Eipä miunkaan Play-Asian tilauksesta ole kuulunut mitään, vaikka laitoin sen joskus...maaliskuussa? Suosittelen vieläkin tätä:
http://www.cduniverse.com/productinfo.asp?pid=7986207&style=games, koska peli on mielestäni erittäin hyvä Harvest Moon. Jos joku on traumatisoitunut Island of Happinessin kosketusnäyttöliikkumisesta, niin tässä voi liikkua myös ihan perinteisesti ristiohjaimella. Tekemistä on enemmän kuin HM-pelissä ikinä!
Hmm, toisen vuoden syksy on menossa. Lehmäni Thayli voitti juuri lehmäfestareilla ykkösijan. Sain palkinnoksi jo kolmannen sinisen Wonderfulin. Olen miettinyt, tuleeko Wonderful-palkinnot arpomalla, jolloin voisin alentua huijaamiseen ja pelin lataamiseen uudestaan, kun voitan. Toinen punainen Wonderful olisi muikea, koska silloin kastelukannuni kastelisi 5x3 ruutua kerralla.
Loistavaa, että eläimet eivät enää sairastu heti jäätyään päiväksi sateeseen ulos. Niillä on nimittäin stressimittari, jota voi alentaa harjaamalla ja puhumalla. Sateessa stressi tietysti kasvaa, mutta on hallittavissa.
(Apua, olen tehnyt pelissäni niin paljon kaikkea, etten tiedä, mistä aloittaisin...)
Ystävystyin Animal Islandilla mäyrien kanssa.

Alkuun ne olivat hyvin arkoja ja tykkäsivät kyttyrää, jos menin niitä nostelemaan. Ruokin niitä aikani ja ne kiintyivät farmeriin niin kovasti, että seurasivat tätä pääsaarelle asti.

Eläinystävien merkitys on se, että ne voi värvätä keräilemään metsistä yrttejä ja muita luonnontuotteita. Arvattavasti ne jossain vaiheessa löytävät myös Sun Stoneja.
Argh, nyt en olekaan pitkään aikaan saanut uusia Sun Stoneja. Tarvitsisisin muistaakseni 10 tai 12 kolmen puuttuvan saaren nostamiseen.
Farmerin rakkauselämäkin kukoistaa ihmeen hyvin. Olen nähnyt kaksi tai kolme Dennyn sydänkohtausta, kolme Elliotin kohtausta, kaksi Pierren kohtausta, yhden Willin ja yhden Vaughnin kohtauksen. Pierreä aloin lahjoa vasta, kun keksin, että tämä hyväksyy ja tykkää kaikesta maasta löytyvästä ruokatavarasta. Miusta Pierre on kyllä paremminkin yksi kylän lapsista eikä kosioehdokas. O_o
Will on aivan hurmaava, jos en olisi jo valmiiksi iskenyt silmiäni Vaughniin, niin valitsisin takuulla hänet. Annoin tosin Willille vahingossa pakit ilotulitusjuhlassa, koska halusin katsoa, keitä muita siellä paikalla oli. Se ei kysynytkään enää uudestaan, haluako katsella ilotulituksia hänen seurassaan. Ja sai kuulema katkeran ikimuistoisen muiston illasta. Ja minä (siis oikea minä) oli vähän pahoillaan pelihahmon puolesta. Uskomatonta.
Vaughnin lahjominen on sikäli pulmallista, että hän on saarilla vain maanantaisin ja tiistaisin, ja eikös vain suurin osa erikoistapahtumista osu jommalle kummalle päivälle. Siksi Vaughn onkin vasta äskettäin kohonnut siniselle sydämelle. Hehe, olen varma, että yksi Vaughnin (ja todennäköisesti myös Willin) sydänkohtaus osuu Meadow Islandille, jolla farmeri ja Vaughn/Will ovat kahdestaan.
Ah juu, sainkin mistään lunttaamatta jo koiran, hevosen ja kissan. Nytpähän tiedän, mistä hyvästä. ^^ Possua varten pitää ainakin rakennuttaa simokallis neljäs ruokintakaukalo talliin.
...jatkuu.
PS. Dr. Trent vieraili saarella, mutta en kerro, missä yhteydessä.