Nintendogs +Cats Golden Retriever & New Friends 3DS:lle CDON.com:sta. En voinut vastustaa kiusausta kun sain CDON:lta alennuskoodin -20% kaikista peleistä ja pakkohan se oli mennä selailemaan, löytyisikö sitä mitään kivaa. Mietiskelin paria Pokémon-spinoffia mutta olin pari päivää sitten katsastanut pitkästä aikaa koirani alkuperäisessä Nintendogsissa ja päätin tilata pelin uuden version

Olin itse asiassa ajatellut, että voisi jossain vaiheessa uuden Nintendogsin hankkia ja nyt kun se tuli mukavasti alennuksella vastaan niin mikä ettei. Versiovalinta ei ollut suosikkini, mutta se oli ylivoimaisesti halvin kolmesta eri versiosta (oikeasti, ranskanbulldogversio maksoi 10 enemmän kuin tämä!) ja nyt kyttään postiluukkua ja toivon koiruleiden saapuvan mahdollisimman pian

Lisäksi tilasin Play-Asiasta
Harvest Moon A New Beginning -pelin 3DS:lle ennakkotilauksena kuten jo 3DS:n HM-ketjussa mainitsin. Tätäkin kovasti odotellessa! :3
Minulla on muuten ennen näitä 3DS:lle vain yksi peli, tässä ketjussa mainitsemani Ocarina of Time jota ei ole vielä edes avattu muoveistaan...