Nyt Soi

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Roll » Ti Elo 03, 2010 12:47

Täällä soi Shikata Akikon kappale Inori no kanata ("Rukouksen tuolla puolen", Tales of Symphonia The Animation: Tethe'alla-jaksojen ending-kipale). <3 Voi hyvä luoja noita sanoja, kovin kauniit ja merkitykselliset. Saavat melkein kyyneliin. .____.

... Tuo onkin soinut meikän pääasiallisena biisinä jo jostain huhtikuusta asti. Minkä sille mahtaa, että se on kerrassaan niin upea.
Roll
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja Demmi » Pe Elo 06, 2010 8:33

Coldplay - Trouble

Hittisingle bändin ekalta levyltä ja minun mielestäni yksi heidän parhaimpia kappaleitaan. Pianoteema on aivan ihana ja olen tähän biisiin aivan luvattoman koukussa. Olen muutenkin kuunnellut paljon Coldplayta. Minusta muuten monien heidän biisiensä paras kohta on aina loppu, mutta tämän kappaleen lopusta en pidä. Alkua rakastan.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Su Elo 15, 2010 8:08

...tuntuu että olen spämmännyt tätä ketjua ihan liikaa viime aikoina. No jaa...

U2 - Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me

En kuuntele U2:ta, mutta näin tämän biisin yhtenä päivänä The Voicen Deja Voice - ohjelmassa ja kuulin siskolta, että meillä on se koneella, joten kuuntelen nyt tätä, koska jotenkin pidän tästä. Tämä on Batman Forever - elokuvan teemakappale ja tästä kyllä tulee heti mieleen joku suuremman budjetin Hollywood-filmi mieleen jousineen kaikkineen : D Voisi melkein olla vaikka Bond-leffan tunnari. Musavideo on muuten aika hyvä. Pitäisi katsoa tuo Batman Forever uudestaan joku päivä, hyvä leffa nimittäin enkä ole nähnyt alusta kertaakaan.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Su Elo 22, 2010 9:23

Mysteerinen triplapostaus! Pelätkää.

Juhamatti - Volga

Kyllä, kyseessä on juuri se kappale miksi sitä luulette. Ja kyllä, olen aivan koukuttunut tähän biisiin 8D Ja en normaalisti ikinä kuuntele iskelmää, en tykkää siitä yhtään. Näin tämän kappaleen nimen erään kaverini tekemässä musiikkimemessä ja mieleeni juolahti, etten ole tätä oikeastaan koskaan kuullut kunnolla, joten YouTubeen kuuntelemaan ja sitten... niin ^^' Olen kuunnellut tästä varmaan viisi eri versiota ja alkuperäinen saksankielinen poikkeaa kyllä melkoisesti suomennoksesta joka on noin miljoona kertaa fiksumpi sisällöltään. Saksankielisessä lauletaan Moskovasta, pöydillä tanssimisesta ja vodkan juonnista. Suomiversion slaavilaisromantiikka on paljon järkevämmän kuuloista.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Su Elo 22, 2010 5:49

^ No kiitos arvaa soiko päässäni nyt sitten Volga, Volga..~ *stoppaa tähän koska menisi kumminkin pieleen* Mutta niin, sen lisäksi että tuo soi nyt päässäni niin taustalla soi Rajattoman Butterfly. Kuulostaa oikein hauskalta päänsisäisen Volgan kanssa.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Andras » Su Elo 29, 2010 4:00

Yes Sir, I can Boogie - Baccara

Pienenä mulla oli kasettisoitin ja siihen kaikki äidin ja tädin vanhat kasetit. Muistikuvat ovat aika heikkoja siitä mitä noilla kaseteilla oikeastaan oli (varmaan silkkaa discoa), mutta kun niihin kappaleisiin törmää niin kyllä jotain ainakin muistaa. Baccaran kasetti löytyi ja oli silloin ihan suosikki. :lol:
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja josie » Su Elo 29, 2010 6:42

Kaija Koo - Miltä se Tuntuu

Öh... joo pidän Kaija Koosta sillä on kiva ääni, kappaleet on sisällöltään miellyttäviä jne :)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Andras » Su Syys 26, 2010 5:59

Jessy Matador - Allez! Ola! Olé!

Yritän tsempata itseäni lukemaan ranskaa. (Motivaatio laskee aina huomattavasti kun huomaa olevansa oikeasti iloinen siitä kun maanantain koulupäivä on vain 10-21... Tuntee extra-aineita kohtaan pientä närkästystä.)
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja Etsura » To Marras 25, 2010 2:40

En yleensä pidä kitararokkirämpytyksestä kamalasti mutta tämä on omaa luokkaansa :D

http://www.youtube.com/watch?v=WfSDhnuMPQQ
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Pe Tammi 21, 2011 5:01

Latasin tässä juuri Spotifyn koneelleni ja tässä nyt latailen sinne biisejä, joita minulla on yleensä ollut tapana kuunnella esim. YouTubesta :'D Eipähän tarvitse enää siellä odottaa niitä latautuviksi! En turhaan viitsi ladata ohjelmaan biisejä, joita minulla on esimerkiksi soittimessa, vaan laittelen tänne kaikenlaisia radiohittejä ja muita. Nyt pyörii

Simon & Garfunkel - Scarborough Fair/Canticle

Miehuuskoe-elokuvasta, todella kaunis kappale.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Pe Tammi 21, 2011 8:30

Berryz Koubou - Nanchuu koi wo Yatterru you know

...tuolla nimellä se siis playerissä lukee o_ô Olen aina kuvitellut sen nimeksi pelkkää Nanchuu koi wo yatteru. Aina oppii uutta.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Demmi » Pe Tammi 28, 2011 5:10

Kaiser Chiefs - Ruby

Katseltiin siskon kanssa netistä joitain Guita Hero-kappalelistoja ja tämä biisi osui sieltä silmiini. Muistin hyväksi, latasin Spotifyhyn ja koukkuun jäin.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Pe Tammi 28, 2011 6:33

^Hei, muistan tuon biisin. Oli niitä kipaleita, jotka meni expertilläkin viiteen tähteen. :)

Viime päivinä on tullut kuunneltua aika paljon Eppujen 20 vuotta sikana. Paskahatun paluulta löytyy muutenkin niin makoisaa underground-biisejä, että ihan hymyilyttää.
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » La Helmi 12, 2011 10:21

Henry Mancini and His Orchestra And Chorus - Moon River

Jäi eilen soimaan päässä kun luin Aamiainen Tiffanylla-elokuvasta 1001 elokuvaa-kirjasta. Tämä biisi on kyllä sellainen ikivihreä ja klassikko että oksat pois. Ja kaiken lisäksi vielä todella hyvä. Mancini osasi kyllä tehdä musiikkia! Kappale on ihana ja elokuva samaten.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Maalis 30, 2011 6:45

Within Temptation - Iron

Uusi WT-albumi pitkästä aikaa. Tokalla läpikuuntelulla jämähdin ihan totaalisesti tuohon kappaleeseen. 8)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

EdellinenSeuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä