3DS:n Nintendogsia odotellessa olen pelannut vanhaa kunnon Nintendogsia, joka oli aikoinaan ihka ensimmäinen DS-pelini

Pelissä ei ole enää kauheasti tekemistä ja ainoat rodut jotka minulta enää puuttuvat ovat chihuahua ja saksanpaimenkoira + "salainen" dalmatialainen. Labbiksen ja kääpiöpinserin sain joskus kun pelasimme Bark Modea serkkuni kanssa. Toisen salaisen rodun, jackrusselinterrierin, onnistuin nimittäin löytämään! Luin jostain, että Clover Clock + Lucky Collar -yhdistelmällä voi löytää arvokkaampia esineitä kävelyillä ja olen nyt kokeillut, pitääkö tämä paikkaansa.
Näköjään pitää, sillä olen löytänyt lukuisia esineitä, joita minulla ei ole aiemmin pelissä ollut ja tänä aamuna todella lykästi, sillä löysin jackrusselin ostoon oikeuttavan Jack Russel Bookin! En edes tiennyt koko esineestä ennen pientä nettisurffailua

Olen kuitenkin omistanut pelin... mitä, 8 vuotta enkä ole koskaan aiemmin katsonut siitä mitään tietoa netistä. Nyt sitten yritän vielä jahdata palomieshattua saadakseni dalmiksen, mutta kunhan se 3DS:n Nintendogs putkahtaa postilaatikkoon niin tämän peluutus varmaan jää, sillä siinä nämä kaikki rodut ovat paljon helpommin saatavilla.