Yleinen "esittele itsesi" ketju

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Soccan » Ti Elo 18, 2009 9:14

Tervetuloa Ixu! :D

Ajattelin hieman päivittää tietojani:
Olen nykyään 15v. ja pikkuveljeni on 13.
Nyt on oma kone.
Olen kai kasvanut sentin, eli olen 177cm.

Siinä kai sitten ne tärkeimmät...
Soccan
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Ke Elo 19, 2009 10:21

'Ello Ixu! Ja tervetuloa foorumille ^_^
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Wee » Ke Elo 26, 2009 3:59

Moro kaikki! Oon nykyään uusin käyttäjä ja sain tietää täst foorumist Ixulta (joka iloitsi hirveästi kun ei ole enää uusin käyttäjä :x )! Itse olen ruskeahiuksinen tyttö myös Uudelta maalta. Rrrrraaaaaaaaaaaakastan
animea ja luen hieman mangaa. Ostan sitä aina kun on tilaisuus. Mul on kaks harmaata villakoiraa ja yks ärsyttävä pikkusisko... :roll: No joo...
Rakastan erityisesti Narutoa, Skip Beatia, Net Ghost PiPoPaa, Bleachia, Fruits Basketia, DNAngelia, Love Hinaa, Vision of the Escaflownea, Tokyo Mew Mewtä, vaikka se onkin turhan Ichigo painoitteinen, Mamotte Lollipoppia, Inuyashaa, Ninja Girl Jubei-chania, Chobitsia, Rurouni Kenshinia, en pidä kylläkään ihan kaikista taistelukohtauksista, Cardcaptor Sakuraa, Vampire Knightia, Chibi Vampirea, Kamichama Karinia ja Kamikaze Kaitou Jeannea jne. Hups tuo taisi olla liikaa. Anteeksi! :oops: No joo rakastan animea ja sillä hyvä! Pidän Naruto ja Pokemon ja FF peleistä! En tiedä paljoa Harvest Moonista mutta Ixu opettaa! :lol:
Nekomimi~ <3
Wee
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ke Elo 26, 2009 4:18

Omg, dis forum haz 61 registered uzerss! Awsum!

Eikun siis: Tervetuloa Wee =)
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Wee » Ke Elo 26, 2009 5:33

Kiiiitos! :D
Nekomimi~ <3
Wee

ViestiKirjoittaja Ixu » Ke Elo 26, 2009 6:10

Tervetuloa myös mun puolesta ja Suuri kiitos siitä, että veit kunniapaikkani etusivulta!! 8) Ei ollu tosi :D
Mrs Squall;P
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja josie » Ke Elo 26, 2009 7:13

'Allo Wee~ Ja tervetuloa~ :D
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Etsura » To Elo 27, 2009 7:44

Tervetuloa Wee~ :)

Ja Ixu myös~ :lol:
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Soccan » To Elo 27, 2009 4:31

Tervetuloa minunkin puolesta, Wee :D

Kappas vain, viideskymmenes viesti :wink:
Soccan
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Celiaparas » Ma Marras 02, 2009 7:29

Moiii! Olen muutes uusin käyttäjä, jaaa tässä jotain minusta:

nimi: Linda (hyi)
Lempinimi: Joku Linsu tai Linttu, netissä ei ole mitään erityistä, ja tämänkin nimen vain jostain keksin, jota jo nyt kadun, mutta samapa tuo.
Ikä: 13
Jaa, mitäköhän voisin vielä kirjoittaa..
no en omista siskoja tai veljiä, enkä ole mikään erityinen manga/anime fani, mutta japanilainen musiikki on kaunista!

Asun joensuussa ja meillä on puolivuotias mäyräkoira, Martta(en saanut itse päättää nimeä)
Pituudeltani olen jotain 157cm. Minulla vaaleat hiukset, ja jotkut vihreät silmät.
Lempivärini ovat valkea ja musta, sekä kaikki harmaan sävyt siitä väliltä.
Kuuntelen sitä musiikkia, mitä radiosta tulee, iskelmästä heviin. Tai mitä puhelimeeni olen ladannut.
Asun siis äitin, isän ja koiran (ja kalojen) kanssa, ja lempiruokaani on se mitä äiti tekee hyvällä tuulella.
Pelit: Minulla on tietokoneella Sims2, Playstationilla(2) jotain rallipelejä ja My Street. Ja DSllä Mariokart, Harvest Moon sekä muutaman päivän päästä tulee Rune Factory!
Kuvia löytää ii2; hakusanalla Linttu- mutta ketäpä kiinnostaa...
Harrastan ratsastusta ja tanssia. Tykkään myös piirtää, mutta en ole mikään lahjakkuus..

Ei kai sitten muuta...
Celiaparas

Re: Yleinen "esittele itsesi" ketju

ViestiKirjoittaja DreamOn » Ma Marras 04, 2013 7:34

Moroo! Pitkäaikainen lurkkeri rekisteröityi viimeinkin, edelliskäynnistä olikin jo aikaa =) sattui foorumi tulemaan puolivahingossa eteen kun etsiskelin HM-ANB'stä sekä RF4 tietoja niin tuumasin että miksi ei! Pikaisella lukaisulla olen kyllä ihan väärässä paikassa, sillä olen ikäloppua kalustoa ja vieläpä poika! Mutta katsotaan mitä tästä tulee...(Sanomista? :lol: )

Elikkäs, DreamOn nimellä tulee foorumeilla seilattua. Keski-pohjanmaalta ja ikää löytyy jo tosiaan 23 vuoden verran. Oma HM pelailu alkoi Snes versiosta Dreamcastilla joskus '04, jolloin olin ihan myyty kyseiseen pelisarjaan, jolloin tuli muitakin koitettua (HM64, Back to nature, FOMT, HM:DS) mutta jollaintavalla en niistä pitänyt verrattuna tuohon alkuperäiseen jolloin sarja jäi hyllylle. Vasta kun Rune Factorystä kuulin niin olin myyty, ja palasin takaisin pelisarjan pariin...kunhan tuo A New Beginning nyt vain sattuisi jo tulemaan! Odottavan aika on aivan liian pitkä.

Harrastukset on periaatteessa anime & manga, airsoft, cosplay, pelailu sekä honda motorsport näin lyhyesti eikä missään sen kummemmassa tärkeysjärjestyksessä, muuten tästä esiintymisestä tulisi aivan liian pitkä... :lol:
"Sometimes, you need to jump into the battlefield even if it seems like you'll surely die"
-Pico / RF4
DreamOn
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ma Marras 04, 2013 8:26

Moi! Tervetuloa. :mrgreen:

Pikaisella lukaisulla olen kyllä ihan väärässä paikassa, sillä olen ikäloppua kalustoa ja vieläpä poika! Mutta katsotaan mitä tästä tulee...(Sanomista? :lol: )

Jahas, selkeesti permabannien paikka. :lol: Ei vaineskaan, elä hättäile, olet reippaasti miuta nuorempi.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja DreamOn » Ma Marras 04, 2013 9:46

Snowdance kirjoitti: Jahas, selkeesti permabannien paikka

Sitä vähän odotinkin, kassotaan pääseekö vielä huomenna kirjautumaan foorumille (vitsi vitsi!) :lol:
"Sometimes, you need to jump into the battlefield even if it seems like you'll surely die"
-Pico / RF4
DreamOn
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ma Marras 04, 2013 10:06

No ei ikäero niin hirveän iso ole, täyttäähän pikku-Nuuttikin jo 20 ensi talvena. :)
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ti Marras 05, 2013 12:20

Mitä en päivään käy foorumilla ja tänne ilmestyy uusi jäsen? :shock: Tervetuloa :D Ja eh olen kolme vuotta vanhempi joten hävisit ikälopp...eudessa? Nyt ei suomi taivu kun just tein saksan kotiläksyjä (joskin suomi nyt muutenkaan taivu kovin hyvin...) Mitä tuo airsoft on? Muistelen kuulleeni sanan jossain mutta jotenkin se on mennyt ihan ohi että mitä se nyt sitten tarkoittikaan. ^^U (ja eh olen liian laiska googlettamaan juuri tällä hetkellä)
josie
[Admin] No-life

EdellinenSeuraava

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä