^ Joudun myöntämään että olin iloinen kun sinne kelpasi "kämäset" laskimet ^^U Omani oli sellainen jonka olin yläasteella ostanut koululta eikä kyllä olisi ollut rahaakaan paremman hommaamiseen...

Yo-kirjoitukset olivat mielestäni kaikista hauskinta koko lukiossa. Tai no ne ja koeviikot

Mahtimahtikoeviikot ♥
Ja nyt haluan purkaa. Roolipelaan Simguyssissa parin tyypin kanssa ja asetelma
oli(paino menneessä ajassa) näin tiivistettynä: Big Brother house tyylinen talo jossa kilpaillaan siitä kenestä tulee seuraava rock tähti (joo laimeaa, mutta ei välitetä siitä) (koko homma oli alunperin sivu hubaa siellä pyörivälle kisalle, mutta kukaan kisaaja ei oikein innostunut ja nyt kisakin jo kuihtui kasaan joten pari roolipeli intoilijaa sitten valtasi sen saatuaan luvan kisanpitäjältä

Itse olin sekä kisassa että roolipelissä alusta asti) Mutta niin tällä hetkellä. Yksi näistä pelaajista teki hahmostaan VAMPYYRIN. Siis hienoa. Meillä on roolipeli joka sijoittuu nykypäivään normaaliin maailmaan ja sitten joku keksii itsekkäästi että "hei mää tykkään twilightista! Teen mun hahmostani vampyyrin!" EI NÄIN. Mikä parasta toinen mukana ollut pelaaja oli heti että "Jes! Paras tarinan käänne ikinä!" ja meni mukaan ja nyt hänen hahmonsa on joku samperin ylivampyyri joka tuli auttamaan tätä ensimmäistä vampyyriä käymään läpi sitä muodonmuutosta vampyyriksi! LISÄKSI pelissä oli aiemmin mukana yksi pelaaja joka joutui lopettamaan lomamatkan vuoksi joten kirjoitimme hänet ulos tarinasta ja nyt nämä kaksi vampyyriä puhuu siitä ja on ihan "omg sehän olikin IHMISSUSI! Se tiesi että me ollaan vampyyreitä ja siks se lähti pois!" *vetää henkeä* Nyt minä ja se viimeinen mukana oleva pelaaja ollaan molemmat ihan WTF? Me ei voida tehdä mitään koska noi nyt käänsi pelin näin päin ja EI se EI toimi! Yritän kovasti olla kirjoittamatta sinne jotain tyyliin [Rin(hahmoni) heräsi hiestä märkänä painajaisestaan, jossa KAIKKI olivat muuttuneet vampyyreiksi jotka kimmelsivät auringossa niin kuin eräässä SURKEASSA mukamas kirjassa joka hänet oli pakotettu lukemaan äidinkielen kurssilla. Hän nousi nopeasti ylös ja juoksi ystäviensä luokse, jotka seisovat ulkona auringossa mutteivat - luojan kiitos! - kimmeltäneet. Rin halasi heistä jokaista ja mumisi "jestas se oli kamalin painajainen jonka olen IKINÄ nähnyt, luojan kiitos se ei ollut totta!"] Ja sen jälkeen veikkaan että pääsisin pelissä hengestäni sen "pilaamisesta" =w=
Jos tämä nyt olisi alkanut fantasiana niin okei, antaa palaa olkaa vampyyreitä, ihmissusia, PORKKANOITA mitä vaan haluatte... Mutta roolipelaajat hoi, älkää pilatko toisten peliä keksimällä jotain täysin ääliömäistä joka ei sovi asetelmaan. Nyt joudun tekemään pikku Rinistäni helvetti vampyyrin metsästäjän tai jotain jotta se toimii asetelmassa mukana. EI NÄIN.
Olen kitissyt, jatkakaa. (Itse asiassa olen nyt kitissyt tämän kaiken jo neljästi. Kolmelle eri mesekaverille ja nyt täällä. Kaikki ovat edes olleet sitä mieltä että ko. pelaaja teki aika paskamaisen tempun tällä käänteellään. Ja sitten sain ehdotuksena että voisin tappaa hahmoni pois tarinasta... Tai sen vielä paremman ehdotuksen että "mene mukaan ja vedä vielä enemmän överiksi" Joten seuraava käänne on herättää Rinin "salainen" nukkuva puoli ja tehdä siitä jakomielitautinen demoni joka syö vampyyreitä välipalaksi. *pahisnaurua* Se ei edes olisi yhtään tyhmempää kuin muuttaa hahmonsa yhtäkkiä vampyyriksi.