Mitä peliä pelasit viimeksi?

Keskustelu muista peleistä tänne :P

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Snowdance » To Elo 26, 2010 6:56

josie kirjoitti:Tuhosit juuri imageni Snakesta. Ei niin että olisin ikinä hirveämmin Metal Gearistä välittänyt, tai sarjaan sen tarkemmin perehtynyt, mutta Snake on cool ja olen joskus katsonut kun pikkuveljet sitä pelaavat :P Tuollaiset kohtaukset ovat rontit tietysti kiertäneet kaukaa, arvasivat varmaan että se saattaisi kiinnostaa XD *yaoifanityttö*

Lol, oikeestaan Snake on aika dorka. Sen voi päätellä jo siitä, etten mie ikimaailmassa jaksaisi pelata jotain *beep* coolia supersankaripeliä. (<-- ja joskus miusta tuntuu, että 50% Metal Gear-faneista on just tuollasia (nuoria) poikia ja loput 50% vanhempia yaoifanityttöjä...X_x) edit: Ja minä kai kuulun siihen pyöristettyyn prosenttiosuuteen noiden ulkopuolelle. ^^;

Minen olekaan edistynyt pelaamaan Alone In The Darkkia. ;_; TÄMÄ on juuri se asia, mikä peliharrastustani on riivannut ainakin kymmenen vuotta. Hirmu vaikea inspiroitua aloittamaan mitään uutta peliä, minkä en etukäteen tiedä olevan hyvä. (That is, jonkun lempipelisarjani uusi osa, niihin kyllä osaan vielä iskeä kiinni välittömästi.)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » To Elo 26, 2010 4:22

No en nyt tarkoittanutkaan cool cool, mutta sellainen hahmo josta on tavallaan helppo pitää. Tai ehkä näin henkilökohtaisesti määrittelisin sen kategoriaan "tämä hahmo ei aiheuta halua mäjäyttää sen pää seinään" Spämmin tuota videota muuten viattomille kanssa mesettäjilleni ja sain hauskoja reaktioita kuten "omg now I'm gonna buy that game!" ja "... they're doing WHAT?" Lisäksi kävin keskustelun jonkun kanssa että voisiko Simssiin tehdä "Woohooable cardboardboxin" XD (woo hoo = harrastaa seksiä) Sen voisi kloonata teltasta ja molemmat simit voisi ryömiä sen alle... *w* Sääli että olen ihan sukka Milkshapen ja Simpen kanssa *sniff*

Miulla ongelma on vähän päin vastoin pelien aloittamisen kanssa, aloitan innoissani aina sata peliä, sitten harhaudun jonkun toisen pelin kimppuun ja kolmannen... sitten muistan aloittaneeni sen ekan pelin joskus, yritän jatkaa sitä ja sitten en muistakkaan mitään enää, aloitan alusta unohdan pelin viikon kuluttua... Tämän takia läpäisemättömien pelien kasani on korkea XD Olen vähän kade pikkuveljelleni joka tosissaan kykenee siihen että aloittaa pelin ja seuraavan kuukauden tahkoaa vain ja ainoastaan sitä kunnes se on niin läpi kuin peli vain voi olla. Tosin joudun nyt myöntämään että en kyllä koskaan ole ollut kompletionisti, ihan sama onnistuinko pelin aikana keräämään kaikki erilaiset aseet tai missasinko jonkun cutscenen, ainoa mikä on niin Golden Sunissa ja Final Fantasyissä summonien keräys on MUST. Gotta catch 'em all!
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Demmi » Su Marras 07, 2010 10:39

Olin jumissa Professor Laytonissa ja jostain syystä päätin sitten eilen kokeilla päästä pelissä eteenpäin. Onnistuin ratkaisemaan tuon vaikealta tuntuneen arvoituksen (joskaan en enää muista mikä se oli) ja pääsinkin peliä pari lukua eteenpäin. Kyseessä on siis ensimmäinen Layton, Mysterious Village. Tässä pelissä on kyllä parhaimmat välianimaatiot mitä olen nähnyt! Square Enixin silmäkarkit jäävät kyllä toiseksi sympaattisen eurooppalaistyylisen animaation rinnalla. Ihan kuin piirroselokuvaa katselisi eikä ääninäyttelystä ole todellakaan mitään valittamista. Nyt olen taas hieman pahassa jamassa ongelmallisten puzzlejen kanssa, mutta toisaalta minulla ei edes olisi pahemmin aikaa pelailla. Huoh... Jossain vaiheessa hankin varmaan toisen Laytonin, Pandora's Boxin jos halvalla löydän. Mutta ensin pitäisi tuo ensimmäinenkin päästä läpi.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Ma Marras 15, 2010 9:07

:D Pelaamani pelit o aikalailla muuttunu siitä, ku viimeksi olin täällä (KH, FF ja muut überit siis on listallla toki vieläXD) Tappelupelejä, kute Soul Caliburii (jonka Xianghuan 2 puku olis ens coniin tarkotus tehä) tekkenii ja narutoo. Rakastan sitä uutta ninja storm 2:sta, lol pelasin sitä kaksintaisteluu kaverilla jotaa 3 tuntii putkee ^^' Soul Calibur Wii Legendsin ostin play.comista ja pakko sanoo et on tooosi vaikee ku pääsee 5 chapteriin. Iska on kyll <3<3<3 ^^'
(pääsin taas Trauma centeris eteepäin, mut nyt siin on joku ihonsiirto enkä oikee haliitse:()
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Demmi » Ke Marras 17, 2010 2:53

Legend of Zeldaaaa~ Olen ihan koukussa! Minulla on siis Spirit Tracks, jossa olin jäänyt yhteen vaikeaan kohtaan jumiin enkä ollut mitenkään osannut päästä eteenpäin. Katsoin sitten viime sunnuntaina jostain läpipeluuoppaasta miten voin jatkaa ja nyt olen hurjastellut peliä jo 2 seuravaa maata eteenpäin! ST on oikeasti ihan hirveän kiva ja siinä on aika paljon tekemistä. Seuraavaksi minun pitäisi päästä Ocean Landiin mutta luolasto mikä pitää mennä ennen sitä läpi on aika vaikea ja tavallaan olen taas jumissa ^^' Mutta ehkä se pian helpottaa. Onneksi tulin ostaneeksi tämän silloin kun halvalla sain~
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Joulu 10, 2010 7:45

^ Jee junaraiteita. :D

Min olen peluutellut ilmaisia kauhu-point'n clickejä nimeltä 5 Days A Stranger ja 7 Days A Sceptic. Kummassakin on pohjimmiltaan ongelmana muinainen murhamysteeri, jonka vaikutukset ulottuvat nykyaikaan. Aika hyytävää menoa välillä, olen iloinen, ettei grafiikat ole mitenkään realistiset. Tuossa 7 Daysissa olen avaruusaluksessa yhdessä parin kollegan kanssa ja olo on mitä klaustrofobisin, kun kuka tahansa niistä voi olla murhaaja. Yhessä vaiheessa tämä murhaaja sitten jahtaa hahmoani siten, että se ilmestyy sattumanvaraisesti ovista sisään ja tappaa heti, jos en ehdi pakoon. Vähänkö säikähdin, kun lähdin ovesta ulos ja kävelin suoraan sen hullun murhaajan syliin, kun se tuli samalla hetkellä juuri siitä samasta ovesta sisään. :D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » Pe Joulu 10, 2010 10:29

^ Trilby-pelit!! <3

Täältä löytyy yksi kanssafanittaja, muistathan pelata myös Trilby's Notesin ja 6 Days a Sacrificen (tuossa järjestyksessä) :)

Myö oon aina ihan hermorauniona 7daysin loppuvaiheilla. Se on niin ahdistavaa kun se saattaa tulla mistä ovesta hyvänsä, milloin hyvänsä...
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Pe Joulu 10, 2010 7:39

Viimeksi pelasin Rune Factory kakkosta. Voitin VIHDOIN sen samperin mammutin ja sitten oletin että pääsisin käsiksi johonkin salaiseen viimeiseen luolaan jossa pääsen rökittämään viimeisen vihulaisen... MUTTA sen sijaan mitään ei sitten tapahtunutkaan D: Löysin jonkun super loitsun jonka Barrett törkeästi Airiltani otti pois jottei Airi pääsisi rökittämään tätä viimeistä päävihulaista, joskin hain sen kirjastosta itselleni uudelleen parin minuutin kuluttua... Ja sitten ei vieläkään mitään! D: Kävin joka luolan läpi ja yritin hoksata olenko jättänyt jotain huomiotta, puhuin kaikille, pelasin vain normaalisti pari päivää ja odotin josko joku eventti aukeaisi tai jotain, mutta ei, mikään paikka ei ollut käymättä läpi tai mitään ei tapahtunut! Sitten jouduin epätoivoissani ALENTUMAAN Walkthrough'n etsimiseen! *murr* En tahdo spoilia ketään joten sanotaan vaikkapa että "eipä olisi ikinä tullut mieleeni..." se ratkaisu siis <.<

Ja kyllä, en voinut vain sanoa että "pelasin Rune Factory kakkosta" kuten joku normaali olisi tehnyt. :lol:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Demmi » La Joulu 11, 2010 10:31

.... Adventure Quest ... ....
...joo. Tuo on ylivoimaisesti maailman typerin nettipeli, älkää vahingossakaan menkö pelaamaan sitä :'D Olen pelannut AQ:ta varmaan jotain viisi vuotta, mutta pelaan sitä ehkä kolme kertaa vuodessa, koska peliin on vaikea päästä sisälle (tai siis mahtua serveriin) jos ei ole Guardian mikä maksaa rahaa. Joskus on tullut jopa harkittua Guardianin ostoa, koska se maksetaan vain kerran mutta en kehtaa uhrata rahojani noinkin huonoon peliin. AQ on jotenkin koukuttava ja kyllähän sitä muutaman kerran vuodessa parin päivän ajan pelaa. Olen saavuttanut tason 59 ja kunhan pääsen 60-levelille, tulee pelaamiseen taas sellainen muutaman kuukauden paussi :'D
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Joulu 24, 2010 5:25

Spending the Christmas with my PSP ~

Metal Gear Ac!d ykkösen parissa olen räpiköinyt. Siinä on korttipohjainen liikkumis- ja taistelusysteemi. Aika jännä, paitsi etten ole vieläkään kunnolla tajunnut sitä ja aiheutan koko ajan hälytyksiä enkä sitten osaa puolustaa itteeni ja KUOLEN. Voi nyyh. :D

Epic Mickeyn pelasin viimeksi läpi ja tykkäsin simona. Josie, voit poistaa maan Mikin jalkojen alta vain tietyissä paikoissa. :D Ja silloin Mikki putoaa-aa-aa. Mikä on ärsyttävää, kun se tapahtuu vahingossa. Kamera on aikas hankala käsiteltävä, mutta muuten hyvä peli. Disney-faneille loistava peli kaikkien viittauksien takia.

Saan joululahjaksi Silent Hill Shattered Memoriessin PSP:lle. Se on tunnelmallisesti "paketoitu" edelleen kaupan kirjekuoreen. 8)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Tammi 23, 2011 10:56

Nyt Silent Hill 4:The Roomia. Olin todella epäileväinen tuon pelin suhteen, koska melkein kaikki sarjan fanit haukkuivat sen ihan lyttyyn. Okei, se ei ole yhtä pimeä tai pelottava kuin muut osat ja pelaajan turhaa juoksuttamista on enemmän, mutta ei se myöskään ole yhtään niin huono kuin oletin. Tarina ainakin on mielenkiintoinen ja creeeeepy. 8)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Ma Huhti 04, 2011 9:57

Final Fantasy XII:tä naputtelin taas eilen sydämeni kyllyydestä. Joskus viime viikon alussa kävin kaverillani ja valittelin etten ole pelannut FFXII:tä pitkiin aikoihin. Päätin sitten kotiin päästyäni katsastaa, missä olin pelissä menossa ja jatkaa pelaamista. Olin siinä vaiheessa, että ylimääräinen vierashahmo Reddas oli mukanani ja olin yrittänyt pelata mahdollisimman paljon kaikkea ylimääräistä, koska minulla oli nyt tuo ylimääräinen hahmo ja halusin käyttää tätä etua hyväkseni. Niinpä pelailin läpi useita hirviönmetsästyksiä ja nappasin myös pari Secret Esperiä itselleni. Hahmot saivat siinä sivussa mukavasti leveleitä nostettua, joten tämän uuden paikan pääpomot tulevat olemaan helpompia voittaa. Eilen illalla suoritin viimeisen metsästyksen jonka aion tehdä ja suuntasin sitten tänne uuteen paikkaan, torni kaukaisilla rannikoilla. Toivottavasti tiedossa ei ole Giruveganin tyylinen kauhupaikka jossa hermoni olivat palaa useammin kuin kerran.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Huhti 20, 2011 2:08

Pidin illalla vähän taukoa Grand Bazaarista ja aloitin DS:n SuperScribblenautsin. :D Voi mitä karkkia! Tiedän jo nyt, että se tulee loppumaan kesken hyvin äkkiä, ja yritän siksikin vähän säästellä sitä.

Pelin idea on aika jännä ja tuntuu tosi raikkaalta, koska en ensimmäistä Scribblenautsia ole pelannut. Tässä on siis minikenttiä, joissa pitää ratkaista jokin tehtävä loihtimalla sopivia asioita tai esineitä. Ja esineet ilmaantuvat sitä mukaa, kun ne englanniksi kirjoittaa. Mukaan voi liittää adjektiiveja. Todella laaja sanavarasto tuossa kyllä on, kaiken muun se on toistaiseksi tunnistanut paitsi adjektiiveja "muscular" ja "autistic".

Paras kohta oli aivan ylimääräinen vamppyyri-incidentti, jonka sain aikaan, kun näin yhdessä kentässä arkun, mistä tuli tietenkin mieleeni vampyyri, joka ilmestyi sitten ruudulle ja --> jonka sijoitin arkun sisälle. Kun ratkaisin kentän varsinaisen puzzlen, arkku putosi ja vampyyrini vapautui sieltä erittäin äkäisenä ja hyökkäsi Maxwell-raukan kimppuun. Muistelin sitten paniikissa kirjaa nimeltä Huone 13 ja että siinä vampyyri torjuttiin ristillä, joten kirjoitin CROSS ja taivaalta tosiaan tipahti käsiini risti, joka pysäytti vampyyrin.

Yhessä toisessa kentässä yritin myös saada leijonan nukahtamaan syöttämällä sille lihanpalan, johon olin piilottanut unipillerin. Ei onnistunut, koska leijona ehti joka kerta tappaa Maxwellin. Lopulta taioin esille soittorasian, jonka tuutulaulu vaivutti leijonan uneen. MISSION COMPLETE.

Hauska peli, suosittelen, jos englannin sanavarasto ja oikeinkirjoitus on hyvin hallussa, muuten tuota voi olla aika turhauttava pelata.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Ma Touko 02, 2011 10:41

Ihan viimeimmaksi pelasin oikeastaan Pokémon Sapphirea ihan vain katsoakseni, mitä ihmettä olen siinä viimeimmäksi tehnyt. Missionani on näköjään ollut kasvataa Wailmerista Wailord jotta pääsen käsiksi Regi-kolmikkoon jonka aion sitten siirtää Platinumiini. En kuitenkaan tee niillä Sapphiressa yhtään mitään 8D Samaan syssyyn voisin pyydystää Latiaksen ja lähettää senkin Platinumiin koska olen suunnitellut muutenkin aloittavani koko Sapphiren alusta. Mutta katsoo nyt.

Eilen pelasin sitten ihan kunnolla Pokémon Platinumia jota olin viimeiksi pelannut vuonna keppi ja kivi. Katsoin aluksi mikä meno Diamondissa on (sen aion aloittaa alusta kunhan vain saisin jostain toisen DS:n lainaan jotta voin siirtää Pokémoneja Platinumiin - Manaphy on liian arvokas menetettäväksi!) ja aloin sen jälkeen pelata Platinumia, johon jäinkin kertaheitolla koukkuun. Tekemistä on vielä niin paljon! Tutkailin Survival Areaa ja pelasin Stark Mountainin tarinaosan läpi. En kuitenkaan ole vielä nähnyt Heatrania, mutta ehkä se kohta ilmaantuu sinne. Toivottavasti! Cresselia, Zapdos, Articuno ja Moltres kiertävät nyt Sinnohia mutta en ole nähnyt niitä vielä kertaakaan. Olin ennen Platinumia pelaillut SoulSilveriä jossa pelasin Viridianin salin juuri läpi, mutta taidan nyt keskittyä jonkun aika pelkkään Platinumiin. Ja Regi-kolmikon nappaamiseen Sapphiressa...
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ma Touko 02, 2011 11:52

Tällä hetkellä varsinaisessa pelityksessä on Cuben Star Fox Adventures. Raren joutsenlaulu Nintendon leirissä, joka on tosi siisti vaikka onkin mennyt sivuraiteille todellisesta Tähtikettu-menosta. :)
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Kuin Harvest Moon Pelit