Tale of Two Towns-pelipäiväkirjat

Keskustelu DS peli versioista tänne.

Valvoja: josie

Tale of Two Towns-pelipäiväkirjat

ViestiKirjoittaja Okarumi » La Syys 10, 2011 2:47

Päätin ottaa varaslähdön ja tehdä topicin ToTT-in pelitarinoille :)

Lueskelin Ushia taas pitkästä aikaa ja sinne oli tullut tosi paljon uutta infoa pelistä. Oon tähän asti tuskaillut sen talolaajennuksen kanssa joka maksaa 1.000.000G, ja luulin että se tarvitaan naimisiinmenoon mutta ehei, oikeasti taloon pitää hankkia parisänky jonka saa tekemällä Elienen questin; vähän kiveä ja puuta ja 30.000G. Nopeuttaa suunnitelmia huomattavasti :) Oon päättänyt mennä naimisiin mahdollisimman nopeasti niin että juonessa riittäisi pelattavaa vielä kun odotan lapsen kasvua. En vaan tiedä että kenet ehdokkaista valitsisi =_=''

Oon nyt talven puolivälissä ja rahat ylitti juuri 200.000G. Teen päivässä tosin vaan pienet 5000G :D Talvella käyn vaan hoitamassa eläimet, keräämässä maidon, villan ja kananmunat ja sitten juoksen molemmissa kaupungeissa lahjomassa poikia. Kaikki vesipisteetkin on jäässä joten kalastaa ei voi :/ Nyt pitää vaan keksiä miten tulla hyväksi kaveriksi Eilenen kanssa että se antaisi tehdä sen parisänky-tehtävän. Oon ignoorannut Cheryliä ja Nanaa lukuunottamatta kaikki kaupunkilaiset .__.'' Ehkä sitten naimisissa ollessani on aikaa miettiä mistä ne pitää..
Okarumi
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja josie » To Syys 22, 2011 6:59

Mie pistin justiinsa tilaukseen kun eilennä Play-Asia ei oikein tykännyt miusta (temppuili koko ajan, ensin yhtäkkiä olin mukamas tilaamassa 3 peliä ja sitten kun poistin kaksi niin RÄYH ostoskori muuttuikin tyhjäksi! Ja muuta pientä kivaa -_-)

Tässä linksu pelin DS version (aluekooditon) jos jollain oli ongelmia löytää se tai jotain :P

Mutta juu, pian pääsen pitämään päiväkirjaa miekin :D Fogua selatessa tajusin että ärkele, vaimovaihtoehdoissahan on tunkua! Tahdon sekä Georgian, Reinan sekä VIHDOIN Alisan TT_TT Pitäisi ehkä hankkia kaksi pelilevyä niin saisin kaikki kolme ja vielä Kanankin.... ja jestas miten typerältä tuo juuri kuulosti :lol: Ehkäpä tyydyn hankkimaan kanan jonka nimeän Kanaksi tai jotain... Tuo poikahahmon punainen tukka on kuitenkin jotain niin mahtia ettei haittaisi vaikka tekisin kaksi poika fileä.... Yritän kai käännellä nuo flower eventitkin viikonlopun aikana ja katsoa jos siellä on jotain muuta oleellista mitä ei fogusta voisi suoraan katsoa ja ymmärtää.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Okarumi » Ma Syys 26, 2011 5:05

^ Jee! :D Enää en joudu hypettää yksin.

Taas pienen pelitauon jälkeen pelasin ihan urakalla ja oon nyt tokan vuoden syksyn alussa. Mikhail oli kesän poissa ja käytin kesän mustien kanojen ja lampaiden kasvattamiseen. Mulla oli requesti parisänkyyn, mutta en löytäny millään niitä kiviä mitä siihen tarvii (niitä ei oo kesäsin?) joten nyt ketuttaa. Mulla on nyt about 730 000G ja oon laskeskellut että voisin ottaa talouudistuksen talvella koska silloin saattaisi olla rahat koossa :3 Haluun vaan mahdollisimman nopee naimisiin että juonessa riittää pelattavaa vielä kun oottaa lapsen kasvua. Mulla kävi HMDS:issä niin että silloin ei ollut enää mitään tekemistä joten päädyin vaan myymään kaikki eläimet ja kelaamaan päiviä monta vuotta o_o''
Okarumi

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Syys 27, 2011 12:56

Jep, miun (ja samalla Demmin) ToTTit on postitettu Play-Asiasta eilen! :D Aika jännä, että nyt siinä näkyy taas "toimitetaan 5-15 päivässä", eli ne on vissiin loppuneet ennakkotilausten takia heti varastosta vai?

En tiedä pelistä etukäteen mitään, paitsi että tyttöfarmeri on avatarissani. Kesän Sunshine-kaudesta on kuitenkin kulunut jo sen verran pitkä aika, että olen ihan valmis tarttumaan taas kuokan varteen. Kai tämäkin peli alkaa kuokkimisella ja turnipisien kasvatuksella? 8)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ti Syys 27, 2011 7:18

Meeh olen kade :( rahattomana en voinut ennakko tilata joten vielä odottelen tuota... Kidun vaan ja tuijotan tilaushistoriassa lukevaa STATUS: Preparing order >_< lähettäkää se joooooo... *vikinää*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Okarumi » To Syys 29, 2011 6:17

^ Juu, muistan alussa kasvattaneeni turnipseja, ainakin kun rudger tuli opettamaan että miten :) Sen jälkeen aloin tienaamaan rahaa enemmän eläimillä ja nykyään mun pellot on vaan soijan kasvatusta varten, mitkä menee Mikhailille :D

En vaan löydä sitä sängyntekoon tarvittavaa materiaalia. Pyörin koko kesän etsimässä sitä muttei löytynyt, ja kun syksy alkoi niin luin että sitä on myrskyisinä päivinä vesiputouksen takana? o_o Nice. Eipä niitä myrskyisiä päiviä ole ainaakan syksyllä tullut, ehkä talvella sitten ;_;
Okarumi

ViestiKirjoittaja Yumi » To Syys 29, 2011 4:54

Mä tarviin tän peli tai mun pää räjähtää :( Ei oo tilauksessa tai muutenkaan tulossa... Vähään aikaan en oo ajatellut koko peliä, mutta nyt kun pitkästäaikaa tulin tänne ja lueskelen teidän juttui, mun täytyy saada tää peli. :D Haluun päästä harjaa lehmii, kuokkii maata ja naimisiin :)
Yumi

ViestiKirjoittaja josie » Su Loka 02, 2011 2:49

*psstt* Tahtooko joku että ensisijaisesti käännän jonkun tietyn hahmon eventit? Tähän saakka olen tehnyt niitä järjestyksessä mutta eipä se ongelma ole välillä vähän hyppiä ;) Yritän tämän viikon aikana joka tapauksessa saada ne kaikki valmiiksi, tytöistä enää Oracle ja Reina tekemättä ja sitten vielä pojat ja Wonderfulien kätköpaikat :3 Sitten kai katsastan onko tuolla jotain perusinfoa jota voisin muuten käännellä. (Hiukan vaikeaa kun yritän olla spoilaamatta itseäni liikaa XD)

Jos päiväkirjaillaan niin: 2.10: Peliä ei vieläkään näy eikä kuulu :lol:
edit: 3.10: 'Order has shipped' \o/ Pari päivää vielä ja sitten joko kiroan tai en kiroa riippuen siitä jääkö tulliin vai ei :D
Edit2 nyt kun sain kaikki tytöt käännettyä niin sanoisinko että hohhoijaa. Ei sitten enää latteampia persoonallisuuksia keksineet? Ehkäpä pojissa on jotain jännenmpää =_=
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Loka 05, 2011 2:18

^ Ei kait yksi pelkkä DS-peli ole tullivaarassa? :o SIinähän on se joku hintaraja, oisko ollut 40 e tai siihen suuntaan.

Mutta minähän sain tänään omani! :D Aika hassua, miten tiesin heti aamulla, että tänään se löytyy postilaatikosta. Ja niinhän se löytyi. Sunshinen kanssa kävi ihan samoin. Ilmeisesti miulle ja Harvest Mooneille on kehittynyt jokin maaginen yhteys.

Ihastelin kansikuvan farmereita, jotka näyttävät lähes uskottavasti ikäisiltään! Siis OMG.

Aloitan pelini tänäääääään. Huomenna on sopivasti vapaapäivä ja - ai mitä labrapäivänkirjan täyttämistä, huh? 8)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ke Loka 05, 2011 8:16

Hahah olen vaan tottunut aina odottamaan pahinta ;) Jos olis oikein hyvä stäkä niin tuo voisi huomenna tai ylihuomenna odottaa kotona kun pääsen harjoittelusta [/toiveajattelu] Mutta taitaapi mennä ensi viikon puolelle jos yhtään lahden postia tunnen. Oikeasti ->posti tulee lahteen, lahdesta lähtee helsinkiin lajitteluun ja sieltä takaisin lahteen jakoon, meidän postilaatikko on SUPER kämänen ja mikään paketti ei IKINÄ mahdu sisään sen luukusta ja se olis liikaa vaivaa sille postiljoonille painaa sitä ovikelloa niin se sitten vie sen mennessään takaisin toimistoon helsinkiin josta se lähetetään takaisin lahteen lähimpään postiin (meidän tapauksessa siis Siwa mäen päällä (jee sille!)) ja sitten sieltä lähtee viesti että paketin voi hakea sieltä. Voitte arvata kauanko tuollaisessa ruljalssissa kuluu aikaa =_=

Muriskaa joku miuta kääntämään pojatkin, just nyt ei NIIN innostais :/
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » To Loka 06, 2011 8:36

^ No tuossapa vasta toimiva ja taloudellinen järjestely. O_o Miullakin on vähän väliä ongelmia postilokeron 3 cm luukun ja paksujen kirjekuorien kanssa, mutta voin sentäs hakea ne samana päivänä keskustan postikonttorista. Tosin olen ihmetellyt, miksei just tällä asuinalueella ole omaa sivupostia vähän lähempänä. Nettikaupantekoa suosivia opiskelijoita täällä ainakin piisaisi. Play-Asia on senkin takia kiva paikka, kun tilaukset pakataan niin kevyesti. DS-pelit, PS2-pelit ja DVD-elokuvat tulevat alle 3 cm kirjeenä postilokeroon, jee. Vrt. joku YesAsia, joka tässä männä viikolla oli kietonut DVD-elokuvan viiteen A4-kokoiseen kuplamuovipussiin, jos oikein laskin. Ei vahingoitu, juu, mutta enpä ole ikinä saanut Play-Asialtakaan mitään vahingoittunutta, eikä niiden takia ole tarvinnut lähteä keskustaan jonottamaan.

MUTTA! Aloitin ToTTin. Initial choices: tyttöfarmeri, jolla oma nimeni, alkuasuinpaikka Bluebell (koska kauhistuin Konohanan kyläesittelyssä näkyviä Grand Bazaar -rivipeltoja...), farmin nimi Qsisto, enkä saanutkaan aloittaa peliä Bluebellissä turnipsien viljelyllä! Miten tämä on mahdollista????!

Ensimmäisen viikon olen juossut vuorilla keräilemässä kaikenlaista, ja tienannut siinä niin hyvin, että omistan jo yhden uuden tulokkaan jokaista kotieläinlajia.

Kohtasin myös Howardin ja pandamaanikon. (Howard toi tupaantuliaislahjaksi kattilan. Vaikka olin käynyt lukemassa hänen päiväkirjamerkintänsä.) Ja Floran! Hän tosin kulkee nyt salanimellä ja harjoittaa puusepän ammattia. Mutta missä on tämän pelin Mr. Antisocial? Cam osuu lähimmäksi, joten wooaan nyt alustavasti sitä.

Ihailen pelin ulkoasua. Todella, todella nätti etenkin 3DS:llä, kun värit on niin kirkkaat. Muuten tulee mieleen Grand Bazaarin ja Rune Factoryn risteytys. Ahisti ensin tuo GB:maisuus, mutta huomasin sitten, että kyllä HM on hyvä HM, kunhan Shipping Bin löytyy ja rikastuminen päivittäistä. Ja ihanaa, että hahmot näyttävät kerrankin vähän aikuismaisemmilta! Mielikuvani Pierrestäkin muuttui hälyttävästi, kun näin tämän pelin version hänestä. O_o

Kävin häviämässä ekassa kokkauskilpailussa, johon osallistuin OMALLA yrttisalaatillani (tein jonkun requestin ööenmuistakenelle, joten sain väärän vuodenajan laventelia palkinnoksi.) Iski kaamea epäilys, että olisin ehkä voittanut sillä Rudgerin lahjoittamalla salaatilla, koska siitä irtosi niin hyvin rahaa Shipping Binillä. Todella typerää, jos tuo olis totta, koska peli ei muutenkaan hirveästi tue omaa työntekoa. Melkein kaikki on tähän mennessä tullut valmiina, pyh.

Tästä kuitenkin jatkuu.

ps. Käännä pojat. :)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Okarumi » To Loka 06, 2011 3:30

^ Snowdance, en oo ensimmäisen vuodenajan jälkeen (jolloin rudger siis tulee avustamaan jokaiseen kokkauskilpailuun) osallistunut yhteenkään kisaan, paitsi joka kerta jälkiruokakisaan koska vanukasta nyt vaan on niin helppo tehdä pelkästä maidosta XD Oon ollut tosi laiska kokkaamisen suhteen, pitäisi petrata.

Karmaiseeko ketään muuta Pierren näytöllä liikkuva hahmo (spriteksikö kutsutaan..?)? Mun mielestä se on jotenkin... hrmh.
Okarumi

ViestiKirjoittaja Snowdance » To Loka 06, 2011 8:26

^ Miten sitten saat pormestarit pitämään toisistaan? Luulin, että se niiden mittari täyttyy vain kokkauskisojen jälkeen. Oma häviöni tuotti puolikkaan sydämen. Saan siis hävitä vielä monta kertaa. :P

Ugh, olisitpa nähnyt Pierren lähikuvan Sunshine Islandissa. 5-vuotias kosioehdokas, jes! Sen spritestä tulee kieltämättä vähän mieleen sukulaissuhde siihen toiseen Gourmetiin. ÄLÄ edes googlaa, jos et tiedä, mitä tarkoitan, Se on omaksi parhaaksesi. :D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Okarumi » Pe Loka 07, 2011 5:12

Oon lähinnä käynyt vaan seuraamassa kisoja, mistä saa sen 1/6 osasydämen. Niinpäin se on vaan tosi hidasta mutta päätin että yhdistän kaupungit vasta kun oon naimisissa :D Voisi viikonloppuna taas pelailla, vaikka hirveesti koulujuttujakin on ;_;
Okarumi

ViestiKirjoittaja Okarumi » La Loka 08, 2011 10:11

Aaawws sain vihdoinkin löydettyä material stonet parisänkyä varten ja menin naimisiin Mikhaelin kanssa ja kaikki oli niin hienoa ja sitten tajusin että herrahan vain seisoo kotona eikä näytä sieltä ikinä poistuvan ja mitä nyt teen ja tässäkö tämä oli ;___;

No ei vaan, oon nyt tokan vuoden talven lopussa ja rahaa on sellaiset 1 miljoonaa 70 tuhatta, ja nyt käytän aikaa puiden ja kivien keräilyyn niin että saisin upgradettua taloni heti kevään alussa ja näin "saada lapsi alulle" XD

Nyt on aikaa tehä kaikkea muuta, kuten vaikka vihdoinkin puhua jollekulle kyläläiselle, siis muulle kuin naimaehdokkaalle. Milloin oon ikinä puhunut ees kerran Granille? Tai niille sobreropäisille? Mitkä niiden nimet ees on? o__o

Niin ja nyt voisi yhdistää kaupungit. Ootan että näkisi edes silmäykseltä alpakoita, vaikka niiden olisi ollut tarkoitus tulla myyntiin jo syksyllä, niin en oo nähnyt vielä kertaakaan ;_;
Okarumi

Seuraava

Paluu DS Pelit