Juu tavallinen shipping bin. Olin tosi innoissani kun vanhassa HMDS:ässä sinne vaan suti kaikkia tavaroita tietämättä niiden hintaa, mutta tässä kaikesta näkee paljolla ne myy ja seuraavana aamuna näkyy luku paljon tienasi. (ei varmaan uusi juttu HM:ssä mutta mulle on XD)
Myllyä tai ampiaisia mulla ei oo vielä, enkä ainakaan myllyistä oo ihan varma että voiko ne rakennuttaa molempiin kaupunkeihin, meinaan ampiaiskennot on mun mielestä ainoostaan Bluebellin juttu. Maatilalle voi rakennuttaa ainoostaan yhden asian per kuukausi (kuukauden eka päivä ilmotustaululle tulee Airinilta (krhmFLORAkrhm) pyyntö käydä sen talolla juttelemassa, ja missä se sitten selittää niistä uudistuksista mitä voi tehdä. Se tarjoaa aina kolmea uudistusta kerrallaan mistä piti valita (en muistanut käydä sen luona keväällä mutta syksyllä se tarjosi mulle House Upgradea [se mikä tarvitaan jos haluaa mennä naimisiin ja maksaa ihan tajuttomasti], mehiläiskennoa ja navetan suurennusta). En osannut lukea että se viimeinen oli navetan suurennus joten valitsin sen ja niin XD
Juu ja Konohanan kylän sisäisistä lammista en tiiä, mutta kylien välinen vuori on täynnä syviä lampia ja matalia lampia. Matalissa lammissa voi juosta ja jos sattuu kala lähelle niin A:ta painamalla hahmo nappaa sen käsin

Syvemmissä lammissa on pieniä laitureita siellä täällä, missä voi kalastaa. Tää tuntuu vähän tyhmältä, ongella pystyy kalastamaan vain näiltä pieniltä laitureilta eikä sieltä mistä haluaa.
Huoh taisin kirjottaa vähän sekavia XD