Foorumi taas hengissä

Luultavasti saavuit tänne nettisivumme: www.geocities.com/elonkorjuukuun kautta. Mitä mieltä olet sivustamme? Tämä on oikea paikka kommentoida! Lisäksi tänne tulee epämääräistä tietoa päivityksistä ja niiden sisällöstä. Niidenkin suhteen saa tehdä toivomuksia!

Valvoja: josie

Foorumi taas hengissä

ViestiKirjoittaja josie » Ke Kesä 27, 2012 10:39

Serveri jolla foorumi on hajosi 18 päivä ja tänään se ilmeisesti saatiin taas toimimaan. Viestit jotka on lähetetty 11. kesäkuuta jälkeen näyttävät kadonneen bittiavaruuteen mutta muuten kaiken pitäisi olla kuten olikin. :)

Jatkossa jos foorumi on nurin kannattaa tarkkailla viestintää täällä: http://www.tukifoorumi.com/viewforum.php?f=1

Harmittaa etten ole koskaan ennen tajunnut tuota linkittää kaikille koska sieltä saa aina sen ajankohtaisimman tiedon foorumin tilanteesta.

Pahoittelut mahdollisesta mielipahasta jota tämä kaikki mahdollisesti aiheutti ja tervetuloa takaisin. :)

(ja kyllä tämä on 90% se sama viesti jonka massaspämminäviestinä kaikille lähetin) :P Mutta tuleepa tieto nyt sitten edes tätä kautta myös rekisteröitymättömille käyttäjille.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Kesä 27, 2012 11:10

Jep, tulihan tieto serverin hajoamisesta semmoisena erikois-404:nä, jos tänne tai foorumi.infon etusivulle yritti päästä. :3 Pidin väliajalla elonkorjuukuun Google-sijoitusta yllä ja klikkailin sitä ekaa forkalle johtavaa hakutulosta (joka on jostain syystä "Tänään olen iloinen" -ketju. Me farmarit olemme profiloituneet niin positiivisiksi. :D )
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » To Kesä 28, 2012 7:27

Snowdance kirjoitti:Jep, tulihan tieto serverin hajoamisesta semmoisena erikois-404:nä, jos tänne tai foorumi.infon etusivulle yritti päästä. :3 Pidin väliajalla elonkorjuukuun Google-sijoitusta yllä ja klikkailin sitä ekaa forkalle johtavaa hakutulosta (joka on jostain syystä "Tänään olen iloinen" -ketju. Me farmarit olemme profiloituneet niin positiivisiksi. :D )

:lol: Juu itse olen ainakin kutakuinkin the Queen of pessimism joten tuohan antaa loistavan kuvan meistä XD
josie
[Admin] No-life

Re: Foorumi taas hengissä

ViestiKirjoittaja josie » Pe Heinä 17, 2015 12:28

Jos joku tänne yritti aiemmin 16.7.2015 niin foorumi oli noin 6 tuntia nurin palvelin vian vuoksi. Vika on nyt korjattu (tai ilmeisesti jo tunti sitten mutta näin maininnan siitä vasta nyt) joten kaikki on nyt toivottavasti kunnossa taas. Reportoikaa jos tulee jotain ihmeellisyyksiä vastaan.
josie
[Admin] No-life

Paluu Palautetta sivusta ja tietoa päivityksistä