[uutinen] Harvest Moon 3DS

Keskustelu DS peli versioista tänne.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja josie » Ti Loka 01, 2013 3:46

Pfft demonilehmä. :'D Mie vielä odotan peliäni, kyllä se kuulemma jo viime perjaintaina tai torstaina shippasi joten ehkäpä se siinä keskiviikko - perjantai välillä tulee. Ja jos ei niin sitten vaan murjotan ja yritän olla spoilaamatta kaikkea itselleni Snowin diarystä. :P Päätin että tällä kertaa pelaan ihan oikeasti itse, en katso miten eventit avataan tai mitään. (paitsi sitten jos en vielä vuoden päästä ole saanut edes ekaa eventtiä auki kellekkään...)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Loka 02, 2013 2:16

@Nuuttis: Jep, demoniammu oli preorder-bonus Game.co.uk:sta. :3

Ja kannattaa hankkia tämä peli, jos ei ole vielä tilauksessa. Se on hyvä. :D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Ke Loka 02, 2013 6:01

Minä taas saan pelini joskus määrittelemättömän ajan päästä. Olen siis ennakkotilannut kappaleeni Play-Asiasta, mutta sieltä ilmoitettiin pari päivää sitten, että julkaisu siirtyy täksi kuuksi enkä ole ihan varma, milloin pelini saan. No, eipä tuo mitään, ei ole niin kovaa hinkua päästä pelaamaan uutta HM:aa kun on muutakin pelattavaa ja kiireitä oikean elämän kanssa.

josie, etkö sinä myös tilannut omasi Play-Asiasta? Miten sinulle peli sitten voi olla jo tulossa?
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ke Loka 02, 2013 6:58

^ ystävä tilasi sen mulle Amazonista jossa ne ensin lähes koko viime kuun pahoitteli viivästymistä (vaikkei se edes ollut vielä ilmestynyt silloin...) ja sitten viime viikolla joko torstaina tai perjantaina tuli viesti että se on shipannut. Ei vielä tosin tänään ollut ehtinyt tänne asti mutten rehellisesti sanoen ole edes yllättynyt kun tiedän miten lahden posti systeemi EI toimi. (Kaikki oli hyvin silloin kauan sitten kun lahdessa oli oma postinlajittelukeskus eikä kaiken tavaran tarvinnut kulkea helsingin kautta *nurinaa*)
josie
[Admin] No-life

Re: [uutinen] Harvest Moon 3DS

ViestiKirjoittaja DreamOn » Ma Marras 04, 2013 10:02

Demoniammu, ei hyvää päivää :lol:

Plääh, elikkä ongelmaa on muuallakin kun vain suomessa, itsellä PKP ennakkotilauksessa ollut siittä lähtien kun se valikoimiin ilmestyi, eikä tällä hetkellä tietoakaan milloin olisi tulossa. Ainoa tieto on että julkaisija ei ole saanut peliä jakeluun asti, josta tulee mieleen että yllättikö myynti julkaisijan? Tuntuu kyllä hölmöltä mutta minkäs teet, 3DS tuli periaatteessa tätä varten ostettua ja nyt se kerää tuossa pölyä... :cry:
"Sometimes, you need to jump into the battlefield even if it seems like you'll surely die"
-Pico / RF4
DreamOn
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Marras 05, 2013 10:35

^ Animal Crossing New Leafin kanssa tais olla samanmoisia shippausongelmia. Peliä ei tahtonut saada Suomesta mistään tai jotain, kaikkialla pelkkää backorderia tarjolla. Mitä oon katellu, niin ei ole New Beginningiä ilmestynyt ainakaan lähi-Prisman 3DS-pelivalikoimaan vieläkään (tosin se ei ole kummainen indikaattori, koska sieltä puuttuu myös Pokémon X/Y... :roll: )
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja DreamOn » Ti Marras 05, 2013 9:00

Ei tullut ainakaan itse huomattua että AC-NL'llä olisi ollut mitään ongelmia, julkaisuna löytyi ihan jopa paikallisen prisman hyllyiltä kuten myös nuo uudet pokemonit...sen kyllä kuulisi varmaan puoli kauppaa jos olisi HM tullut hyllyn enkä olisi sitä vielä saanut postista :lol:

Toisaalta taas, ymmärsin ensin että levityksen hoitaa zen united euroopassa kuten ensin ilmoitettiin, mutta suomen osalta näemmä hoitaa pqube, joka ei itsessä juuri luottamusta herätä...tunnetumpi enemmänkin retrokonsoleiden levittäjänä, joka ryssi myös jonkin aikaa sitten neo-geo x retrokoneen julkaisun :roll:
"Sometimes, you need to jump into the battlefield even if it seems like you'll surely die"
-Pico / RF4
DreamOn
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Marras 06, 2013 8:55

DreamOn kirjoitti:..sen kyllä kuulisi varmaan puoli kauppaa jos olisi HM tullut hyllyn enkä olisi sitä vielä saanut postista

Voi ei... flashbackeja viime syksyyn, kun 3DS:n Epic Mickeyn kanssa kävi noin. :lol: Manailin tosin vain sisäisesti, tai niin ainakin jälkikäteen toivon... :P

Oon ite tipahtanu ajat sitten kärryiltä HM-eurojulkaisijoiden kanssa. Zen, Marvelous, wut? Mikä merkitys EUROjulkaisijalla edes on, jos ne on kuitenkin myös maakohtaisia? :?:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja DreamOn » Ke Marras 06, 2013 10:27

Onneksi en ole ainut jolle on noin käynyt, vaikka mitäänhän en myönnä :lol:

Eurojulkaisun tekee nykyään, tai ainakin tällähetkellä Marvelous AQL Europe, joka hoitaa käännökset ja bugikorjaukset, kun taas levityksen hoitavan firman työ on taas saada pelit kauppoihin, näin olen ainakin asian itse ymmärtänyt. Ensin tuon piti tehdä tosiaan Zen United, joka on myöskin tunnettu myöhästyneistä julkaisuista :lol: mutta sittemmin huomasin että suomen listoilla vilkkuu tosiaan Pqube...oikea sekasotku, eikö tuonkin voisi hoitaa jenkkityyliin Natsume julkaisee ja levittää niin ei olisi näin vaikeaa? Hoitaako sitten Zen United mitä on ihan auki, luultavasti ainakin saksan julkaisun? Eipä tuolla suurempaa merkitystä ole, kunhan olen udellut mistä ihmeestä tämä odotus johtuu :lol:
-Pico / RF4
DreamOn
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja DreamOn » Ma Marras 11, 2013 5:13

Mitä ihmettä?! :shock: Ihmeiden aika ei ole ohi, tänään tuli ilmoitus että on lähtenyt lahdesta päin tulemaan! Jokohan sitä viikonloppuna pääsisi itsekkin aloittelemaan?
-Pico / RF4
DreamOn
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja josie » Ma Marras 11, 2013 7:25

No oli kyllä jo aikakin :) Itselläni silloin jäi tämä peli jumittamaan kevääsen kun Pokemon tuli ja pakkohan sitä oli tahkota vähän aikaa [/eliittinelikko edessä] pitäisi kanssa jatkaa kyllä hartsan peluuta.
josie
[Admin] No-life

Edellinen

Paluu DS Pelit