UUTINEN: Harvest Moon: Twin Villages

Keskustelu DS peli versioista tänne.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Yumi » Ma Elo 08, 2011 11:12

En sitten millään pysty päättämään näin etukäteen kumpaan kaupunkiin menisin. Enemmän taidan tykätä eläimistä, kuin kasveista mutta onhan siinä muitakin eroja.

http://www.harvestmoonparadise.com/hmpb ... php?4674.0

Kuvat tuolla ovat kyllä ihanan näköisiä, tekis mieli päästä heti pelaamaan.
Yumi
Tavallinen turnipsin kastelija

Yumi

ViestiKirjoittaja Okarumi » Ma Elo 08, 2011 10:13

Yumi: Omassa pelissä valitsin Bluebellin, ja onhan tuo ihan mukava :D Omiksi plussiksi tuli
+ rahaa nopeasti
.....
........
.............
+ Howard

Että siinä. Tykkään Konohanastakin tosi paljon ja ravaan siellä joka päivä lahjomassa Hiroa, Kirikua ynnä Nanaa, ja kävin katsomassa sen puolen farmia niin taivas varjele (._.'') kun pelto on iso :D T(Bluebellissä se kun on niin pieni) Tykkään siitä kaupunkinakin jotenkin enemmän, joten ehkä poikapelissä muutan sinne :)
Okarumi

ViestiKirjoittaja Yumi » Ti Elo 09, 2011 9:05

Joo mietin kyllä Bluebelliä, koska siellähän asuu Reina (vai oliks se Licorice) riippuu tosin siitä pelaanko tytöllä vai pojalla, koska tytöllä haluisin mennä naimisiin Camin kassa.
Pieni pelto kyllä riittää mulle :D

Voiko toisen kaupungin tyyppejen kanssa mennä naimisiin?
Onneksi on aikaa miettiä. Ei tule suomeen lähiaikoina. Mutta toimiiko jenkki versio suomen DS:ssä?
Yumi

ViestiKirjoittaja Okarumi » Ti Elo 09, 2011 9:25

Licorice asuu Konohanassa ;) Ja juu, toisen kaupungin asukkaiden kanssa voi mennä naimisiin.

Ja juu, jenkkiversio pitäisi toimia suomen DS:ässä, kunhan ei ole 3DS koska siihen tarvitsisi jenkeistä ostetun pelin lisäksi myös jenkeistä ostetun 3DS:än. (selvää?) Mutta normids:ällä toimii tosiaan kaikki :) Älä tosin luota mun sanaan, en oo ihan varma näistä jutuista : -- D
Okarumi

ViestiKirjoittaja Yumi » Ke Elo 10, 2011 1:56

No hyvä kun pääse naimisiin toisen kaupungin tyyppien kanssa. :D Sitten varmaan Bluebell tai kummassa nyt niitä lehmiä hoidettiin. :)

Harmi että sattuu 3D olemaan :( Mutta on vanhempikin versio olemassa. Uskon kyllä että tiedät ihan oikein :)
Yumi

ViestiKirjoittaja josie » To Elo 11, 2011 3:35

Aluekoodi on kyllä 3DS:n urpoin puoli :/ Ärsyttää samperisti se että periaatteessa tilaisin kaikki pelini jenkeistä (halvempaa ja usein ilmestyvät paljon aiemmin kuin täällä yuuroopassa) mutta aina välillä tulee näitä kotikulmien marketeista "mikä tää on? Näyttää kivalta pakko ostaa!"-pelejä jotka sitten eivät toimisi jenkki koneessa =_=

Ja juu perus DS = aluekooditon joten voit pelata vaikka japanilaisia pelejä jos tahdot
3DS = aluekooditettu eli voit pelata vain konsolisi kotimaasta ostettuja pelejä. Pyh ja pah.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » To Elo 11, 2011 2:51

Jep, mutta 3DS:llä voi luojan kiitos edelleen pelata kaikkien alueiden DS-pelejä. Pitää ootella jotain aluerajoituksenohitussysteemiä. Onhan sellanen lopulta keksitty kaikille muillekin pelilaitteille. Joten tilaankohan jenkkien DS-version tästä pelistä vai ostanko simokalliin suomalaisen 3DS-version, lol. (<--- Tuo oli siis sellanen retorinen kysymys.:))
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Yumi » Ma Elo 15, 2011 3:42

Tulis vähän nopeemmin nää pelit eurooppaan tai voisivat unohtaa noi asetuksensa -.-
Haluuisin sen pelin joo...
Yumi

ViestiKirjoittaja Okarumi » Ti Elo 16, 2011 5:40

Mun pitäis alkaa vähän urakoimaan sitä peliä, en oo pelannu taas vähään aikaan. Se on ollut mulla jo about 2 viikko ja oon vasta ekan vuoden syksyn puolivälissä D: Turhauduin kun en löydä mitään mistä Mikhail pitäisi ja kaupassa ei ole ikinä Kanan lempihevoskeksejä myynnissä XD
Okarumi

ViestiKirjoittaja Yumi » To Elo 18, 2011 2:47

Joskus sitä pelaus puhtia ei vaan oo :) En oo ite pelannu vähään aikaan mitään Harvest Moonii. Jos sai ToTTin niin kyllä tulis puhtia mutta ei. Voiko pelissä käydä treffeillä? Kun
tuolla ---> http://www.fogu.com/hmforum/viewtopic.php?f=24&t=126117
on favourite date spot?
Yumi

ViestiKirjoittaja Okarumi » Pe Elo 19, 2011 5:47

Juu, treffeillä voi käydä. Jos oikein muistan niin treffeille voi alkaa mennä kun on +5000LP pojan/tytön kanssa. Ne ei oo mitään hirveen ihmeellisiä mut lisää kuulemma tosi paljon LP:tä :D
Okarumi

ViestiKirjoittaja Yumi » Pe Elo 19, 2011 5:56

Ihan kiva sekin juttu :D Sydämmet on vaihtunu kukkiin, miksköhän. Vaatteet on kans ihan kiva juttu. Ei bazaarii, tavallinen shipping binkö? Entäs sitten ampiaiset ja myllyt? Voiko joku valaista mua :) Sitten siellä Konohassa on se kalastus lammikko, eikö muualla voi kalastaa? Oon aika pihalla monesta asiasta. :oops:
Yumi

ViestiKirjoittaja Okarumi » La Elo 20, 2011 8:31

Juu tavallinen shipping bin. Olin tosi innoissani kun vanhassa HMDS:ässä sinne vaan suti kaikkia tavaroita tietämättä niiden hintaa, mutta tässä kaikesta näkee paljolla ne myy ja seuraavana aamuna näkyy luku paljon tienasi. (ei varmaan uusi juttu HM:ssä mutta mulle on XD)

Myllyä tai ampiaisia mulla ei oo vielä, enkä ainakaan myllyistä oo ihan varma että voiko ne rakennuttaa molempiin kaupunkeihin, meinaan ampiaiskennot on mun mielestä ainoostaan Bluebellin juttu. Maatilalle voi rakennuttaa ainoostaan yhden asian per kuukausi (kuukauden eka päivä ilmotustaululle tulee Airinilta (krhmFLORAkrhm) pyyntö käydä sen talolla juttelemassa, ja missä se sitten selittää niistä uudistuksista mitä voi tehdä. Se tarjoaa aina kolmea uudistusta kerrallaan mistä piti valita (en muistanut käydä sen luona keväällä mutta syksyllä se tarjosi mulle House Upgradea [se mikä tarvitaan jos haluaa mennä naimisiin ja maksaa ihan tajuttomasti], mehiläiskennoa ja navetan suurennusta). En osannut lukea että se viimeinen oli navetan suurennus joten valitsin sen ja niin XD

Juu ja Konohanan kylän sisäisistä lammista en tiiä, mutta kylien välinen vuori on täynnä syviä lampia ja matalia lampia. Matalissa lammissa voi juosta ja jos sattuu kala lähelle niin A:ta painamalla hahmo nappaa sen käsin :) Syvemmissä lammissa on pieniä laitureita siellä täällä, missä voi kalastaa. Tää tuntuu vähän tyhmältä, ongella pystyy kalastamaan vain näiltä pieniltä laitureilta eikä sieltä mistä haluaa.

Huoh taisin kirjottaa vähän sekavia XD
Okarumi

ViestiKirjoittaja Yumi » La Elo 20, 2011 1:25

Kyllä tajusin kaiken, tosi mukavalta kuulostaa. Haluun sitä pelii vaan kokoajan enemmän :) Aika jännä et käsillä vaan kalat kiinni. Vähän niinkuin ötökät Bazaarissa :) Onko ötököitä ToTTissa? On kuulemma ponit ja koiriakin kahta kokoa :D

Saattais kuitenkin olla mukavampi, jos vois remontoida silloinku haluaa.
Yumi

ViestiKirjoittaja Okarumi » Su Elo 21, 2011 9:28

Juu ötököitä on. Ja poninkin voi ostaa :D En kyllä hirveesti perusta noista hevosista, niiden ruokkiminen on kuulemma turhaa ja eihän ne edes muuta tee kun vetää vaunua. Toisaalta poni olisi söpö <3 :) Ja juu koiria on kahta sorttia, molempia kahta väriä, isompi paimentaa lehmät ja hevoset ja toinen alpakat ja lampaat. Ja kissa kanat <3
Okarumi

EdellinenSeuraava

Paluu DS Pelit