[uutinen] Harvest Moon 3DS

Keskustelu DS peli versioista tänne.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Elo 18, 2013 2:54

^ Oikea asenne velivelkojen suhteen! :D

Luin kauhujutun, jonka mukaan kaikki Game.co.uk:n ennakkotilausbonukset olisivat nimellisesti rajoittuneet brittien omiin tilauksiin ( :shock: ) , mutta että Suomeen on siitä huolimatta saapunut ainakin Animal Crossing New Leaf bonushärpäkkeillä. We'll see. Ei se sivusto missään vaiheessa miusta ainakaan huomauttanut, että HEI ULUKOMUALAINEN, et sinä mitään hamahelmiä täältä saa. >: D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Su Elo 18, 2013 10:50

Mie saan pelin! O.o Se korealais-saksalainen kaverini josta olen kitissyt huonoina päivinä näki kun olin postannut tumblriini sen play-asia linkin ja maininnan että tahdon ostaa sen pelin joten olisin kiitollinen jos ihmiset klikkailisivat sitä linkkiä ja se ilmoitti sitten että tilasi sen pelin miulle. Siis wut? Intin vastaan ettei sen pidä tehdä tollasia koska kumminkin sekin voisi rahansa käyttää vaikkapa elämiseen mutta se sanoi että tahtoi ostaa sen miulle ;~; elämän epätodellisin hetki vähään aikaan. (ja arvatkaa kuinka syyllinen olo on siitä että kitisen siitä niin usein v_v ) Nyt pitää vielä se itse 3DS ostaa, sääli ettei ole mitään kivoja erikoisversioita nyt liikkeellä kun ei tuo Pikachu versio oikein innosta.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Demmi » Ma Elo 19, 2013 10:28

No niin, nyt minäkin olen tilannut A New Beginningini :D En voinut vastustaa kiusausta etsiskellä peliä netistä ja löysinkin sen yllättävän halvalta tutusta ja luotettavasta Play-Asiasta ja vieläpä ilman postikuluja! Olen myös optimistinen tullin suhteen sillä tänä vuonna yksikään Play-Asian tilaus ei ole jäänyt sinne kiinni, ei edes yksi isokokoinen ja todella kallis figuuri. Nätisti tuli lähimpään postiin suoraan haettavaksi.

Olen jo vähän katsellut etukäteen puolisovaihtoehtoja ja muuta ja odotan innolla, että pääsen deittailemaan niitä poikia :3 Ja tässä voi mennä kihloihinkin! <3 Ehkä olen kuitenkin julma ja deittailen kaikki läpi kihlauksineen päivineen ja valitsen sitten suosikkisulhoni :P Saa nähdä.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ma Elo 19, 2013 4:49

Kukaan ei kai arvaa miun ykkös vaihtoehtoani? :P (ja tytöistä Yuri koska punaiset hiukset. :3)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Demmi » Ti Elo 20, 2013 10:35

Hmm... olisiko Neil? :P

Itse olen silmäillyt vaihtoehtoja ja omia suosikkejani ovat Allen ja Soseki. Jälkimmäinen vaikuttaa varsin eeppiseltä ja vähän vanhemmalta kuin puolisoehdokkaat yleensä. Amirin paluu oli myös varsin ilahduttavaa! Tytöistä taas... eh... ehkä Iroha? Witch Princesskin näytti olevan taas mukana. Hahmot vaikuttivat melko geneerisiltä deittisimutyyppisiltä vaihtoehdoilta, mutta toisaalta jotenkin myös persoonallisemmilta kuin yleensä.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ti Elo 20, 2013 10:01

* le gasp* miten ihmeessä arvasit!? :lol: Kuinkahan kauan herra on avassani komeillut, vuoden? Melkein kaksi ehkä? En edes muista enää paitsi että se oli ennen kuin edes tiesimme hahmon nimeä XD Ehkäpä vaihdan sen sitten farmariini kun pääsen sellaisen luomaan *___*

Oh, ratkaisin muuten osittain 3DS ongelmani, vien Puolenkuun peleihin vaihtoon Sims kolmen lisäosineen ja kamasetteineen. Luulisi että niillä saa ainakin jonkun verran rahaa kasaan ja tahdon päästä niistä eroon ennen kuin Sims 4 ilmestyy. (luulisin että 17 pelistä jo jonkun verran saisi rahaa...)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Elo 21, 2013 7:50

Heii, hienoa jos muillekin on järjestymässä Uusia Alkuja. :D

En muista, olenko jo kertonut keksinnöstäni johonkin toiseen ketjuun, mutta miun suosikki-hahmotyypille (Gray, Vaughn) on olemassa jopa japanilainen termi! TSUNDERE. Onko Neil semmonen? :shock: En muista enää sitäkään, miksi olen iskenyt silmäni häneen, ku aikaa on kulunut niin kauan ennen eurojulkaisua prkl. XD
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » To Elo 22, 2013 7:18

Hahah tsundere on juu hyvä sana kuvaamaan niitä :D Ja ehkäpä tuo Nealin pouty ilme on se avain? Tai hieno takki? Tai punaiset silmät? Tai ehkä vain se odotus että sillä on vähän luonnetta eikä mennä taas tälle "I work at flower shop - I really like flowers!" linjalle niin kuin tuppaa olemaan viime peleissä.

Nyt on 3DSkin plakkarissa >:3 Tein päämiikseni Steinerin koska miksikäs ei XD (ja kyllä yhä kutsun sitä Steineriksi koska Skye on tyhmä nimi)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Elo 23, 2013 7:47

^ Tai ehkä se, että hän on pelin pakollinen livestock-tyyppi a la Vaughn? Eikös ollut? Jostain olen saanut tuon päähäni. "Yyyh, menkää pois, vain rakkaat eläimeni ymmärtävät minua..." :D

Onnittelut 3DS:stä. 8)
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Pe Elo 23, 2013 7:58

Lähinnä ehkä "onnittelut, olet nyt 200 enemmän velkaa kuin aiemmin!" Mutta ihan sama, maksuaika on joustava ja koroton! XD (ja osan voi maksaa pienillä palveluksilla kuten veljen huoneen ikkunanpesulla jne)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja josie » Ma Syys 23, 2013 9:44

Tuplapostaan kysyäkseni, joko kukaan on saanut peliä? Itse vilkuilin sunnuntaina osan lahden kaupoista läpi kun markettien suunnalla liikuin ja ainakaan siellä ei ollut missään. Tosin sain myös viestin kaverilta että Amazon ilmoitti että sen shippaaminen myöhentyi että voi olla että se vaan sitten yksinkertaisesti ei vielä ilmestynytkään syystä tai toisesta.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Syys 24, 2013 1:26

Kuulin huhua, että maahantuojalla on jotain ongelmia. SE SIIS VIIVÄSTYY LISÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Loppukuuhun. Jos hyvin käy. :P

Ilmeisesti tää koskee vain Suomea, koska ainakin Game.co.uk väittää, että ne olisivat shipanneet viime viikolla pelini Briteistä... eikä sitä ollut vielä tän päivän postissa. :(
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ke Syys 25, 2013 11:00

Noh suomen posti on mitä on. Joskus naureskeltiin siskon kanssa kun se tilasi jotain paketin seurauksella ja paketti pääsi briteistä suomeen kahdessa päivässä ja sitten seilasi suomessa ees taas viikon verran lisää. *istuu postilaatikon vieressä ja odottaa omaa peliään myös vielä*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ma Syys 30, 2013 2:08

I got it! Ja helmiä kans! Kätevästi löytyi postin saapumisilmoitus, kun tulin viisaudenhammasleikkauksesta, jonka jälkeen ei olisi saanut hirveästi liikkua. Joten luonnollisesti syöksyin seuraavana päivänä keskustan postitoimistoon. :3 Diarytopicci -->

Kuva

Devil cow - bovine from Hell.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ma Syys 30, 2013 11:14

Onko tuo joku pre order gift? :D
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

EdellinenSeuraava