Kyllä miekin tsekkaan foorumin päivittäin, mutta en vaan kirjaudu enkä yleensä kehtaa hirveästi postailla, jos kukaan muu ei ole sanonut mittään sitten minun edellisten viestieni. :'D
Ahahah, hienoa, jos joku on ottanut käyttöön saman radikaalin linjan netin kanssa!

"Kaapeli poikki" oli tosiaan miulle jossain vaiheessa ainoa toimiva keino irrottautua netistä. Olen tainnut vinkua asiasta vähän joka puolella, tai ainakin kaikilla näillä, öö, neljällä foorumilla joilla majailen. (Salaperäinen kontaktihenkilömme liikkuu siis väkisin aihealueella videopelit - Disney -Hopeanuoli.) Btw, nykyään olen kehittynyt jo sen verran, että voin pitää metrin kaapelin ehjänä, kunhan sen takia on pakko olla oikein epäergonomissa asennossa lattianrajassa läppärin kanssa. Plus, puhelimen miniselain on must, ettei tarvi sähköpostin ym. tarkistamisen takia tulla koneelle.
Mutta aiheeseen: viikonloppu ilahduttaa. Takana kaksi aika tiivistä päivää laboratoriossa yheksästä iltapimmeeseen JA haksahdin ostamaan pleikkarikolmosen, jolla en ole vielä ihan oikeasti ehtinyt pelata paria tuntia pitempään. D: Boonuksena värjäsin äsken hiukset! Punaruskeaa tavoittelin, mutta lopputuloksena näyttäisi olevan samaa vanhaa mustaa vähän kiiltävämpänä ja punainen juurikasvu. Mutta onpahan ainakin hoideltu juuret. :3
edit: Oho, tää olikin spämmiketju.

Noh, fiilikset on joka tapauksessa vallan positiiviset.