Kuka on paras mies harvest moon more FOMT:ssa?

Keskustelu Gameboy peli versioista tänne.

Valvoja: josie

Kuka on paras mies Harvest moon more FOMT?

Cliff
6
33%
Gray
5
28%
Doctor
4
22%
Kai
2
11%
Rick
0
Ei ääniä
Kappa
1
6%
Gourmet
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä : 18

Kuka on paras mies harvest moon more FOMT:ssa?

ViestiKirjoittaja Iinu » Ke Joulu 13, 2006 5:01

En omista peliä mutta ehdottomasti parhaat ovat Cliff ja Gray. :oops:
Iinu
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Pe Joulu 15, 2006 4:40

Cliff on aina ollut rakkaani <3 Olisin nainut jo Back to Naturessa, mutta kun se ei tue homoliittoja... :lol: Puolenkuun Peleistä saa tuota peliä muuten... Ihan jos tahdot ostaa :D Gray on itselläni muuten myös listan kakkosena ja viimeisenä (siis surkeimpana) on Gourmet. Ihan oikeasti yök! Kuka ikinä voisi naida sen kalan huulisen hirviön *kylmiä väreitä* :shock: Won nyt vielä on ihan loistava verrattuna siihen :wink: Pieni keltainen kiinalainen. Hmevergreenin foorumilla muuten on Won Fanclub... Mutta ei siitä sen enempää. Ööö... *miettii perusteluja mielipiteilleen* Tykkään Cliffistä siksi että tämä on niin koiranpentumainen, eli siis halittavan söpö. Ja Graystä siksi että se on niin angsti. "Voi kyynel, isoisäni vihaa minua ja olen ihan huono kaikessa!" :lol:

Ja jostain tuli mieleeni... Tämä kuva kuvaa aika pirun hyvin näitä ihastuttavia (ja vihastuttavia) miehiä :wink:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Samantha » Ke Tammi 10, 2007 4:44

Nya, itse rakastuin Dociin heti ensimmäistä HM:ääni pelatessani (oli muuten Back to Nature). Se on niin.... symppis. "Voi ei! Lapsemme putosi sängystä! Mitä tehdään, mitä tehdään? Ah, keksin, viedään se lääkärin luo... Siis tuota....." :D Jostakin pelottavasta syystä myös Won on varastanut sydämeni. Nyt pääsen ensimmäistä kertaa yrittämään naimisiin tuon pienen kiinalaisen äijän kanssa, kun kuvailen heart eventtejä sivullemme. *Happy*
Samantha
Jumalatteren apu enkeli/demoni

ViestiKirjoittaja josie » Ke Tammi 10, 2007 4:51

Halvat huvit hullulla... Oh well... Muuten onko Iinulla perusteluja mielipiteeseensä :) *ilkeä ahdistelija* Älkää muuten koskaan antako puolisoittenne kutsua itseänne lempinimellä... Cliffille annoin luvan kutusa minua "Honeyksi" ja siitä saakka olen vihannut häntä "Oh Honey, you shouldn't run around in that state"(Olin pelissä tuolloin raskaana) "Honey I'm happy to see you but you shouldn't be here" jne... (Ja mitä helvettiä keittiössäkö pitäisi istua koko päivä ja ihmetellä ajan kulumattomuutta???) Tyhmä Cliff...
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Samantha » La Tammi 27, 2007 11:04

Voi kuule!!! Sinuna en yhtään inisisi! Kun nain tohtorin, annoin luvan kutsua itseäni nimellä "Angel". Kyseinen lempinimi sopii kyllä Docin suuhun loistavasti, mutta rupesi hivenen tympäisemään nuo "Oi Enkelini, uskomatonta että tulet katsomaan minua töihin vaikka olemme jo naimisissa" ja "Muistathan olla varovainen, älä vain kaadu Enkeli" silloin, kun olin raskaana...

Ikinä en kyllä halua oikeasti naimisiin Docin kaltaisen miehen kanssa... "Ei Samanthalla ole mitään hätää, hän on vain raskaana" "Voi mikä helpotus, eikö olekin hienoa Enkeli?" :lol: Näin mielessäni, kuinka mies-parka pomppi vuoroin vierelleni aviomieheksi ja vuoroin vastapäätä minua toimimaan lääkärinä XD Pelissä ei ole täysin otettu tuota ongelmaa huomioon, ja Doc kärsikin lievästä jakautuneesta persoonallisuudesta avioliittomme aikana.
Samantha
Jumalatteren apu enkeli/demoni

ViestiKirjoittaja Dee » Ma Maalis 19, 2007 11:55

Clifffffff~

Öööö... emmää osaa muuta sanoa kun että ihastuin tyyppiin heti. Ihan siis heti. Niin. (kuinka lyhyitä onkaan vastaukseni)
Kuva <- Klikkaa sitä :D
Dee
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Chihiro » Pe Loka 26, 2007 4:10

Hmmm... Doc se kai on. En oikee tiiä miks... Ekaks se tais olla kyllä Gray. Mutta voi, annoin Docin kutsua itseäni "Honeyksi"! Aarggh!
"Thank you, Honey, for having my child. I love you." << OMG! Se puhu kerrankin jotain musta, eikä siitä ***** Kirosta!
Viimeksi muokannut Chihiro päivämäärä La Loka 27, 2007 6:50, muokattu yhteensä 1 kerran
Chihiro
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja josie » Pe Loka 26, 2007 4:19

Hahaa~ Anteeksi on vain kiva kun muutkin vihaavat sitä että vahingossa antavat puolisonsa kutsua jollain typerällä lempinimellä XD Tosin yksi kaverini pisti Kain kutsumaan itseään "Masteriksi" :lol: Loistava keksintö taidan toteuttaa sitä joskus itsekin :wink:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Sunrise » Ti Heinä 08, 2008 3:32

Cliffeli on Amberini ikuinen rakastettu <33! Se on niin söpö! (Raukalta on kuollut äiti... :cry: ) Tilaamani more friends of mineral town tuli! Nyt voin liehitellä Cliffietä NIIN paljon kuin haluan!
-Love ya Cliff <3
Sunrise

ViestiKirjoittaja josie » Ti Heinä 08, 2008 11:29

Haha niin totta. Cliffypoo~ Pitäisi taas itsekin aloittaa More Friends uudelleen... Ja naida Cliff <3 Ja Gray ja kaikki muutkin vain siksi että voin :lol:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » To Heinä 24, 2008 12:37

No Gray tietysti. Ja Cliff, mutta tuossa järjestyksessä. Ja olinpas ensimmäinen, joka äänesti Grayta. Tämä siis FoMT:n perusteella, en tiedä, onko hänen luonteensa ja olemuksensa muuttunut radikaalisti Moressa.

...totta puhuen en enää oikein muista, MIKSI niin ihastuin Grayhyn. Varmaan se johtui siitä, että hänen hieman, hmm, epäelämäniloinen asenteensa erottui niin selvästi edukseen muiden townilaisten joukosta.

Cliffistäkin pidin oikein paljon ja säikähdin, kun Cliff alkoi välillä puhua jotain 'lähtemisestä muualle' (lähteekö se muuten jonnekin jossain vaiheessa?)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » To Heinä 24, 2008 2:48

Juuh Cliff häipyy kaupungista jos sitä ei pyydä kanssaan Fall Wine Harvesttiin tai mikä sen nimi nyt sitten onkaan. Hassuinta on etten edes tiennyt Cliffin lähtevän kun aikoinaan pelasin Back to Naturea ja pyysin tämän silti koska se oli "bestikseni" XD Myöhemmin mietin että olisiko sittenkin pitänyt pyytää Popuria (jota havittelin) mutta kun sitten kuulin Cliffypoon lähtemisestä niin sitten olen pitänyt huolen että muistan aina pyytää sitä -^_^-
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja :D » La Elo 21, 2010 5:36

Gray on ehdoton suosikkini:) Naimisiin olen mennyt sen kanssa ja nyt yritän ilkeillä Marylle :oops: No joo ilkee oon.
:D

Paluu GBA/GBC/GB Pelit