DesuCon 2011 menijöitä?

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

DesuCon 2011 menijöitä?

ViestiKirjoittaja josie » To Huhti 28, 2011 4:24

Itse nyt sitten kumminkin tilasin liput vaikka kipeän kalliit ovatkin... Tosin ottaen huomioon että jos raahautuisin muitten kaupunkien coneihin niin niihin tulisi sitten matkakulut ja loppusumma luultavasti olisi joka tapauksessa samaa luokkaa ellei enemmänkin....[/useless rant]

Mutta niin, onko tulijoita? :3 2/3 desun lipuista on kuulemma jo myyty joten sen kannalta kannattaa pitää kiirettä jos on suunnitelmissa.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Demmi » To Huhti 28, 2011 4:29

Olen ostanut liput jo aikoja sitten ja näin ollen minäkin olen tulossa! Tänä vuonna majoitus järjestyi kivasti hotellista joten minun ei tarvitse tuppautua Josien perheen vaivoiksi vaikka siellä kivaa olikin :D Cossisuunnitelmissa on Hetalian fem!Englanti ainakin ja toisena päivänä ehkä saman sarjan Unkari jos viitsin ottaa kaksi pukua mukaan. Mutta haluan sinuun josie ainakin jossain vaiheessa siellä törmätä vaikkei ketään muita foorumilaisia olisikaan tulossa paikalle.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » To Huhti 28, 2011 5:25

Minä olen myös tulossa, vänkärinä (todennäköisesti, ei vielä varmuutta) kuten tavallista. Ja jos en pääse vänkäriksi niin käytän viime conista Pokémon-turnauksessa voittamani rannekkeen. Ja jos pääsen niin siskoni saa sen. Mutta jos siskonikin pääsee vänkäröimään niin hmm...

Oon luvannu aika isolle läjälle ihmisiä että saavat sen rannekeen jos jonossa edellä oleva ei tarvitse/halua/jotain. En tosin muista enää sen jonon järjestystä :x *fail*
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » La Huhti 30, 2011 12:23

Yay :D Miekin vihdoin tänä vuonna yritän saada cossin aikaiseksi, Popuri työn alla XD Sopiva peruukki miulla jo onkin, nyt puuttuu enää kaikki muu. Samantha tulee myös sen tiedän varmuudella joten siis ainakin neljä ihmistä täältä :3 ( ei niin että Sammy täällä sataan vuoteen olisi edes käynyt mutta kuitenkin...)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Etsura » Ma Kesä 20, 2011 10:14

Desu oli ja meni, ja myö näytin tältä. Se oikeanpuolimmainen siis. Sama hahmo kuin avatarissa :P
Hieman on väsynyt ilme. Noh, eipä sitä tullutkaan nukuttua yhtään liikaa.
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Ma Kesä 27, 2011 10:58

Hmph... en taaskaan nähnyt ketään teistä. :D siksi kai taas tulin tänne spämmimään.
Olin pukeutunut tuola Xianghuaksi, tosin oli aika harvinainen hahmo, joten ihmettelin todellakin kun jotkut halusivat kuvan ottaa ;')
Oli hyvä con, tosin kaverin angstaus ja valitus vei vähän tunnelmaa, mutta osaanpahan ensi kerralla valita kenen kanssa lähden coneilemaan :wink:
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä