Päivän Spämmit [eli sana vapaa topikki jolle en keksi nimeä]

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Etsura » La Maalis 16, 2013 1:07

Suklaa kannattaa sulattaa vesihauteessa ;) Tämän olen itsekin kantapään kautta oppinut. Sen voi sulattaa myös auringonvalossa, jos sitä on tarpeeksi :) Sitä tuli harrastettua pienenpänä.

Tänään kaikki random tuntemattomat ihmiset tuli juttelemaan kun olin matkalla keskustasta kotiin... Viimeinen niistä oli joku intialaissyntyinen joka istui vieressäni bussissa, ja se oli ihan mukava. Edelliset oli vaan hämäriä.
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Huhti 02, 2013 5:06

It's aliiiiiiiiiiiiiiiiive! :shock: :D

(Eka spämmi sitten foorumin pääsiäiskatkon. Aloin jo epäillä, ettei se enää palautuisi ollenkaan. ) :evil:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Ke Huhti 03, 2013 9:22

Ollaan näköjään vielä elossa serverierrorin jälkeenkin. En ehtinyt säikähtää, tätä kun on sattunut aikaisemminkin. Harmitti vaan, kun en päässyt pelipäiväkirjailemaan Sunshine Islandistani :D Sitä siis kirjoittelemaan jossain vaiheessa.

Tänään päättyy pääsiäislomailuni koti-kotoilun osalta ja palaan opiskelupaikkakunnalle. Huomenna onkin sitten jo luento kahdeksalta aamulla -_- Tosin kyseessä on viimeinen kerta kyseistä kurssia. Loppukeväästä tuleekin osaltani aika köykäinen, kandia lähinnä viimeistelen ja suoritan pari tenttiä pois alta.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ma Touko 20, 2013 9:41

Nyt vaihtuu season. 8)

Turpiin tuli lätkässä ja Euroviisuissa, mutta onpahan taas vuodeksi ohi. Tykkään kyllä jääkiekon MM-turnauksesta senkin takia, että sen aikana kevät (=vielä lunta) muuttuu kesäksi (=niin lämmintä, että voi ottaa aurinkoa parvekkeella.)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ke Touko 22, 2013 2:12

Mie katsoin euroviisut läpi ja ihmettelin että miten Azerbazanin keskinkertainen kappale ylsi niin hyvälle sijalle, mutta nyt siellä on käynyt ilmi että ilmeisesti ääniä oli ostettu joten heh, se siitä "menestyksestä" niille. :lol: Lätkän kiersin kaukaa kun ei tuo urheilu (missään muodossa) oikein ole mun juttuni :/

Mie jo ehdin kyllästyä kesään kun oli pari päivää niin tuskaisen kuuma täällä mutta tänään on ihan jees kun sataa kaatamalla, tätä lisää kiitos XD

Anyways pitäis psyykata ittesä siivoilemaan, pikkusisko pääs ylioppilaaksi ja talo on ihan törkyinen. Jostain syystä ikkunoiden pesu on mun hommaani joten se pitäisi tehdä ennen toukokuun loppua, eilen pesin ekan ikkunan joten tänään vois sit vaikka pestä tokan ni ei tuu rasitusvammoja tällä tahdilla ;D
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Demmi » Ke Touko 22, 2013 3:15

josie, onnittelut pikkusiskollesi! :3 Itsekin olen näillä näkymin menossa ylioppilasjuhliin - poikaystävän pikkuveli nimittäin pääsi myös ylioppilaaksi mutta tällä hetkellä matkassa on mutkana kyytiongelmia, saa vielä nähdä miten reissu järjestyy...

Mekin seurailimme lätkää ja Euroviisuja ja olin yllättynyt tämän vuoden viisujen tasosta, sillä täydellisen facepalmin aiheuttavia tai ylisurkeita kappaleita ei ollut montakaan O_o Toki keskitasoista viisuhömppää oli paljon, mutta yleisesti kisojen taso oli mielestäni hyvä.

Happy birthday tooo meee... jeps, täytin eilen 21 ja olen nyt "virallisesti" aikuinen :lol: Väkeviähän sain tosin ostaa jo viime vuonna, joten mitähän uusi 21-vuotisuuteni sitten tuo tullessaan... Muutama kaveri kävi juhlissa ja olin illalla ihan lopahtanut sosialisoinnin määrästä :D Lahjaksi sain mm. Pokémon Black 2:n, jota onkin nyt tultu pelailtua jo ihan kivasti :3
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » Ti Heinä 23, 2013 10:10

Höhöö, täytin vuosia ja menin ostamaan lahjusrahojen turvin 3DS:n! :D Siinä on selain! (ja kirjoittelen sillä tänne, kun olen erossa tietokoneestani)

Jos joku sillä saa elämäänsä jotain sisältöä, niin miun friend coden saa lisätä; 5386-8128-8697

Ainiin, olen myös elossa, vaikka nettiaktiivisuudesta voisi joku jotain muuta päätellä :P

Ja Pokémon X ja Y julkaistaan lokakuussa :

Ja ihana voileipä on ihana.

(ja väsymyksen tasoon nojaten tämän pitäisi ehkä olla yökukkuketjussa...)
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Heinä 24, 2013 3:01

^ Uu, onnittelut uudesta 3DS:stä. Lisäilen kaveriksi. :D

Olen totutusti väärässä ketjussa wineämässä, mutta fakin hell näiden kesäflunssien kanssa. O.o Kohta kuusi viikkoa päällä. Ei luojan kiitos enää pidä kuumetta, mutta alkaa kyllästyttää 70v. ketjupolttajalta kuulostaminen.

Kesä- ja heinäkuu olleet muutenkin verrattaen surkeita elämyksiä. :< Ehkä elokuussa tilanne (ja yskä) paranee. Ainakin silloin julkaistaan DuckTales Remastered ja uusi Harvest Moon. <3 Yritän olla hypettämättä.

e: Ja foorumi kettuillee critical errorista, jos painan lähetä. :D Ei ole muuten ekaa kertaa edes.

ee: Korvauksena viesti lähti triplana. XD

eee: Miun 3DS-koodi on 1547-6369-6585 (Snou)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » Su Heinä 28, 2013 3:23

Minäkin lisäilen~

Pääsinpä juuri kotiutumaan Ropeconista, ja taidan jättää nukkumisen suosiolla väliin, kun pitää olla 2,5 tunnin päästä Linja-autoasemalla @_@

Jalkoja pakottaa tanssiaisten jäljiltä ja silmänaluset hajoaa valvomiseen. Ja Mii Plazan musiikit soi päässä :D
HAARGHAArghbl BRAaiNS
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » La Elo 17, 2013 3:45

Alkaa olla aika palata sivistyksen pariin. :shock: Pitää käydä kampaajalla ja pelkään, että tämä tuhoaa kesäprojektini, jossa olen kouluttanut itseni irti kaupallisesta shampoosta. Se pesee kuitenkin hiukset ennen leikkausta, enkä oikein kehtaa sanoa, että ei kun kastele ne vaan vedellä. :'D Toivon mukaan operaatio ei ala sitten ihan alusta. Tässä vaiheessa hiukset ei enää rasvoitu samalla tavalla kuin shampooaikoina ja tuntuu kivalta. :D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » La Elo 17, 2013 10:23

^ Mie oon joskus tota shampoon pois jättämistä pohtinut (samoin deodorantin mutta säälin ehkä kanssa ihmisiä sen verran että siitä en taida kehdata luopua) auttaako se oikeasti?
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Elo 18, 2013 3:05

Jo vain siitä vaikuttaa olevan hyötyä. 8) Ensimmäistä kertaa elämässäni pystyn pitämään etutukkaa sivujakauksella. Se oikeasti pysyy ilman mitään muotoilutuotteita! Ennen jos olen yrittänyt, niin ylipesty hius on kai ollu ihan liian luirua ja suuntautunut tasan alaspäin. Tämä on ihme.

Toinen hyöty, joka saattaa hyvinkin liittyä shampoottomuuteen: parempi iho. Se sodium laureth/lauryl sulphate, jota löytyy suunnilleen kaikesta vaahtoavasta, saattaakin olla ärsyttävä tekijä, jota kukaan ei vaan osaa epäillä.

Ja hiukset on paksumman näköiset ja tuntuiset. Ja shampookuluissa säästää. Totta kai hiukset edelleen pestään (kuumalla vedellä, hoitoaineella, vesipitoisella perusvoiteella tai tujuimmassa tapauksessa ruokasoodan vesiliuoksella) - mutta ei vaan kaupallisella liian voimakkailla sulfaattishampoilla. :) Kantsii kokeilla, etenkin jos on 2-6 viikkoa aikaa olla hiukan epäedustavampi sen "vaikean" siirtymisvaiheen ajan (jota itelläni ei tosin edes tullut... hiukset rasvoittu vaan ekan viikon ajan ja tottuivat sitten.)

Vois kyllä seuraavana uskaltautua testailemaan vaikka vaihtoehtoista dödöä. :shock:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Su Elo 18, 2013 10:39

Heh, noh loogistahan se on että Shampoon käyttö tekee hiukset "riippuvaiseksi" siitä samalla tavalla kuin huulirasvakin oikeasti kuorii huulia ja pakottaa käyttämään lisää rasvaa. (näin siis jostain luin)

Anyways, päätin elämässä lakata jahkailemasta ja ilmoittauduin seuraavalle lukukaudelle läsnäolevaksi. Ainoa kurssi jolle pystyin ilmoittautumaan oli saksan alkeet, (jonka jälkeen voin valita jatkokurssin sille) mutta hei, päätin että vedän siitä kurssista sitten vähintään nelosen! (asteikko on siis 0-5 meillä eli nelonen ei ole hylätty XD) Sitten aion vihdoin kysyä että kenen kanssa pitäisi keskustella opintojen edistymisestä ja tutkia voinko korvata Javaa millään muulla kurssilla (joka mielellään EI liity koodaukseen...) ja sitten aion kirjoitella lopputyötäni :3 Eiköhän tällä pärjätä jouluun asti ja sitten katsellaan taas elämää eteenpäin. Ehkäpä minäkin sitten sisulla valmistun joskus XD
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Elo 21, 2013 7:55

^ Hyvä. :3 Miekin ahkerana opiskelijana tulin koulun ATK-luokkaan (kotona ei ole nettiä) ns. tekemään verkkokurssin tehtäviä, eikä täällä ole ketäääääääään. Eerie...

Niin, käytännössä olen tosin ekan tunnin ajan seilannut netissä randomsivuilla. :'D Mutta ainakin olen oikeassa paikassa! Tein itelleni koulun viikkokalenteriin oikein virallisen aikataulun lukuajoista. :twisted:

Shampootus tapahtui eilen, ja sen huomaa. Menetin osittain sen sivulla pysyvän etutukan. ;_; Mutta luin jostain, että noin viikko kestää toipua käsittelystä. Siinä vaiheessa hiukset ovat taas kuorruttuneet sillä luonnollisella öljyllään. Toivotaan parasta.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Pe Syys 13, 2013 7:37

Tosi randomia mutta Shingeki no Kyojin animella on tosi hienoja faneja joiden tuotokset on mahtavia kuten tämä ja sitten tämä kaunis video (siinä siis rinnakkain alkuperäinen ja jonkun anon kommentti jossa lukee "You can't just slap SnK OP onto everything!" jolla joku teki koko videon uudestaan todistaakseen anonin olevan väärässä. Oikeasti, paras ja lahjakkain fandom vähään aikaan XD

[/joskus Josie tykkää katsoa animea jossa veri roiskuu ja jonka joka jakson jälkeen on aivan rikkinäinen ihminen] (tosin tuon vastapainoksi tällä hetkellä seuraan myös Makai Ouji:a, Free!-tä ja Hakkendenia jotka kaikki taas ovat enemmän sitä hömppä ääripäätä - näin odotellessa Magin ja Kuroko's Basuken kakkoskausien alkua XD)

Ai joo ja hyvää perjantai kolmattatoista vaan kaikki :D
josie
[Admin] No-life

EdellinenSeuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä