Minkä pelin tilasit, sait tai ostit viimeksi?

Keskustelu muista peleistä tänne :P

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Demmi » Ke Syys 14, 2011 6:02

Persona FES 3 - japsiroolipeli PS2:lle CDon:sta. Ostin joskus keväällä Persona nelosen mutta etsiessäni Little Miss Sunshine - elokuvaa CDon:sta törmäsin tarjouksessa olleeseen Persona FES kolmoseen ja päätin sitten samassa rytäkässä ostaa senkin itselleni. En tosin tiedä milloin aion pelin aloittaa sillä Persona nelostakaan en ole vielä edes kokeillut kertaakaan... :lol:
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Ke Loka 05, 2011 5:26

Harvest Moon: The Tale of Two Towns NDS:lle saapui tänään luokseni Play-Asiasta, kiitoksia taas Snowille välittämisestä :3 En tosin edes avaa peliä pitkiin aikoihin, sillä minua ei pelaaminen viime aikoina jostain syystä ole oikein napannut enkä viitsi ainakaan uutta peliä peli-ilon palattua aloittaa, koska vanhoja pelejä on pinokaupalla pahasti kesken.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Loka 30, 2011 7:33

Dog Island PS2
Dog's Life - Koiran Elämää PS2
Lunar Knights DS

...ja uusimpana tulossa postissa.

...Professori Layton ja...

...*katsoo Play-Asian tilaushistoriasta*

Professori Layton and the Unwound Future. 8)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Pe Marras 25, 2011 4:07

Napoleon: Total Wars paikallisesta GameStopista 8) Minulla ei ole ollut mitään tietokonepelejä vuosikausiin ja ne edelliset olivat jotain lasten muumipelejä. Poikaystäväni pelailee tämän tyylisiä strategiapelejä ja näytti joku aika sitten peliä minulle. Kiinnostuin siitä ja päätin ostaa itsellenikin kun ei maksanut 10 euroa enempää. Nyt odottelen tässä pelin asentumista että pääsen itse kokeilemaan!
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Joulu 13, 2011 10:40

Professori Layton and the Diabolical Box on nyt matkalla kohti Suomea Play-Asiasta, ja äsken lähti tilaukseen Konsolinetin Ahvenanmaan varastosta Skyward Sword. 8)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Ke Tammi 11, 2012 3:28

Chrono Trigger NDS:lle. Bongasin pelin Play-Asiasta niin halvalla, että oli pakko ostaa. En tiedä oikein etukäteen mitä on luvassa mutta sen verran perusteella minkä tiedän peli vaikuttaa ihan jännältä. Tänä iltana varmaan ainakin kokeilen ensimmäistä kertaa ~
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Helmi 12, 2012 3:16

Amazon.uk:sta 3DS:n Secret Mysteries in London.

Ei aavistustakaan, paitsi että se tulee olemaan eka 3DS-pelini, joka ei (tietääkseni?) ole remake. Kuulostaa jännittävältä. Dekkarifiilis. Yeah. Loppujen lopuksi ilman suomilisiä ei ollut uuden 3DS-PAL-pelin hinta tuolla postienkaan kanssa niin paha kuin jossain Prisman hyllyllä. 31 jyyroa.

*ennakkotilailee Snake Eater 3DS:n*
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Maalis 28, 2012 2:02

Argh, Secter Mysteries of London oli surkea, jaksoin pelata ehkä kymmenen minuuttia ja päättelin sit, ettei siitä aio parantua mihinkään. Jostain syystä ei kelvannut kenellekään huutonetissä edes 13 euron hinnalla. XD Ehkä kaikki muut ovat paremmin valveutuneita kuin minä.

MGS Snake Eater 3D sen sijaan oli loistava. Kameraa pystyi pyörittelemään, niin ekaa kertaa pärjäsin tässä pelissä. Ainiin, hankin 3DS:lle myös Circle Pad Pron, minkä olis kyllä pitänyt tulla jo sisäänrakennettuna alkuperäisessä konsolissa *murinnurin* Ilman toista tattia ei voi enää elää. :P

Sit pelailin PSP:llä Metal Gear Acid kakkosen. Korteilla mentiin. Ihan hyvä peli sekin.

Uusin tulokas The Last Story. En osaa taistella, mutta juoksentelen kaupungilla tönimässä ihmisiä senkin edestä! Rupesin myös Zaelin stylistiksi, kun löysin color-valikon menusta. Puin hänen tietenkin euroviisu-uskottavasti pinkkiin ja valkoiseen. Vaikuttaa lupaavalta peliltä.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Ma Huhti 09, 2012 1:38

Pokémon HeartGold CDON.com:sta pilkkahintaan poikaystävälleni. Saa tosin itse maksaa pelinsä, minä hoidin tilauspuolen :> Pelailin tässä itse Pokémon-peliä ja poikaystäväni, entinen Pokémon-nolife vuosien takaa, taisi saada osan vanhasta innostuksestaan takaisin ja pitihän sille sitten peli hankkia. Minulta löytyy SoulSilver joten pääsemme sitten vaihtelemaan Pokémoneja keskenämme :lol:
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Huhti 10, 2012 5:24

Hakuoki: Demon of the Fleeting Blossom (PSP)

In Hakuoki, a young woman by the name of Chizuru comes to Kyoto in search of her missing father (blaa blaa) But odd things are afoot in Kyotopossibly even supernatural things. Can Chizuru navigate this maze of mortal danger and political intrigue? Amidst so much mystery and death, can she find romance?

:D

En tiiä tuosta mitään, paitsi että se on visual novel/seikkailu ja että siinä vissiin deittaillaan tyttöhahmolla poikia. D: Ja että sen on kääntänyt englanniksi sama Aksys Studios kuin esim. 999:n. Mutta jos Harvest Mooneja ei lasketa, niin en ole ikinä pelannut deittisimua, jossa pelattais tytöllä. Jee? :lol:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » La Touko 05, 2012 1:54

Amnesia The Dark Descent Amerikoista. Olisin voinut helposti ja nopeesti ostaa ladattavan version, mutta pakko saada myös boksi. Aika jännä, että ilman postareita tuo fyysinen versio olis tullut halvemmaksi kuin ladattava. O_o
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Ke Touko 16, 2012 8:11

Pokémon Emerald poikaystävälle. Halusi kyseisen pelin kovasti mutta mistään ei tuntunut löytyvän. Bongasin sitten sattumalta pelin myynnissä yhdellä animefoorumilla ja sainkin sen ostettua. Poikaystävä ilahtui ikihyviksi :3
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Touko 20, 2012 7:44

Tilasin ja sainkin jo Professor Layton and The Curious Villagen. Amazon.uk.costa tämä.

Amnesia ei ole vielä saapunut perille. :(
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Pe Touko 25, 2012 10:13

Professor Layton and the Diabolical Box sekä Professor Layton and the Unwound Future Play-Asiasta NDS:lle. Olivat sen verran halpoja ja kun minulla sattui olemaan synttärilahjarahaa jäljellä, päätin investoida näihin peleihin. Ykköstä en ole vielä läpäissyt, olen umpisurkea puzzleissa mutta jokin pelin maailmassa, hahmoissa ja toteutuksessa viehättää. Eivät ole vielä saapuneet postilaatikkooni, joten joudun odottelemaan pelaamisen (mahdollista) aloittamista vielä jonkin aikaa.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Kesä 01, 2012 7:32

^ Jeeees, Laytoneita ei voi koskaan olla liikaa. :P Pitää itekin saalistaa jostain vielä ne uusimmat osat.

Penumbra Collection tietokoneelle Amazon.co.uksta. Amnesian tekijöiden aikaisempia pelejä, ja vissiin hyvin samankaltaisia. Sitten semmoinen DS:n kauhu-visual novel kuin Theresia jostain amerikkalaisesta käytettyjen pelien kaupasta. Jumaleissön kun se on loppuunmyyty ja kukaan USA:n Amazonissa sitä halvalla kauppaavista ei shipannut sitä ulkomaille, niin piti ettiä kissojen ja koirien kanssa. Mutta löytyi lopulta ja on jo lähtenyt tulemaan kohti Suomea.

...3DS ja erityisesti PS3 tuntevat olonsa hylätyiksi. 3DS:llä sentään pelaan ahkerasti DS-pelejä, mutta puolen vuoden PS3-omistajuuden aikana olen pelannut...kaksi eri PS3-peliä kerran läpi? :'D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Kuin Harvest Moon Pelit