Mitä teet nyt?

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja josie » La Huhti 17, 2010 4:12

1. Pohdin juuri että pitäisi poistella epäaktiivisia keskusteluita ja jäseniä täältä ja huomasin tämän ketjun (ja tulin myös tulokseen etten viitsikkään alkaa siivoamaan täällä)
2. Kuuntelen PMMP:n Veden varaan CD:tä ja Rajattoman Boundless CD:tä iloisesti vuorotellen.
3. Rouskutan Suklaa Banaani mixiä, nami!
4. Kuuntelen tuulen ulvontaa musiikin yli. Siellä tuulee TOSI kovaa :shock:
5. ..Kun oikeastaan ajatellaan, voiko ukkosella uidakaan... (=laulan Lapsuus Loppui kappaleen mukana)
6. Odotan saunan lämpenemistä.
7. Pohdin että avaisinko Sims kakkosen vai kolmosen. On se kumma miten uuden paremman koneen ostaminen teki kolmosestakin ihan hyvän pelin. :roll: *sanoi hän joka ei ensin suostunut Sims ykkösestä siirtymään kakkoseen ja nyt sitten kakkosesta kolmoseen* (Molemmat siirrokset muuten vaativat uuden tietokoneen oston jotta sain pelin toimimaan kunnolla, MURH!
8. Kiroan tätä foorumia, jostain syystä jos kirjoittaessa menee tämän kirjoitustilan yli niin joskus tuo scrollbar vain EI VENY mukana >_< Mikä tarkoittaa taas sitä että kirjoitan sokkona alimmat rivit, joskin huomasin juuri että kun napsauttaa esikatselua välillä niin taas alkaa toimia @_@ Varsin kummallista. No mutta, toimii venkslaamalla joten mikäs siinä sitten, ihan sama mulle XD
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Andras » Su Huhti 18, 2010 2:20

1. Syön. Tai "syön". Pikemminkin vain tökin epäilyttävää, oranssia pastaa lautasella ympäriinsä. En osaa päättää maistuuko se tomaatilta vai porkkanalta - mutta pahaa on.
2. Leikin iPhonella. "There's an app for everything" ei taida olla kovin liioiteltua - latasin juuri viivakoodinlukijan ja taskulampun.
3. Etsin vinkkejä punaisten kutrien ylläpitoon. Huomenna oranssia suoraväriä ostamaan...
4. Tuijottelen punaisiksi värjäytyneitä käsiäni - elintarvikevärin sekoittaminen hoitoaineeseen ei ollut niitä fiksuimpia vetojani.
5. Kurkotan nessupakettia - hemmetin flunssa - ja saan kuningasidean skannata sen paketin viivakoodi!
6. Poistan viivakoodinlukijan kun se ei toimi nessujen kanssa. >:(
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja Ixu » Su Huhti 18, 2010 3:50

1. Kuuntelen, kuinka äiti yrittää saada minua "sunnuntaikävelylle" kaupungille katselemaan marimekon näyteikkunaa.
2. Yritän lopettaa äitini luokkasormuksen syömisen. On minulla omakin, mutta kun ei se ole yhtä hieno;P
3. Mietin, miten pitäisi ehkä aloittaa kirjoittaa novellia tmv. äikkää varten.
4. Juttelen mesessä serkkuni kanssa, joka näyttää minulle hamsteriaan webbin kautta. "Älä rääkkä sitä eläinparkaa!"
5. Otan hupparin pois, koska täällä on TOSI kuuma. Istun patterin edessä ja aurinko paistaa suoraan selkään.
6. Olen järkyttynyt ajtellessani huomista köksäntuntia. Se on järkyttävää. En kyllä tiedä miksi olin seiskan lopussa niin tyhmä että menin haluamaan köksää vapaaehtoisesti. Ja kaiken huipuksi se tyhmä atk tunnin poika on samassa ryhmässä ja on antanut minulle nimeksi Jartsa, jolla kutsuu sitten minua aina. (Eikä Jartsa muistuta oikeaa nimeäni millään tavalla. No on siinä pari samaa kirjainta, mutta silti)
7. Katson viidentoista minuutin välein olisiko joku niistä lukuisista kesätyöpaikoista huolinut minut remmiin. Kun edes lehtiä pääsisi jakamaan.
8. Päätän sitten lähteä koiran kanssa koirapuistoon, kun se pyytää niin nätisti;)
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Su Touko 01, 2011 2:01

Yritän saada Popcornien jämiä huitsin nevadaan hampaiden välistä hammastikulla.
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Touko 10, 2011 5:34

Olen kohta kuuden tunnin ajan ollut kamalassa ristiriitatilanteessa ja yrittänyt päättää, lukisinko huomiseen tenttiin vai testaisinko tänään saapuneet Ghost Trickin ja Dissidia 012:n.

Loppujen lopuksi en ole tehnyt yhtään mitään, paitsi selannut välillä nettiä.

Kenties tämän viestin innoittamana vihdoinkin syventyisin virusten salaperäiseen maailmaan. :D Ja mässytän samalla hasselpähkinäsuklaata + aitoa Coca-Colaa.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ti Touko 10, 2011 7:21

Kiroan kun huomenna olisi kurssi työn toka checkpointti enkä VIELÄKÄÄN ole saanut aikaiseksi edes aloittaa sitä *fail* noh onhan tässä vielä melkeen kolme viikkoa aikaa tehdä kolme isoa kurssi työtä...... <.< *menee vihdoin kiltisti aloittamaan sen*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Demmi » Ke Touko 11, 2011 6:44

Syön karkkia (punaisia Bonbon-kaloja, niitä kovia karkkeja, tosi hyviä! Harmi vaan että pussissa ei ole enää kuin mansikan makuisia mutta kaikkea ei voi saada...), vilkuilen välillä lätkälähetystä sekä tilaan Puolenkuun Peleistä itselleni synttärilahjaa. Minä tilaan, porukat maksaa :D
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ma Touko 16, 2011 8:42

Seurasin äsken telkkarista kultajuhlia, join kaffetta, surkuttelin sitä, että oikeastaan olisi pitänyt keskittyä bilsankirjaan...

...ja nyt spämmin foorumille 5000. viestin! Woohoo!!! 8)

edit: Pitää juhlistaa nyt sitä, koska oma maaginen viestilukemani 666 jäi jostain syystä ihan huomiotta. :twisted:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ke Touko 18, 2011 12:43

D'aww niin monta viestiä jo! Eihän tässä montaa vuotta mennytkään, mitä nyt 5... XD (no okei 4.4 taitaa olla aika lähellä oikeaa totuutta)

Mutta niin, mie palelen, hölisen mesessä hauskan korealaisen saksassa asuvan tytön kanssa, roolipelaaan PITAssa ja... yritän muistaa että koulutyötkin pitäisi *köh köh* hoitaa jossain välissä. Noh huomenna sitten ryhdistäydyn. Tai ylihuomenna, tai yliyli huomenna....Onhan tässä vielä kaksi viikkoa aikaa... Ooh voisin photoshopata jotain Second Lifeen.... pitäisi huomenna olla jotain uutta lisättävää kauppaani siellä nääs.... *siiiiigh* ei jaksaaah.... = kevät masennus puskee päälle.
josie
[Admin] No-life

Edellinen

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä