^ Snowi, ihan mielenkiinnosta... miten kauan oikein olet jo opiskellut yliopistossa? Kun kirjoituksistasi saa sen käsityksen, että opinnot etenevät tosi hitaasti ja taas yksi uusi vuosi alkaa jne. Toivottavasti valmistut sentään joskus

Itse tein viime vuonna kandin ja nyt alkaa kolmas vuosi, en saanut keväällä opettajakoulutusoikeuksia joten yritän nyt saada toisen sivuaineen pääsykokeen läpi jotta ensi vuodeksi tulee sentään jotain opiskeltavaa... Mutta onneksi kahdessa muussa sivuaineessa on vielä tekemistä ja pääaineesta alkaa kaikkia kivoja kursseja ja muutenkin voisi raapia kursseja kasaan kandin tutkinnon sulkemiseksi.
Mistähän minä olisin tänään iloinen... olen ollut ihan järkyttävän stressaantunut viime aikoina ja tiistaina oleva sivuaineen pääsykoe ei hirveästi helpota asiaa. No, tänään on perjantai ja saan ostaa karkkia, poikaystävä tulee kohta tänne JA tänään tulee telkkarista
Goodbye Lenin! jota katsoimme kerran yhdellä luentokurssilla mutta jota emme katsoneet loppuun

Nyt siis tarjoutuu mahdollisuus nähdä elokuva kokonaan ja sen tekee ihan mielellään, kyseinen filmi on todella hyvä!