For Finns: Wii will rock you!

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

For Finns: Wii will rock you!

ViestiKirjoittaja Veli Konsoli » Ke Joulu 06, 2006 7:22

Joo, eli täällä voisi keskustella Nintendon uusimmasta konsolista Wii:stä.
Itse yritän saada sen heti 8.12. Ensimmäiseksi peliksi ostan The Legend of the Zelda: Twilight Princess.

Siirsin tämän tänne koska voin. :lol: Ei vaan siksi että arvelen sen palvelevan asiaansa paremmin täällä. Vastedes nämä suomenkieliselle alueelle tänne näin ok? Tämä on vähän kuin Free Talk alue mutta suomeksi. Voisin toki vaihtaa tämän nimen "Vapaaksi sanaksi" jos se on selkeämpi... (Ah samalla pääsin kokeilemaan moderointia ihan kunnolla, kiitos tästä mahdollisuudesta) :D

~Josie~ aka foxmanic
Veli Konsoli
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja josie » To Joulu 07, 2006 7:44

Ja nyt ihan varsinaisena vastauksena: Huomenna juoksen töitten jälkeen Anttilaan ja kysyn vieläkö niillä on Wiitä. Nostin jopa tänään 400 euroa että voin samalla ostaa lisäohjaimen ja muistikortin jos sille tulee sellainen (en tiedä! :oops: ) Ja minulla oli tuo Twilight Princess vuoden alusta asti varattuna Puolenkuun Peleistä joskin Cube versiona mutta nyt muutin sen ovelasti pari viikkoa sitten Wii versioksi. Sen lisäksi koitan saada Rayman Raving Rabbitsin koska se vaikuttaa julkaisupeleistä ehkä Zeldan kanssa parhaalta. Ainakin Youtuben hassujen mainosvideoitten perusteella. Jos Anttilassa ei ole niin sitten otan bussin ja ajan Prismaan ja Giganttiin (vaikkei minulla ole aavistustakaan onko niissäkään sitä) Nyt istun sormet ristissä ja peukut pystyssä ja toivon parasta ja pelkään pahinta. Minun onneni että pääsen kolmelta kun valtaosa ihmisistä pääsee vasta neljältä :twisted: olen siis etulyöntiasemassa! (ja ehkä se Anttilan kiva myyjä jemmaa minulle yhden [/toiveajattelu] )

Toivottavasti tarpeeksi perusteellinen vastaus <3

EDIT: Ja se siitä toiveajattelusta, loppuivat kuulemma jo aamulla melkein heti kaupan auettua. Prismassa meni kaikki viidessä minuutissa ja ihmiset tappelivat keskenään :shock: Siis ihan oikeasti heittelivät toisiaan lattialle! Niin se myyjä kertoi... Pelottavaa...
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Samantha » Su Joulu 10, 2006 8:38

Mutta nyt, koska olen kiva kaveri nappasin josien mukaani porvooseen ja rynnistimme siellä heti puolenkuun peleihin. Siellä on varaus, josta saa varmennuksen maanantaina ^^ kannattaa loikata kyytiin, kun isukki ehdottaa matkaa brunbergille XD
Samantha
Jumalatteren apu enkeli/demoni

ViestiKirjoittaja josie » Su Joulu 10, 2006 8:57

Jup jup. Olis jo maanantai ja vastaus positiivinen~
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ke Joulu 13, 2006 2:57

Prismasta varattiin pari päivää sitten. Pitäisi saada se ensi perjantaina tai myöhemmin.

Onko muuten kukaan teistä päässyt testaamaan Wiitä? Itse testasin kaverilla hieman Wii Sportsia ja TP:tä. Wii Sportissa Tennis ja Baseball olivat kaikkein hauskimmat. Nyrkkeily oli pelkkää hullunmyllyä Remotella ja Nunchukilla. TP:stä voisin sen verran sanoa, että tulee taas yksi onnistunut Zelda kokoelmiin. ^_^
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ke Joulu 13, 2006 3:00

Saan tuon Wiini ensi viikolla ja sitten voin kertoa käyttökokemuksista enemmän *hyppii innoissaan ylös ja alas* toivottavasti Wiille tulee paljon hyviä pelejä etenkin RPG:tä koska Cubea ei ainakaan voi niitten määrän suhteen kehua >_> Tahtoo paljon roolipelejä!!! *rauhoittuu taas muistaessaan että on melkein 20 vuotias* :oops:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ke Joulu 13, 2006 3:31

josie kirjoitti:Toivottavasti Wiille tulee paljon hyviä pelejä etenkin RPG:tä koska Cubea ei ainakaan voi niitten määrän suhteen kehua

Totta. Cubellehan ei tullut juuri yhtään HYVIÄ RPG-pelejä. Itse voisin sanoa parhaimmiksi Cuben RPG-peleiksi Tales of Symphonian, Harvest Moonit ja Final Fantasy: Crystal Chronicles.
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Pe Joulu 15, 2006 4:26

Nuutyasha kirjoitti:
josie kirjoitti:Toivottavasti Wiille tulee paljon hyviä pelejä etenkin RPG:tä koska Cubea ei ainakaan voi niitten määrän suhteen kehua

Totta. Cubellehan ei tullut juuri yhtään HYVIÄ RPG-pelejä. Itse voisin sanoa parhaimmiksi Cuben RPG-peleiksi Tales of Symphonian, Harvest Moonit ja Final Fantasy: Crystal Chronicles.

Unohdit Skies of Arcadian :wink: Sain sen vasta viime viikolla ja nyt tahkoan läpi, se on ihana <3 Minulla muuten on nuo kaikki ylläolevat. Pitäisiköhän mainita vielä se Pokemon... Mikä sen nimi nyt oli... Noh ihan sama minulle. Se oli ihan keskiverto peli eli parempia löytyy mutta kyllä se paremman puutteessa oli ihan hyvä :D

Enää n.5 päivää Wiihin... *hakkaa päätään seinään odottamiseen tuskastuneena*
josie
[Admin] No-life

Jee

ViestiKirjoittaja Veli Konsoli » Ma Tammi 08, 2007 2:43

Niin, tosiaan, olen unohtanut ilmoittaa että sain Wii:n 8.12 ja Zeldan myös.
Veli Konsoli

ViestiKirjoittaja josie » Ma Tammi 08, 2007 4:43

Tuollahan tuo Wii nököttää meidänkin nurkassa. :D Vielä kun sille tulisi muitakin hyviä pelejä kuin vain Rayman... (ja Twilight Princess oli muuten ok mutta loppu on perseestä...)(Harvest Moon Wii heti ulos nyt! Tai Sims Wii Ihkut anime graffat hee hee~)Rayman ja Tp tosin jo molemmat läpi ja loput pelit on wii play ja sports joten niitä ei oikein voi sanoa läpipelattaviksi... Tai ilmestyisi vaikka Smash bros brawl tai jotain... (huono peli tarjonta konsoli paralla näin alkuun :evil: )
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Andras » Ti Kesä 19, 2007 6:58

josie kirjoitti:EDIT: Ja se siitä toiveajattelusta, loppuivat kuulemma jo aamulla melkein heti kaupan auettua. Prismassa meni kaikki viidessä minuutissa ja ihmiset tappelivat keskenään :shock: Siis ihan oikeasti heittelivät toisiaan lattialle! Niin se myyjä kertoi... Pelottavaa...

Voi kamala. Minunku piti mennä Prismaan tappelemaan, mutta sainkin omani varattua Anttilasta ^^. (Olen muuten hiukan myöhässä tässä keskustelussa)
Joku tyyppi kyseli siinä vieressä Wiitä, katsoi hiukan kun hälle sanottiin
että loppu jo, ja myyjä toi minulle wiini varastosta..
Taisi luulla että minä sain sen viimeisen..
(olin muuten aamu seitsemältä siellä, eivät ne sitä ikuisuuksia pidä varattunakaan!
Heti perään kouluun ja ei, en ottanut wiitä kouluun. ehei.
Tyypit siellä eivät tiedä että minulla on wii/että yleensäkkin pelaan,
olen mukamas aina ihan ulkona kun puhutaan peleistä ^^)

Ja nyt wii lojuu nurkassa hylättynä, kun ei ole hyviä pelejä..
(en päässyt Zeldaa läpi.. En jaksanut.. Siellä aavikolla alkoi pikkuisen
tympiä se temppeli.. En päässyt OoT:akaan läpi.. Mutta WW:n sentään. Saavutus sekin.. :oops: )
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ti Kesä 19, 2007 8:34

Ja nyt wii lojuu nurkassa hylättynä, kun ei ole hyviä pelejä..
(en päässyt Zeldaa läpi.. En jaksanut.. Siellä aavikolla alkoi pikkuisen
tympiä se temppeli.. En päässyt OoT:akaan läpi.. Mutta WW:n sentään. Saavutus sekin.. :oops:

Oi että, se aavikko temppelihän oli aivan mainio (tosin ne muumiot säikäytti pari kertaa kun sitä yöllä pelaili isoveljen kanssa o.o)! Ja se loppuh bose varsinkin. Ayaa~~
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Thein » Pe Kesä 22, 2007 8:39

Onko kellään Mario Strikers Charged footballia? En pääse nettiin vähän aikaan netissä vikaa, oon nytkin serkun koneella.
Thein

ViestiKirjoittaja josie » Pe Kesä 22, 2007 1:02

Ei ole Mario jalkkista mutta eilen kävin puokkarista Mario Party 8sin ostamassa. Ja arvatkaas mitä; SEN KONTROLLIT TOIMIVAT!!1!!!!one111!!! No niin nyt kun olen saanut sen ulos systeemistäni voinen rauhoittua :lol: (Suurinta osaa Wiipeleistä nimittäin kiusaa se että kontrollit ehkä toimivat yleensä eivät...Siis ainakin näin Sonicissa ja Raymanissä. Zeldan kanssa ei ollut suuria ongelmia koskaan...)

Jos Andrasta lohduttaa niin olen itse päässyt vain roolipelejä (asenteella ohjaa 8 tyyppiä itse ilman että heillä on omaa tahtoa) läpi. Jaa niin joo ja Pokemoneja :lol: Ainoa tasohyppely taitaa olla Nintendon (8-bit) Super Mario 2 jonka pääsin myös läpi. Ja kaverin kanssa Tiku ja Taku peli :lol: Joten paremmin pärjäät kuin meikä :wink:
josie
[Admin] No-life

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä