Uskokaa tai älkää, mutta aloitin uuden pelin Grand Bazaarissa

Olen viime aikoina pelannut HM:istä lähinnä Sunshine Islandia satunnaisesti ja lainasin ToTT:n poikaystävälleni joskus kesällä. Hänen pelaamistaa vierestä seuranneena teki kauheasti mieli pelata jotain HM:ää, mutta en jaksanut aloittaa SI:ssa uutta peliä, joten aloitin GrB:ssa poikatallennuksen. Sydän verellä jouduin kyllä aloittamaan sen poikaystäväni viime keväänä pelaaman, neljännessä vuodessa olleen tallennuksen päälle. Se oli hieno peli, Daisy vaimona ja kaikkea. Omaa Aurora-tallennustani en tietenkään raaskinut poistaa
Minä ihan totta tykkään tästä HM:sta, basaari on hauska keksintö ja tässä on paljon hauskoja random eventejä ja mielestäni hyvät hahmot. Tekeminen kyllä lopahti itsellä sinne 3. vuoden alkupuoliskolle, mutta jos tällä kertaa selviäisin 4. vuoteen ja saisin basaarin laajennettua maailman suurimmaksi niin kuin poikaystäväni sai!
Eli siis, poikahahmo, nimeksi Will ja farmin nimi Windy Farm. Aloitin muutama päivä sitten ja olen nyt jo 1. vuoden kesässä. Kevät meni mahtavasti, sillä löysin joka basaarille kultaa myytäväksi (jokeen hyppimällä) ja basaari laajeni seuraavalle tasolle muistaakseni kolmannen tai neljännen basaaripäivän jälkeen. Nyt kun tavoite on 40 000-50 000 G, en ole vielä kertaakaan täyttänyt sitä, mutta hiljaa hyvä tulee. Tällä kertaa kyllä osaan pelata paljon fiksummin kuin aikaisemmalla pelikerralla kun tietää, mikä on fiksua ja mikä ei. Täytyy ainakin ottaa ruohonsiementaktiikka käyttöön kunhan kolmas tuulimylly aukeaa
Omistan tällä hetkellä 2 kanaa, yhden lehmän ja yhden lampaan sekä viljelmän kesäsiä kasviksia, joskin lopetan retiisien viljelyn heti kun ne kypsyvät ja keskityn muihin, huomattavasti monipuolisemmin kokkailtaviin kasviksiin. Olen laajentanut varastoa kerran ja eka tuulimylly on auki. Sherrylta ja Antoinettelta olen nähnyt kaksi eventiä, Freyalta ja Daisylta yhden. Erittäin yllättynyt olin siitä, että ANTOINETTE oli ensimmäinen kyläläinen, joka sai sydämen

Tällä hetkellä kaikki tytöt ovat lilalla, Kevinillä ja Sherrylla on 2 sydäntä ja noin puolella muista kyläläisistä yksi sydän. Ajattelin aina, että naisin poikapelissä Emikon, mutta saas nähdä. Se kun ilmestyy vasta 2.vuonna, mutta toisaalta silloin motivaatio pelata sinne 4. vuoteen voisi olla isompi... hmm.