Tänään olen iloinen...

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Demmi » Su Heinä 18, 2010 9:07

Huomasin eilen eräällä animefoorumilla ilmoituksen Hetalia-larpista. johon haeskeltiin osaanottajia. En ole aikaisemmin larpannut, mutta larppia kuvailtiin aloittelijaystävälliseksi, joten päätin rohkaista mieleni ja kysyä, pääsisinkö mukaan maid-asuisena Unkarina. Larpin järjestäjä suostui ja pääsin mukaan! Kuten jo sanoinkin, en ole aiemmin larpannut, joten odotan tuota tulevaa larppia jo innolla - vaikka se vasta lokakuussa onkin. Onpahan ainakin aikaa etsiskellä fiksumpia kenkiä pukuun, jos vaan suinkin muistaa.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Andras » Ti Heinä 27, 2010 4:32

Sain deviantartissa ensimmäisen commission-pyyntöni. Ihan intona tuosta, heti työhön kunhan olen nukkunut. :D

Hintapolitiikka mulla on kyllä sellainen että en mitään ihmeitä odota saavani tästä - "maksa (deviantartin pisteillä) niin paljon kuin huvittaa". Luin tuosta jonkun freelancerin artikkelin jokin aika sitten. Oli niin vakuuttavasti kerrottu tämmöisestä periaatteesta, että käytäntöä on pakko päästä kokeilemaan käytännössä. Olihan näitä ravintoloitakin(?) joiden ruoka maksettiin ihan samalla periaateella. Naureskelin niille että konkka tulee varmana - pitäisi varmaan googlailla ja katsoa miten on käynyt.

Nää on näitä ihania öitä, olen jälleen hetken vakuuttunut siitä että kaupallinen ala on mulle omiaan - eli tulevaisuus kivan selvä. Aamulla saatan jälleen olla toisissa aatoksissa. :roll: Mutta nyt on silti kiva hetki. Täytyy nauttia tästä fiiliksestä. :D
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ma Elo 02, 2010 12:06

Opettelin juomaan kahvia. :D Puristivanhemmat tosin katsovat kieroon, kun pilaan hyvän mustan kahvin neljällä sokeripalalla...mutta tästä se lähtee! Laskelmoin, että kahvin litkiminen tulee tällä mukimäärällä pian halvemmaksi kuin tee + hunaja-kombo, VAIKKA joudunkin sijoittamaan ensin kahvinkeittimeen ja suodatinpusseihin.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Pe Elo 06, 2010 8:29

Sain selville, että dA- ja mesekaverini, jonka tapasin jo Desuconissa, asuu Joutsenossa, joka on Imatran naapurikaupunki (tai no, nykyisellään kuntaliitosten takia osa Lappeenrantaa). Olin jo aikaisemmin tiennyt, että noiden Desussa tapaamieni tyyppien mukana ollut Tanska-cossaaja asui Joutsenossa, mutta en tiennyt että tämä varsinainen kaverinikin asuu siellä. Ihana yllätys tosiaan ja sovimme, että menen Joutsenoon ensi perjantaina kyläilemään tämän kaverin luona. Menemme ilmeisesti hänen toiselle kaverilleen, jonka myöskin tunnen dA:n kautta. Toivottavasti kaikki menee hyvin, ainakin mitä noiden kanssa netissä on vähän jutellut niin tosi mukavia tyyppejä ovat ^^ Eihän tässä malta odottaa!
Lisäksi ajotunnit ovat menneet jopa suhteellisen OK, välillä paremmin ja välillä vähän ei-niin-hyvin mutta kaikesta ollaan toistaiseksi selvitty. Pitäisi vain oppia katselemaan oikeaan kohtaan tiellä, nyt seuraan kaikkea mihin en saa törmätä ja olen törmäämässä sitten joka paikkaan : D Niin ja tilaamani mangat tulivat vihdoin Fantasiapeleihin, toivottavasti joku olisi tuonne Lappeenrantaan menossa niin saisi nekin sitten haettua.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Elo 06, 2010 1:07

Eilen illalla olin iloinen, kun huomasin, että illat on täälläpäin Suomea jo oikeasti pimeitä. Minuu jotenkin rasittaa kesät...tasainen valo ja liian lämmintä, ihan kuin joku lomamatka etelään, josta on vähän haikea mutta silti niin mukava palata kotiin. Ja syksyllä on viileästä, pimeästä illasta ihana tulla sisälle lämpimään ja valaistuun taloon juomaan kaakaota tai kahvia tai teetä tai mitä ikinä.

Ja...kotimaiset omenat kypsyvät syksyllä! Omenapiirakka on uudelleenherännyt herkkuaddiktioni. Oikein kirpeitä omenoita ja niiden päällä kanelia... *drools*
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Ma Elo 09, 2010 9:01

Minusta tulee kummi! Olen todella otettu ja iloinen asiasta. Serkku tyttöystävineen sai ensimmäisen lapsensa tässä pari viikkoa sitten ja he pyytävät minua tyttären kummiksi. Toinen kummi on kuulemma tyttöystävän sisko. Ihmettelen vähän, miksi ihmiset pyytävät serkkuaan kummiksi, mutta en valita. Mukavaa saada oma kummilapsi, jota sitten muistaa synttäreinä ja jouluina ja jonka kanssa voi sitten varmaan puuhastella kaikkea kun se on vähän vanhempi. Häät ja ristiäiset ovat syyskuussa - en ole aiemmin ollut häissä joten odotan innolla! Mikäköhän lapsen nimeksi tulee? Laskeskelin eilen illalla, että olen yli 30 kun lapsi pääsee ripille : D
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Pe Elo 13, 2010 9:50

Snowdance kirjoitti:Eilen illalla olin iloinen, kun huomasin, että illat on täälläpäin Suomea jo oikeasti pimeitä. Minuu jotenkin rasittaa kesät...tasainen valo ja liian lämmintä, ihan kuin joku lomamatka etelään, josta on vähän haikea mutta silti niin mukava palata kotiin. Ja syksyllä on viileästä, pimeästä illasta ihana tulla sisälle lämpimään ja valaistuun taloon juomaan kaakaota tai kahvia tai teetä tai mitä ikinä.

^TUO. Vihdoinkin joku joka ei itke sitä että syksy on kylmä ja pimeä. Ite kanssa rakastan pimeää ♥ Tykkään pimeistä kylmistä ja sateisista illoista kun voi kyhjöttää sisällä lämpimässä X3 koira/kissa syliin tuhisemaan niin vielä parempi ♥
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Etsura » La Elo 14, 2010 4:08

Valo on yliarvostettua. Itselleni aurinko aiheuttaa päänsärkyä ja pahoinvointia. Pimeys on kaunista ja syksy on jotenkin niin... raikastavaa 8)
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Ti Elo 17, 2010 7:13

:D Huomasin just äsken, että nyt on tasan vuosi siitä ku liityin tänne, harmi vaan ku en oo ehtiny oikeen käydä tääl;) Stressaan kauheesti siitä, ku pitäis ettii tet paikka, ja annoin just äsken vahingossa hyvän paikan mun kaverille *huokaus* DD:
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja josie » Ke Elo 18, 2010 4:52

^ Vinkkinä, kirjakauppa EI ole jännä TET paikka. Oli kivaa olla kaksi viikkoa Suomalaisessa kun ainoa asia jota siellä sai tehdä oli laittaa pari hintalappua/päivä ja sitten järjestellä hyllyjä. Oli hienoa yheksäksi mennä töihin ja kymmeneltä olla täysin valmis päivän hommien kanssa. Kaikista parasta on hakeutua johonkin isompaan markettiin tai vastaavaan, koska niissä riittää yleensä tekemistä koko päiväksi :)

Ja hyvää vuosipäivää :lol:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Andras » Ke Elo 18, 2010 6:40

Jos nyt hakisin TET-paikkaa, pysyttelisin minäkin kaukana kaikista pienistä kaupoista. Olin itse eläinkaupassa ja enimmän aikaa littasin pahvilaatikoita varastoissa ja luuttusin lattioita. Ei sielläkään tekemistä ollut, vähän niin kuin väkisin yrittivät järjestää sitä - vai miltä kuulostaa minigrip-pussien lajittelu? :wink:
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja Ixu » Ke Elo 18, 2010 6:46

:DD Se hyvä paikka oli nimenomaan Anttilassa, että vähän harmittaa. Ny olen ehkä pääsemässä experttiin, kattoo nyt kumpi ehtii ensin sinne koulun jälkeen, minä vai luokkalaiseniXD Joo en ehkä pikkukauppaan mene, eka ajattelin sitä hygen kämästä pientä pelikauppaa, mutta ajattelin, että voisi mennä aika vähän pitkäks. Ehkä päiväkoti menisi hyvin, kunhan en vaan hermostuisi niille kakruille, sillä en kestä jos ne alkaa itkeä :(
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Tom » Su Elo 22, 2010 2:53

Olinpahan tuolla U2:n keikalla perjantaina.. Oli tosi hieno ilta <3 Vieläkin keikkafiilis päällä :D
Tom
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ma Elo 23, 2010 8:55

Paras TET-paikka lienee jokin mahdollisimman iso marketti. Niihin pääsee aina ja tekemistä kyllä riittää. Olin ysillä Prismassa. Kasilla luuttusin eläinlääkäriaseman lattioita ja desinfioin heräämishäkkejä, mitäpä muutakaan joku peruskoululainen sellasessa paikassa oikein voisi tehdä. Tai no, kerran pitelin yhen kissan takajalkoja, kun eläinlääkäri suoritti sille kastraation. Viehättävää. :D (Ja ihan kuin olisin jo kertonut tästä täällä...)

Pimeys ja viileys. <3 <3 <3 Alan heräillä henkiin.

Ainiin. Olen hereillä jo ennen päiväkahta! Tästä se kouluuntuminen taas alkaa. Hmm, pitäiskö kattoa, milloin ekat kurssit alkavat ja ilmoittautua jopa...
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ma Elo 23, 2010 11:12

^ Hei miekin heräsin "jo" 11.28 (tai jotain sinne päin) vaikka koko kesän nukkunut tyyliin kahteen asti.... Tuntuu hassulta olla näin aikaisin hereillä =w=

Ja koska en jaksa mennä erikseen valittamaan tästä kitinä topaan niin mainittakoon nyt täällä että ikävä kyllä se heräämisen syy oli se että olen ihan räkäinen ja henki ei kulje minnekkään päin ;___; Eli siis saan viettää ainakin pari päivää loman lopusta kipeänä, oh joy! Surullisinta on että koko ajan tulee mieleeni Rune Factory kakkosen Selenan ja Seran "lause" kesän aikana "You'd have to be very dumb to catch cold during summer!" *fail*
josie
[Admin] No-life

EdellinenSeuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä