten kirjaudut sillä sisään. (ja pahoitteluni väärään aikaan kirjoittamisesta, mutta todennäköisyys että muistan käydä puolen yön jälkeen vastaamassa on 0 :lol: )
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Roll » Su Kesä 20, 2010 4:52

Sano miksi tahdot sen vaihtaa niin voin hoitaa homman :3 Muista vaan että sitten kirjaudut sillä sisään. (ja pahoitteluni väärään aikaan kirjoittamisesta, mutta todennäköisyys että muistan käydä puolen yön jälkeen vastaamassa on 0)

Kävisikö pelkkä "Roll" (ilman lainausmerkkejä siis). C: Anteeksi, vastailen nyt itsekin aivan väärään aikaan, ja vieläpä tasan samasta syystä kuin sinäkin, haha.
Roll
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Kesä 20, 2010 7:29

Te tottelemattomat aikarajalurjukset!

...saatte anteeksi. :D Hmm, kenties tänne pitäisi perustaa myös täysin random-postauksille (ei puhtaalle spämmille tietekään) tarkoitettu topic, johon voisi kirjoittaa silloin, kun mikään ei suututa tai ilahduta eikä ole yöaikakaan.

Heh, ihQutin Sunshine Islandsia Hopeanuoli-foorumilla, Roll kommentoi ja suosittelin tätä foorumia. Tai paremminkin muistutin tämän olemassaolosta. Mietin sit jälkeenpäin, onko hiukan röyhkeää mainostaa yhdellä foorumilla toista foorumia. :? Toivottavasti ei.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ke Kesä 23, 2010 1:17

Voisi olla ihan hyvä idea tuo spämmi topa päiväs aikaan. *pistää sen pystyyn saman tien*

Ja Roll vaihdoin nimesi. =w= Olen huono admin kun kesti melkein vartin pongata että mistä ihmeestä sen oikein sai vaihdettua *köh*

Ja itse mainostan aina kaikkialla Simguyssia (jonka juuri kirjoitin ensin muotoon SimGAYS ^^U freudilainen lipsahdusko...?), joskin lähinnä siksi että olemme oikeasti jäsenten tarpeessa, meitä postaa "aktiivisesti" (eli yli kaksi kertaa viikossa) n. kolme ihmistä ^^U sanoisin että mainostaminen on ok niin kauan kun ei mene siihen että liittyy foorumeille vain mainostaakseen omaansa, koska se taasen on jo törkeää. Ör ör... Ajatuskatkos ja nyt en enää tiedä mitä oikein olin ajatellut kirjoittaa :\ Noh vutever *postaa*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Etsura » Su Kesä 27, 2010 12:07

Kello on yksi yli yksi. Niin vähän! Olen juuri piirrellyt oekakissa viimeiset melkein neljä tuntia ja tämmöistä sain aikaiseksi --> http://www.marriland.com/oekaki/pictures/MO_14575.jpg

Piirtopöytä on ihana <3 Miksen ole ennen tajunnut sitä? No ehkä siksi etten ole päässyt koskaan ennen kokeilemaan :D Hihii, olenpa juonut taas liikaa sokeripitoisia juomia ja käyn vähän ylikierroksilla.

Ylihuomenna (tai oikeastaan huomenna) menen vajaaksi viikoksi leirille jota en ehdi viettää loppuun asti kun kesken pitää lähteä ruotsiin (oho, kirjoitin ruotsin pienellä vaikka yleensä muka kirjoitan oikein :P ) larppaamaan missä vierähtää taas toinen viikko. Eli ette tule ainakaan kahteen viikkoon kärsimään uusista kirjoituksistani!

Pitäisiköhän mennä nukkumaan. Tarkoituksena olisi pitää jonkinlaista unirytmiä kasassa = menen nukkumaan ennen kolmea yöllä :roll:
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ke Kesä 30, 2010 12:07

Yhtä näyttää kello täälläkin. Anteeksi valitan: Mitä meidän herttaiselle mussuli pussuli hömpeli pömpelille(=koiralle) oikein tapahtui kahdessa päivässä??? D: Se oli kuin herran enkeli tullessaan meille, rapsutuksia ja haleja vain koko päivän ja vähän kun leikki niin pieni oli ihan innoissaan. Nyt se on sitten aivan täysin flipannut :cry: Näykkii, puree, ärisee, (yrittää repiä ihmisiltä sormet irti...) ja jos erehdyt alkaa leikkimään niin siitä se vain riehaantuu lisää ja sitten taas jo (leikittäjän) veri pian lentää. Hector saa ihan ihme raivareita ja vaan juoksee ympäri taloa heitellen tavaroita ja tahallaan tehden asioita joita ei saisi (kuten puree sähköjohtoja!) ja kieltoja ei kuuntele pätkääkään >:( Hämmentää koska ei meidän Laikku ikinä tehnyt samaa :\ Onko tämä nyt vain sukupuoli ero vai jotain muuta? Tuntuu että koira on demonin vallassa aina välillä...

Positiivista on että meidän kissat on kyllä tavallaan "tykänneet" siitä, mitä nyt Ritsuka aina välillä muistuttaa läpsäyttämällä että se on talon kuningatar (ikinä se ei kyllä kynsillä ole vielä läimässyt) ja senkin se tekee vain jos ei jätkä tajua pitää tarpeeksi etäisyyttä. Hiukan kyllä huvittaa kun koira menee aina ihan maata vasten kun kissa kävelee ohi. Joskus se vähän vienosti heiluttaa häntäänsä kuin hakeakseen kuningattaren hyväksyntää XD

... Aika surullista että kissa saa sen pidettyä kurissa mutta kukaan meistä ihmisistä ei. *fail*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ke Kesä 30, 2010 1:30

^Hehe, aika hassu kissa. :3

Mut hei, eka postaus tänne. Ja ei ole oikein mitään sanottavaakaan. oujee,
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » To Heinä 01, 2010 1:54

No joo, tuota outoa kissa käyttäytymistä on kyllä Kyokin harrastanut, lauantaina Hector nukkui onnellisena kynnys matolla (ei en tiedä miksi se viihtyy siinä, se on karhea D: ) ja Kyo nuoli sen turkkia. Itse en nähnyt mutta pikkusisko sanoi että se pesi sen kunnolla ja sitten häipyi paikalta kuin mitään ei olisi tapahtunut :lol:

Tunnen itseni hirveäksi, mutta eilen oli pakko aloittaa koiran riehumisen kanssa niskasta-kiinni-ja-vasten-lattiaa-kunnes-rauhoittuu "koulutus" se ulisee ja rääkyy kuin sitä tapettaisiin (tiedän ettei siihen oikeasti satu, kunhan esittää) odotan vain että koska joku naapureista soittaa eläinsuojeluviranomaiset paikalle että meillä rääkätään koiraa ._.

*kopsahtaa tuoliltaan lattialle* kuuuuumaaaaaah ;____; Ei en kestä enää, kesä saa loppua puolestani NYT. Ei ole yhtään kivaa olla ulkona kun aurinko käristää ja sitten sisällä on yhtä kuuma, ellei jopa kuumempi. Kissojen takia en voi pitää ikkunaa kunnolla auki, mokomat uunot hyppäisivät saman tien ulos =_= kiiiiiiiiduuuuuun ToT *menee hakemaan jääpaloja ja kippaa paitansa sisään*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Andras » To Heinä 01, 2010 3:41

Olen ihastunut! CSS3:een...

Yritin javascriptillä vääntää pyöreitä kulmia wordpressiin, mutta ei onnannut. Joku wordpressissä sotki enkä keksinyt mikä. Ja sitten tajusin että sen mitä varten mulla oli kaksi kuvaa, javascript tiedosto ja pitkä pätkä CSS:ää hoituu kahdella rivillä CSS3:a. Toki jos joku käyttää IE:tä niin jää vaille tästä, mutta se nyt ei ole minun menetykseni. Varsinkaan kun en julkaise tätä kyhäelmää, piti vaan päästä kokeilemaan kaikkea. Ja tuhlata koko yö siihen. :D

Asiasta toiseen - syntymäpäiviin enää vain pari päivää. Kukaan ei ole vieläkään sanonut asiasta minulle _yhtään mitään_. Satuin kuulemaan että jotain juhlaa on sukulaisten puolesta parin viikon päästä. Mutta, mutta... Miksi ihmeessä? :shock:

Toisaalta muuten on ihan kiva ettei (kai) mitään juhlaa ole viikonlopuksi luvassa. Kuulin huhua helteistä... Nytkin on jo ihan tarpeeksi kuuma, voisin jättää helteet väliin...
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ti Heinä 06, 2010 1:05

En ihmettelisi jos täällä olisi lämpöä se 30 astetta, koska hyvä luoja kun täällä on kuuma! Täksi kesäksi on pakko hommata tuuletin *_*
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » To Heinä 15, 2010 11:46

Wihii, oksensin. :roll:

Yliannostus sokeria kai, ei ole yhtään kipeä olo ainakaan. Käytiin siskopuolen kanssa iltakävelyllä kalliolla ja otettiin valokuvia. Kun oltiin päästy kotipihaan niin totesin vaan että "Nyt on oikeesti paha olo. Kohta saattaa lentää..." ja kolmen sekunnin päästä oli komea läjä maassa ja osittain kämmenelläni :lol:

Siivottiin se siitä sitten ja nyt vapisen kauttaaltaan ja on aika sienimäinen olo~~

Sain muuten paljon uusia soittimia koneelle <3
Kohta alkaa sävellysinspis lentämään :) Ehkä.
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » La Heinä 24, 2010 2:13

Gaa... tuntuu että kaikki ahdistaa ja masentaa ja kiukuttaa. = Kuukautiset seuraavan kolmen päivän sisään woohoo. (huom tämä arvio voi heittää 3 päivää suuntaan tai toiseen)edit 27.7 Hei olin oikeassa! Kuukautiskivut </3

Yritin epätoivoisesti luoda meshiä Sims kakkoseen tänään. Kolmen yrityksen jälkeen heitin lusikan nurkkaan ja luovutin. Siinä neljässä tunnissa jotka sen kanssa säädin ensin simpe tilttasi kaksi kertaa ja heitti lukuisia erroreita ja sitten vielä milkshape kaatusi kokonaan kerran - ilman että luonnollisesti olisin tallentanut välillä! Typerät ohjelmat *pui nyrkkiä*

Olenko hiukan mehuissani muuten, Golden Sun DS:n hahmojen nimet on julkistettu, ovat Muuto(~Mut joka kuulemma tarkoittaa rohkeutta saksaksi... Mutt taas olisi sekarotuinenpiski :lol: ), Terry ja Karas(kai muistaakseni, unohdin tallentaa sen kuvan =_= ) ja sitten vielä pelin grafiikatkin on melkein samat kuin GBA versiossa oli *ilon kyyneliä* (tietysti niitä nyt on päivitetty, mutta kyllä se YHÄ on sama tyyli *lisää ilon kyyneleitä*)

Hienoja nämä mielialan vaihteluni kesken viestin eikö?
Viimeksi muokannut josie päivämäärä Ti Heinä 27, 2010 4:57, muokattu yhteensä 1 kerran
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Andras » Su Heinä 25, 2010 5:12

Oho. Google Friend Connect alkoi täysin yllättäen toimimaan. :shock:

Tähän asti Firefoxilla nuo eivät ole suostuneet näkymään. Nyt pääsen sitten vihdoin liittymään kaikkien seuraamieni blogien lukijaksi. Pientä urakkaa siitäkin, satun meinaan lukemaan 100+ blogia. Tai ainakin siis tilaan näiden RSS-feedin, usein lukeminen jää kuvien katselun tasolle...

Hullua touhua, mutta ihanan addiktoivaa. Nytkin hereillä koska a) pitää antaa laamoja dA:ssa ja b) lukea blogeja. :lol: Tosin laamat tulee annettua aika automaattisesti... Itse avaan vain reilusti käyttäjiä välilehtiin ja annan iMacrosin hoitaa laamojen annon. (Huijaan vähän, joo. :()

Miten musta tuntuu että elämä pyörii tietokoneen ympärillä. Eihän mulla pitäisi edes olla tämmöisiä, öh, aktiviteetteja joiden kimppuun haluan usuttaa botin. Varsinkaan aamukuudelta...

// Ja hei, olen vihdoin Ultima farmari! Eikä mennyt kuin, mitä, reilut kolme vuotta tähän saavutukseen? Olen ihanan epäaktiivinen. :D
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » La Heinä 31, 2010 1:03

Heräsin 12 tuntia sitten. Päivä on ollut siitä saakka aika tyhmä. :[
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

EdellinenSeuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä