^ Onko täälä muitakin SoA faneja, eihän tää oo mahdollista!?

yleensä kun tuosta olen mainninnut niin tuota ei kukaan muistakkaan, vaikka tosiaan saikin gamecube julkaisun. Tuo on ihan jäätävän loistava peli! Tottakai siinäkin on omat huonot puolensa, mm. ihan sikana random taisteluita, sekä Josien mainitsemat laivataistelut, jotakin nuista muistaakseni helpotettiin tai korjattiin tuossa nintendon versiossa?
Mutta juu,palaan takaisin aiheeseen
Asiakaspalvelu, tää ei oo se minun juttu tai sitten ne hankalat tapaukset osuvat sopivasti minulle

Asiakas valittaa että mittarivalot eivät toimi, sanon että lamput ovat varmaan palaneet loppuun, vaihdetaan lamput. Ei kuulemma voi olla rikki kun kopauttamalla toimii, yritän parhaani selittää että lyömällä voi hetkellisesti saada ne toimimaan mutta se ei ole ratkaisu, jolloin asiakas suivaantuu, ja vaatii pomon paikalle joka selittää juuri saman kuin minä, mutta tuon kuullessaan rupeaakin selittämään ihan muista valoista mistä oli puhe! Myöskin postin lakkoilu kiukuttaa, pitääkö sen just nyt tänään juuri lakkoilla kun odotan pakettia? Olisi nyt edes lakkoillut koko suomessa, mutta ei! Ainoastaan tääläpäin pitävät lakkoaan...ääh tällä vauhdilla se on vasta keskiviikkona täälä
"Sometimes, you need to jump into the battlefield even if it seems like you'll surely die"
-Pico / RF4