Mitä peliä pelasit viimeksi?

Keskustelu muista peleistä tänne :P

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Demmi » To Touko 05, 2011 10:52

Aamuiset Grand Bazaar-pelisessiot ovat vaihtuneet Platinum-pelisessioiksi ja tässä pari tuntia sitten pelasin taas Pokémon Platinumia. Noin viikon aikana olen pelannut sitä melkein 14 tuntia eteenpäin, mikä on melko huisi suoritus osaltani. Tekemistä on vielä yllin kyllin ja esimerkiksi Battle Frontieria en ole edes kokeillut ollenkaan (täytyy tosin tunnustaa, etten hirveästi pidä siitä. Emeraldissakin sain vain yhden mitalin kerättyä). Suurimman tarmoni keskitin legendaaristen nappaamiseen - aluksi Sapphiressa, jossa sain Regi-kolmikon menestyksekkäästi napattua ja siirrettyä Platinumiini. Nappasin Heatranin, Dialgan, Palkian ja Regigigasin, enää manteretta kiertävät leget ovat jäljellä. En tosin niihin ole törmäillyt paitsi Articunoon kerran. Lisäksi olen kolunnut Undergroundia, kasvatellut marjoja, taistellut Buckin kahvilassa salipäälliköitä vastaan, napannut tosi paljon uusia Pokémoneja ja lisäksi kehitellyt poksuja jotta saisin Pokédexiä täyteen. Tykkään niistä pikku tietoiskuista, joita Dex joka poksusta tarjoaa. Ja omistamaani shiny Glaceonia olen pyrkinyt nostamaan varsinaisen tiimini tasolle, jotta saan siitä seitsemännen vakarin ryhmääni.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Pe Touko 06, 2011 9:52

Rune Factory kakkosta viimeksi hypistelin muutaman tunnin käsissäni ja ajattelin VIHDOINKIN saada sen läpi. Eli siis nyt istun ja tuijotan vihannesten kasvua jotta pääsen viimeisen örvelön listimään. Onneksi on rahaa joten saan ostettua lannoitetta kilo tolkulla XD Siinä samassa treenailen ja nyt jo mukavasti tasolla 70 eli tuskin iiiiihan hirveää ongelmaa tulee olemaan tuon viimeisen päävastuksen kanssa. Sitten olin jostain mulkoilevinani että siinä on vielä pari extra tehtävää ennen kuin peli oikeasti on ohi joten ne olisi kanssa tarkoitus suorittaa. Ja sitten voinkin VIHDOIN aloittaa Rune Factory kolmosen :D

(Kyllä tämä tarkoittaa sitä että koulussa on juuri tällä hetkellä aika chill meininki :P Etätöitä vaan kaikesta, joskin pitäisi kai nekin jossain välissä väkertää jotta pääsisi niistäkin... :) )
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » To Touko 12, 2011 12:12

Ghost Trickiä. 8) Kyllä huomaa, että kehittäjällä on ollut näppinsä pelissä myös Ace Attorneyssä. Samanlaista huumoria, samanlaisia äänitehosteita, kun hahmot juttelevat ja minusta Sisselin ja Lynnen sananvaihto kuulostaa välillä ihan siltä kuin järkevä Phoenix (Sissel on siis miespuolinen) ja lennokkaiden ideoiden Maya keskustelisivat. :D

Kohtasin myös Missilen ja ilmeisesti Phoenixin cameot! O_o Vai onko Phoenixin tarkoitus olla se sinipukuinen rikostutkija? Kaukaa katottuna näyttää Phoenixilta, mutta naamalähikuvassa on kaikkea muuta.

Repeilen aina sen tanssivan poliisipäällikkötyypin ilmestymisille. :lol:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Touko 15, 2011 4:01

Ja tuplaan näköjään tähänkin, mutta mitäs ette pelaa tai raportoi ahkerammin peluutuksistanne. :D

Elikkä Ghost Trick läpi. Aika lailla putkeen pelasin. En uskalla kirjoittaa oikein mitään spoilaamatta, mutta sen voin sanoa, etten ole ihan äsken ollut näin ihmeissäni minkään tarinan juonen loppuselitysten aikana. :shock: Herrajestas sentään. Ja kun sitä oli vielä niin kiva pelata! Etenkin Ace Attorney -fanille todellista karkkia.

Aamulla kokeilin aloittaa Dissidia 012 FF:n. Kerroin pelille, että edellinen Dissidia on tuttu ja että hallitsen taistelusysteemin - vain huomatakseni etten muista siitä enää yhtään mitään, joten pitänee aloittaa uusi savetiedosto, jossa käyn tutoriaalin läpi. Kosketusnäyttöpelin jälkeen ei kyllä tee yhtään mieli palata tuollaiseen alkeelliseen padiohjaukseen, looool. DS selvästi laiskistaa pelaajia. :lol:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Pe Touko 20, 2011 11:27

Kaikki neljä tilaamaani peliä humpsahtivat postiluukusta eilispäivänä, joten pelattavaa riittää nyt pitkäksi aikaa. Personaa ja Okamideniä en vielä aloittanut, mutta Ghost Trickiä oli pakko kokeilla ja Harvest Fishingiä on tullut jo muutama tunti pelattua.

Harvest Fishing kyllä vähän pääsi yllättämään, sillä se on japanilaisin peli mitä olen ikinä pelannut - heti Okamin jälkeen. Koko kalastusteema, päähenkilön talo, hahmot ja niiden nimet, lemmikit... mutta kivalta peliltä tuo kyllä vaikuttaa vaikka yksinkertainen ja vähän lapsellinen onkin. Lemmikit ovat NIIIIIN ylisöpöjä että! Pelissä keräillään myös kukkia ja ötököitä ja saalista voi vaihtaa joihinkin ihme kortteihin. Olen kuitenkin tykännyt pelistä ja kyllä tuo tietty HM:istä tuttu tyyli puskee päälle. Ren varsinkin on ilmetty Grayn ja Vaughnin sekoitus!
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » To Kesä 09, 2011 5:37

FF Dissidia 012 läpi! Opin lopulta pelaamaan sitä melko hyvin ja taisin jäädä pitkästä pitkästä aikaa levelupituskoukkuunkin. :D Lopputekstien jälkeen siinä aukesi vielä uusi tarinatila, jossa tällä hetkellä seikkailen. Minusta molemmat Dissidiat (ja MGS Peace Walker) ovat PSP:n parhaita pelejä ja taatusti parasta, mitä Square-Enix on tuolla nimellään saanut aikaan.

DS:n 999:n parissa kului kaksi vuorokautta. Jäin ihan totaalisesti siihen kiinni! Kenties paras pelaamani visual novel -tyypin tarina (vaikka pidänkin Ace Attorneyn hahmoista enemmän), niiiin karmiva ja surullinen.

Seuraa ensin paluu Runen maailmaan ja sen jälkeen toivottavasti loistelias paluu Ocarinan Hyruleen. :D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » To Kesä 09, 2011 8:33

Snowdance kirjoitti:DS:n 999:n parissa kului kaksi vuorokautta. Jäin ihan totaalisesti siihen kiinni! Kenties paras pelaamani visual novel -tyypin tarina (vaikka pidänkin Ace Attorneyn hahmoista enemmän), niiiin karmiva ja surullinen.
Saitko kaikki endingit? :)
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » To Kesä 09, 2011 11:09

No tietysti.

[spoiler]Sain ekana veitsilopun, sitten sukellusvenelopun, sitten UUDESTAAN sukellusvenelopun, ja sen jälkeen meninkin lunttaamaan reittiohjeet muihin loppuihin. Ensin kirves --> arkku --> safe --> true ending. Pikkusen alkoi kyllästyttää se pakene hytistä -intro noiden viimesien pelikertojen kohdalla. :lol: {/spoiler]

edit: Mitämitä, eikö spoileritagit enää toimi? D: Maalasin valkoiseksi.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Pe Kesä 10, 2011 12:13

:):):)

999 on myynyt todella paljon tähän mennessä, jotenka voidaan muutaman vuoden sisällä odotella jatko-osaa 3DS:lle! Tänä kesänä vois ottaa kyllä 999:n uudelleenpeluuseen Phoenixin seikkailujen sijasta. 8)
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Heinä 01, 2011 9:48

Ocarina of Timea of coors. Vedin läpi normal moden, en meinannut selvitä Ganonin viimesestä muodosta mitenkään perussydämillä ja kahdella pullolla prkl, ja 3DS-version lopputekstien aikana kihisin kiukusta, kun kuulin ihania pehmeitä orkesteriversioita N64-pelin riipivistä musiikeista. Miksi oi miksi se biisi ei voinut soida pelissä Hyrulen niityllä!

Aloitin nyt Master Questin ja olen Forest Temppelissä jumissa erittäin tappavassa luurankosoturitaistelussa. Jestas. Kestän muistaakseni kaksi iskua sellaiselta, jos sydämet on alussa on täynnä, ja niitä pitäisi selvittää kolme peräkkäin. >.< Olen evo. Hitto että on hankala tottua peilattuun Hyruleen. Meinaan vieläkin lähteä linnalta vasemmalle Kakariko Villageen ja toisin päin. Pelaan nyt tarkemmin
ja haalin kaikki keksimäni sydänpalaset heti mukaan. Ja yritän pysyä hengissä. Jabu-Jabun dungeon oli Master Questissa yllättävää kyllä yksinkertaisempi kuin originaali, kun sitä kalaprinsessaa ei tarvinnut roudata painoksi kytkimille. Olin kyllä koko luolaston ajan hieman järkyttynyt Jabu-Jabun sisusten seinämiin imeytyneiden lehmien takia. O_o
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » La Heinä 30, 2011 11:14

Sain muutama päivä sitten toteutettua hankkeen, jota olen suunnitellut ties kuinka pitkään: aloitin Pokémon Diamondin alusta! Uudelleenaloittamisen esteenä oli ollut se, että en voinut aloittaa peliä alusta ennen kuin olin siirtänyt kaikki arvokkaat ja muut kivat poksut Diamondista Platinumiini, mutta tämä taas ei onnistunut mitenkään sillä minulla ei ole kahta DS:ää enkä näyttänyt saavan toista mistään lainaksi. Kunnes sitten menimme kummilapseni syntymäpäiville ja sain sieltä lainaksi oman kumminin DS-konsolin! Siirtorumba siirrossa kehittyvien Pokémonien muuttamisineen oli kohtalaisen turhauttava, mutta pääsin kuin pääsinkin lopulta aloittamaan Diamondin alusta ♥

Otin aloituspoksuksi vaihteeksi Turtwigin ja nimesin hahmoni Raniksi - vastustajana toimii Dan :lol: Olen pelannut nyt himpun yli 10 tuntia ja jopa kaksi salimerkkiä on kasassa. Jei! Olen myös jo pähkäillyt millaisen tehotiimin muodostan ja aika hyvä kokoonpano alkaa olla jo kasassa. Harhailen tällä hetkellä pelissäni Wayward Cavessa, mutta kunhan sieltä pääsen on aika suunnata kohti Hearthome Cityä.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » La Heinä 30, 2011 7:29

Rune Factory kolmonen on aika hyvin pelittänyt nyt pari viikkoa :D Ihan jos joku ei sitä pelipäiväkirjat ketjusta ollut tajunnut :lol: Sen lisäksi eilen avasin hetkeksi simssin ja otin pari screenshottia, eli en oikeastaan pelannut sitä mutta vähän kuvasin simejäni :3
Kuva
Tykkään vaan niin paljon pikku Adastani ♥
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Elo 31, 2011 12:05

Master Quest on vieläkin kesken. :'D Mutta viimeisiä viedään, Spirit Temppelin lapsiosuutta yritän tällä hetkellä selvitellä. Aika jännä, miten ne puzzlestot on tavallaan yksinkertasempia mutta kuitenkin vaikeempia kuin orkkis-Okariinassa. Johtuuko se Navista, joka ei (onneksi) auta ikinä vihjeillä, jotka spoilaisivat puzzlen ratkaisun? Water Templessäkin oli vaan YKSI pikkuavain. :o Ootan kyllä kauhulla haarniskataisteluja tuolla Spiritissä, koska nehän tuotti orkkiksessakin ihan kivasti vahinkoa. Nyt niissä varmaan kuolee yhestä osumasta. Nayru's Lovelle käyttöä?
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Pe Marras 25, 2011 4:12

Ihan viimeisimmäksi taisin laulaa pari biisiä jostain SingStaristani mutta sellainen "oikeampi" peli mitä viimeiksi pelasin oli Persona 4. Ostin pelin jo toukokuussa mutten ollut pelannut sitä kertaakaan ennen kuin tässä pari viikkoa sitten päätin vihdoin aloittaa sen. Viime viikonloppu kuluikin sitten tehokkaasti pelin parissa (ai mikä väitöskirja mikä olisi pitänyt lukea?) ja olen tähän mennessä tykännyt siitä tosi paljon. Tarina on ihan jännä, pelissä on paljon tekemistä ja grafiikka on hyvää. Toistaiseksi peli ei ole ollut mitenkään kammottavan vaikea - tosin otin vaikeustasoksi Beginnerin. Pelastin juuri Yukikon ja seuraavaksi mukaan taitaa tulla Kanji mutta minun on odotettava sadepäivää jotta tiedän kuka päätyy TV-maailmaan oman itsensä uhriksi. Peli on kuin yhdistelmä Final Fantasya (taistelusysteemi ja luolat), Disgaeaa (huumori vähän samantyylistä) ja Harvest Moonia (päivien kulku ja sosiaaliset suhteet) ja itse olen tykännyt siitä tähän mennessä tosi paljon!

Mitään DS-peliä en muuten ole pelannut varmaan neljään kuukauteen. Ai miten niin joku Pokémon Diamond ja miljoona muuta peliä olisi sillekin kesken?
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Marras 30, 2011 6:00

Professor Layton and The Unwound Future. Ooh, eka Laytonini ja taisinpa löytää uuden suosikkipelisarjan. Ne puzzlet on aivan mahtavia! Onhan pelissä myös tarina ja hahmoja. Yllätyin sitäkin.

Dead Space oli eka PS3-pelini, mutta ei huvittanut kovin pitkään sellanen räiske"kauhu". Ehkä pelaan kuitenkin vielä loppuun.

Metal Gear Solid nelosen vedin läpi kaks päivää sitten. Enhän omistanutkaan pelin kuin kolmisen vuotta ennen kuin pääsin pelaamaan asti. :D Olihan tuo melkonen kokemus, sellanen emotionaalinen pelin ja elokuvan risteytys. Mutta älkää missään nimessä alottako tästä, jos ette tunne aikasempia osia.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Kuin Harvest Moon Pelit