And is that some angst I'm detecting? O_o Herrajestas, kuvitelkaa nyt ZELDAAN j-rpg-hahmojen angstia. Nyyh, olen hyödytön, en voinut pelastaa häntä!
Tällä nimenomaisella hetkellä minuu myös ärsyttää eräs pikku juttu. Siellä aika-aavikolla on sellanen värillinen rengas, puoliksi hiekkaan hautautuneena. Olin aika pitkään jumissa tuossa paikassa ja luulin, että eteneminen jotenkin liittyisin tuohon epäilyttävään renkaaseen, joten ihmettelin sitä hetken jos toisenkin. No, eipä liittynyt, mutta olen nyt 99,9% varma, että tiedän ylämaailman tutkimisen perusteella, MIKÄ se rengas on. Joten suuntasin heti tämän piece of informationin kuultuani takaisin renkaan luokse. Enkä vieläkään pystynyt tekemään sille mitään. Prkl. Sitten saavutin sen kohdan, jossa käyttööni annetaan jotakin, millä pitää hankkia takaisin jotain pilvien alle pudonnutta Skyloftin saarelle. Koska värillisestä renkaasta oli kehittynyt pakkomielle, palasin tietenkin ensimmäisenä sen luokse, mutta vieläkään en pysty tekemään sille mitään! D: Ilmeisesti tuo virallinen "opetusmissio" esineen palauttamisesta pitää suorittaa ensin ennen kuin voin noutaa värirenkaan. >.<
Sitten pelasin läpi Professor Laytonin ja Diabolisen boksin arvoituksen. Ihanan romanttinen ja surullinen tarina, vaikka puzzlet ei olleet yhtä mieleenjääviä kuin Unwound Futuressa.