A New Beginning -pelipäiväkirjat

Keskustelu DS peli versioista tänne.

Valvoja: josie

Re: A New Beginning -pelipäiväkirjat

ViestiKirjoittaja Demmi » La Touko 31, 2014 2:16

Syksy on Echossa jo puolessa välissä ja kolmannen Town Restoration Planin tavoitteista enää kaksi (Inn ja Music Festival) on saavuttamatta. Olen rakennellut ahkerasti uusia taloja uusille kyläläisille ja niin Tina, Yuri, Rod, Clement kuin Klauskin ovat muuttaneet kylääni. Tällä haavaa kaikki muut paitsi Klaus asustavat kylän "vanhalla" puolella, mutta tulevat talot aidon mahduttaa "uudelle" puolelle, paitsi jos jotkut niistä ovat yhtä pieniä kuin räätäli ja ravintola. Talojen lisäksi rakensin farmilleni eläintalon, mutta en ole vielä ostanut yhtään lemmikkiä, ja muuten olen rakennellut paljon kaikkia koristeita, kuten uusia kasviviritelmiä ja suihkulähteen. Haluan yrittää menestyä puutarhakisoissakin :lol:

Kesällä oli vain yksi festivaali, Crop Festival, jonka olemassaolon unohdin totaalisesti enkä muistanut alkaa boostata rehujani ajoissa lannoitteella. Yritin silti parhaani puolikkaan tähden kasviksella (taisi olla tomaatti) ja jäin aika oletettavasti viimeiseksi :lol: Jospa nyt syksyllä olisi parempi onni. Lehmäfestivaalin syksyn alussa sen sijaan voitin lähes näytöstyyliin, mutta aloittelijoiden sarjassa. Veikkaan, että minulla olisi ollut mahdollisuuksia ylemmissäkin sarjoissa, sillä Cherry-lehmälläni oli siinä vaiheessa jo ainakin kuusi sydäntä. Palkinnoksi otin - totta kai - wanhan kunnon old school -lehmän, jonka nimesin Berryksi. Puutarhakisassa yritin kyllä ja tungin tarhaani ties mitä kasveja ja pylväitä, mutta ei sieltä irronnut mitään positiivisia kommentteja (vaikka aiemmin ainakin Toni oli ihastellut tarha-alueen tynnyriviritelmiä nuotin kera), rahaa tuli kuitenkin vähän. Kisan jälkeen otin vähän selvää sen toimintaperiaatteista, ja yritän jatkossa puutarhuroida palstaani paremmalla menestyksellä.

Rakkausrintamalla menee oikein mukavasti. Rod tosiaan muutti viimein kaupunkiini, ja sain avattua Neilin toisen sydänkohtauksen, jonka jälkeen kihlasin miekkosen ja suhteemme on nyt virallinen <3 Yritän nyt nopeasti saada kaksi seuraavaa eventtiä auki, jotta voin sen jälkeen erota Neilistä toivon mukaan ennen vuoden loppua. Ja sen jälkeen kihlaan Allenin, joka on jo sinisellä. Rod on vielä mustalla, mutta aion lahjoa häntä ja avata tietysti myös sydänkohtaukset. Odottelen kovasti jo Sosekia, tulevaa aviomiestäni ennakkokatsauksen perusteella :lol: Olen myös lahjonut muita kyläläisiä aina kun olen ehtinyt/muistanut ja olen saanut joiltakin heistä jo blueprinttejä, Irohalta varmaan kaikki mitkä hän antaa, mutta ei ole materiaaleja niiden tekoon :/ Mitenhän saan Innin rakennettua, sillä kaivos on ollut auki jo ainakin pari viikkoa, mutta yhtään hopeaa ei ole näkynyt vielä missään...

Vähän statseja elukoiden sydäntasoista tähän mennessä:
Kanat: Clover 5♥, Heart 5♥, Spade 3½♥
Lehmut: Cherry 7♥, Berry ½♥
Lampaat: Rose 1½♥
Lemmikit: Lumi (hevonen) 1♥

Ostin tosiaan lampaan heti kun ne tulivat myyntiin, jotta saatoin alkaa kerryttää villaa Rodin talon rakentamista varten. Olen jo päättänyt raskauttaa Rosen heti talven lammasfestivaalien jälkeen. Rodin tultua ostin itselleni hevosen. Valitsin valkoisen (muun väriset näyttivät mielestäni hölmöiltä niiden valkoisten silmämunien kanssa O_O) ja nimesin sen Lumiksi. En ole vaivautunut pahemmin ratsastelemaan kylässä, ja olin pettynyt kun hevosta ei voi harjata eikä sille voi antaa herkkuja :/ ToTT:ssa pystyi, vaikka hevonen ei siinä kerryttänyt edes sydämiä. Viikon aikana Lumi on saanut jo yhden sydämen, vaikka se saa tykkäyspisteitä ilmeisesti pelkästä ruokinnasta? Hyvin pysyy tyytyväisenä :lol: En ole päästänyt elukoita (kanoja lukuun ottamatta) ulos varmaan kuukauteen, sillä niiden raahaaminen ulos kestää monta tuntia. Koira saa hoidella hommat kunhan sellaisen hankin, stressaantukoot sisällä.

Seuraavaksi yritän vähän rikastua, rahat tuhlaantuivat alkusyksyn aikana pahasti blueprintteihin, siemeniin, sormukseen ja ties mihin ja jossain vaiheessa omaisuuteni oli alle 1000 G, mutta yritän hyvää vauhtia kerryttää rahaa takaisin. Se on vähän vaikeaa, sillä en oikein uskalla vieläkään myydä mitään, koska koskaan ei tiedä mitä milloinkin tarvitsee uusiin rakennuksiin. Mutta ehkä tämä tästä!
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » La Touko 31, 2014 2:24

Sori tuplaus, mutta eilen illalla (ensinnäkin tahkosin peliä niin hartaasti, että kello oli vahingossa puoli kaksi yöllä vaikka oletin iltakymmentä :'D) - aloin nähdä family eventtejä ja osuin sitten Allenin salonkiin yhtä aikaa Charlesin kanssa. En muista, että mikään HM event olisi ihan hetkeen naurattanut yhtä paljon, kun

[spoiler] Allen joutuu esittämään Charlesin vaimoa, että tämä voi näyttää, minkälaisella love confessionilla vaimon aikoinaan hurmasi. Episodin todistajana on ovella kenenkään huomaamatta Hina, joka luulee, että iskä yrittää iskeä Allenia. :lol: Tämähän ei ole Hinan mieleen siksi, että hän on kuulema itsekin kiinnostunut Allenista. [/spoiler]

Neljäs town restoration vihdoinkin suoritettu. Sieltä tulee viides, joten älkää huoliko, ettäkö tekeminen siihen loppuisi. Sandra on muuttanut kylään ja kieltämättä herättänyt mielenkiintoni. Kesti pari lahjaa ennen kuin tajusin, ettei kyseessä olekaan

[spoiler] pelin noita. [/spoiler]
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » La Touko 31, 2014 2:38

^ Piti aluksi editoida, mutta voinkin heittää näin Snowin perään (eikä tullut tuplausta, ehdin postata väliin), että onnistuin itsekin näkemään äsken ensimmäisen random eventini. Kyseisessä tapauksessa törmäsin metsässä Irohaan ja Yuriin, joka halusin kovasti korjata edellisen vaatteet. Tapaus sisälsi viihdyttäviä "Take your clothes off!" -kommentteja Yurilta ja oli muutenkin varsin hupaisa :lol: Allenilta olen muuten nähnyt myös kaksi sydänkohtausta, mutta en vielä yhtään Rodilta.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » La Touko 31, 2014 3:49

^ Ninja! 8D Ihmettelin hetken jos toisenkin, minne se edellinen viestini oikein katosi. :lol:

Muistan tuon Irohan ja Yurin kohtauksen, tais olla yksi ensimmäisiä, jotka onnistuin näkemään.

Olen harkinnut, josko lunttaisin itekin vähän Gardening Toureihin apuja. Kävi ilmi, etteivät kyläläiset arvosta ainakaan symmetristä asetelmaa, jossa teemana on punainen väri. Onko sitten niin, että siinä pitää olla yksinkertaisesti mahdollisimman paljon pisteitä tuottavia tavaroita ja vielä monipuolinen valikoima... :cry:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » La Touko 31, 2014 4:14

^ Käsittääkseni symmetrialla ei ole mitään merkitystä, eli voit viskoa tavarat sinne puutarhaan miten lystää, mutta tärkeää on juurikin saada kasattua A) koristeita teeman mukaisesti B) "kalliita" (eli hankalammin/arvokkaista materiaalista valmistettuja) koristeita puutarhaasi. Nämä kaksi kun kohtaavat niin reaktioiden pitäisi olla parempia. Jos siis olen oikein ymmärtänyt :lol:

Ja pakko kommentoida vielä ARRRRRG TYHMÄ MINÄ KUN MENIN KIHLAAMAAN SEN PERHANAN NIILON! Tajusin vasta nyt, että jos kihlatusta haluaa erota, sen kanssa ei saa kommunikoida 31 päivään. No joo, tiesin kyllä tämän, MUTTA KUN FESTIVAALITKIN LASKETAAN KOMMUNIKOINNIKSI! Kunhan olen nähnyt Neilin kaikki eventit ja kuihduttanut sen rakkauden, tiedossa ei siis ole festivaaleja kokonaiseen KUUKAUTEEN. Älkää siis kihlatko ketään, vaan tyytykää niihin kahteen säälittävään sydänkohtaukseen ja tehkää hyvä valinta. Kantapään kautta saa siis oppia tärkeimmät asiat tässä(kin) pelissä ;______: Sinne meni hieno suunnitelmani kaikkien kihlaamisesta...
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » La Touko 31, 2014 5:51

...onneks en edes tiennyt kommunikointikiellosta edellisessä pelissäni. D: Siinä yritin kuihduttaa rakkauden tarjoilemalla inhokkilahjoja, mutten jaksanut mitään niin typerää kovin pitkään. Ja kaksiko niitä vapaiden markkinoiden kohtauksia vaan oli? D: Toiveajattelin, että kolmannet olisi vielä jossain piilossa. Noh, rakensin juuri erään vitossuunnitelmaan kuuluvan rakennuksen, jonne ilmeisesti muuttaa vielä yksi miespuolinen ehdokas.

Kun pelissä ei todellakaan vissiin tee rahalla oikein mitään (?), niin olin hullu ja luovuin kaikista saman lajin tuplaelukoista. As in, nyt on enää yksi jokaista jäljellä. Tuleepahan rikastumiseen taas jotain mielenkiintoa, kun shipattavaa ei ole valtavia määriä. :3
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Su Kesä 01, 2014 8:01

Tulin kiukkuisena siihen lopputulokseen, että Neilin kerran kihlattuaan miehestä on lähes mahdotonta päästä eroon, mikäli Neilin kojulla asiointi ja ilmoitukset eläinten syntymistä lasketaan hänen kanssaan kommunikoinniksi. En vaivautunut edes tarkastamaan, pitääkö tämä paikkaansa, vaan päätin kylmästi keskeyttää Roryn puuhat Echossa ja aloitin uuden pelin. Ja suoraan sanottuna ei pahemmin edes harmittanut, kaduin nimittäin jo hahmon nimivalintaa ja olin pelissä vasta 1. vuoden syksyssä, jonne uudelleen pääsemisessä ei ole kovin iso homma.

Siispä puikkoihin astui uusi tyylikäs farmarityttö Bryony! Vaihdoin tyyliäkin aika radikaalisti - valitsin pinkin poninhäntätyylin, oranssit silmät ja Work Outfitin sinisten farmihaalareiden sijaan (ne on lisäksi helpompi teettä räätälillä kuin työvaatteet). Uuden olemuksen valinnan jälkeen sai taas käydä läpi miljoonia tutoriaaleja alkaen siitä, kuinka kävelet paikasta A paikkaan B ja poimit maasta tavaroita. Kunhan näistä pakollisista kuvioista oli selvitty, pääsin viljelemään ja etsimään myytävää metsistä ja vuorilta. Olen rikastunut varsin mukavasti aktiivisella ötökännappauksella, lähes kaiken muun olenkin varastoinut tulevia blueprinttejä varten. Äskettäin Neil tuli kaupunkiin ja sain lehmän, jolle annoin kuitenkin tyhmän nimen ja ehdin jo tallentaa, joten ratkaisin ongelman myymällä ammuni ja ostin tilalle toisen. Se sai nimekseen Panda :lol: Tajuatte varmasti, mistä nimi tulee! (mieheni perheen maatilalla oli muuten joskus juurikin sellainen lehmä, jolla oli ihan selvät pandalaikut silmien päällä. Sen nimi ei kuitenkaan ollut Panda :'D)

Seuraavaksi odottelen Irohaa ja varsinkin Rebeccaa ja Tonya, jotta pääsen aloittamaan kustomoinnit ja yritän selviytyä liian pienen reppuni kanssa niin kauan kunhan saan isomman. Uudelleen aloittaminen oli myös muuten sikäli hauskaa, että nyt muistaa kaikki tyhmät virheet, joita aiemmin teki ja osaa välttää niitä. Tyyliin mitä kannattaa varastoida ja mitä ei.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Kesä 01, 2014 8:31

^ Jotenkin koomista, että jo kaksi pelaajaa on kihlannut Neilin, yrittänyt päästä siitä huonolla menestyksellä eroon ja päättänyt sitten aloittaa kokonaan uuden pelin. Voi voi, Neil. :lol:

Omassa pelissä kylään muutti juuri exäni toisesta ulottuvuudesta. Hämmentävää. :'D Sain muuten huomata, että rahaa tarvitsee sittenkin. Syy: Charlesin matkatoimisto. :evil:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Kesä 03, 2014 1:09

Tupla, koska keksin ratkaisun heart event -pulmaan. Teen master saven ja sen jälkeen kihlaan kaikki vuorollaan tallentamatta. >:D Ja luntin rehellisesti eventtien ajankohdat. Toivottavasti kenelläkään ei ole vuodenaikaan sidottua. Eka nelikko on punaisella sydämellä, joten ei pitäisi kestää pitkään. On niiden näkeminen noinkin parempi vaihtoehto kuin kattoo vain Tuubista, miten joku muu pelaa, plääh...
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Pe Kesä 06, 2014 9:35

Tripla! Koska läpäisin town restoration -tavoitteet. Öö... mitäs nyt? Uusia vapaaehtoisia restoration-tavoitteita ei vissiin enää tule? joten pitää keksiä jotain järkevää tekemistä. Silleen tyhmää, HMDS:ssä ja Sunshinessa pystyi kätevästi jatkamaan tonttujen tai sun stonejen keräilyä... kuitenkin siinä pöydän päällä on epäilyttävästi tilaa useammallekin pystille, mutta mistä moisia mahtaisi saada.

Kai miun pitää sittenkin alkaa saalistaa 1st sijoituksia niihin kirjahyllyn taulukon suorituksiin, ellei jollakulla ole tiedossa jotain järkevämpää ehdotusta? Haluan vaan jonkun syyn jatkaa pelaamista kunnolla! :lol:

Allenin replat kihlauksen jälkeen pesee sen edelliset:

"Baby, everything you have is mine. And everything I have is also mine."

Allen, Soseki ja perustöykeä Neil. Yhessäkään HM:ssa ei oo kyllä aikasemmin ollut yhtä vähättelevää ja suora- tai piilokettuilevaa puolisoehdokasporukkaa. :shock: :lol:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » Pe Kesä 06, 2014 4:52

Oletko jo kerännyt kaikki Special Fragmentit?] Siinä olisi ainakin jonkinlainen tavoite täytettäväksi.

Kiitti superpaljon tuosta kihlausvinkistä, en ollut tullut edes ajatelleeksi! Neilin Heart Eventit ehdinkin jo näkemään, joten voin tallennustrollauksella nähdä myös muut! Tai siis sitten kunhan saan kaikki pojut ensiksi muuttamaan kaupunkiini :lol:
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » La Kesä 07, 2014 7:55

Kesä on kohtapuolin ohitse Echossa (no joo, vielä kymmenisen päivää jäljellä) ja Bryonyn farmi on kasvanut suorastaan huikaisevasti! Suoritin ensimmäisen Town Restoration Planin suunnilleen kahdessa päivässä, jonka jälkeen pääsin toteuttamaan seuraavaa, jonka sain aivan äskettäin valmiiksi. Ja nyt on vasta kesän 20. päivä! Olen edennyt tässä pelissä huomattavasti joutuisammin kuin edellisessä tallennuksessani, mikä on pelkästään hyvä asia. Onnistuin myös välttelemään tiettyjä virheitä, kuten puun tuhlaamista liiaksi Fish Trappeihin, minkä ansiosta olen saanut uusia kyläläisten asumuksia rakennettua nopeasti. Sain jo kolmannen TRP:nkin käyntiin, sillä rakensin ravintolan ja räätälin, ja Yuri ja Clement muuttivat juuri kaupunkiini. Ja koska olen edennyt näin nopeasti, ehdin tänä vuonna vielä osallistua kokkauskisaankin!

Farmilla olen viljellyt sen verran ahkerasti, että sain blueprintin parempiin peltoihin (edellisessä pelissä sain sen vasta syksyn loppupuolella), ja vaihdan vanhat rupupellot heti kunhan niillä olevat vihannekset ovat sadonkorjuukelpoisia. Kasvatan myös lootuksenjuuria, koska se on niin helppoa. Lehmiä on edelleen vain yksi, Panda, mutta omistan kaksi kanaa, Heartin ja Spaden. Joku on varmaan hoksannut jo nimeämisteeman? (edellisessä pelissä omistin Clover-nimisen kanan, mutta vasta jälkeenpäin minulle selvisi, ettei risti olekaan englanniksi clover vaan club... ja en vaan mahda mitään, että kanan nimeäminen lapioksi tuntuu niin väärältä! :lol: No, kunhan saan joskus Silkie-kanoja, hommaan ainakin Soli ja Taire -nimiset sellaiset. Olisittepa nähneet mieheni ilmeen, kun esittelin sille hienoja nimeämisehdotuksiani...) Lisäksi rakensin juuri farmille pari sientenkasvatussysteemiä. Olen myös varannut jo paikan tulevalle lemmikkien talolle. Toivottavasti pääsisin kohta viljelemään raakapuuvillaa! Ne kukat ovat tosi nättejä ♥

Rahasta on koko ajan pulaa, mutta pystyn aina keräämään sen verran, että saan hankittua uusia blueprinttejä ja materiaaleja kun tarvitsen. Elän edelleen aika vahvasti ötököiden nappailulla, välillä myös kaloilla (grillatulla kalalla tienaa turhankin helposti, jos haluaa tuhlata puuta kala-ansoihin) ja vihanneksilla ja niistä kokatuilla ruuilla. Vanukkalla tienaisi myös tosi hyvin, jos omistaisin enemmän lehmiä. Mutta odotan syksyn 4. päivää ja lehmäfestivaalia, haluan sen söpön old school-ammun! Olen myös sosialisoinut melko ahkerasti ja saanut blueprinttejä ainakin Irohalta ja Emmalta. Sydänkohtauksia olen nähnyt vasta YHDEN, Neilin mustan, mikä johtuu siitä, että Neilin lilaan tarvitaan Rod ja Allenin mustaan Clement. No, nyt näen ainakin jälkimmäisen eventit kun ravintola avautui. Rodia saa sen sijaan odotella kauemmin, koska lampaiden villomisessa kestää. Ostan yhden Neililtä heti kunhan ne tulevat myyntiin. Neilin sulkeutunut sydän tykyttää lilalla, Allenin mustalla. Minua muuten häiritsee Neilissä se, miten eri näköinen se on hymyillessään ja silloin kun sillä on perusilme tai joku ilkeä ilme. Ihan kuin eri henkilö! Neilin sydänkohtaukset olivat muuten tosi tylsiä, näin ne kaikki edellisessä pelissä ja toivon todella, että muilla puolisoehdokkailla olisi vähän mielenkiintoisempia kohtauksia ainakin sitten sormustenvaihtovaiheessa.

Seuraavaksi yritän saada lääkärin talon nopeasti rakennettua, että saisin kaivoksen avattua ja sitten täytyy alkaa kerryttää materiaaleja Rodin taloa ja majataloa varten. Löysin muuten jo yhden Black Fragmentin (taas asia, jota en saanut edellisessä pelissä), joten ehkä saan joskus noitaprinsessankin muuttamaan kylään. Ja yritän toki saavuttaa mahtavan voiton kokkauskisassa!
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ma Kesä 09, 2014 12:31

^ Sydänkohtaukset on miustakin tässä pelissä kauttaaltaan oudon tylsiä? Family/random eventit taas on välillä tosi outoja. XD Osa niistä pyörii jotenkin aika julmasti naishahmojen painon ja laihduttamisen ympärillä, mutta toistaiseksi voiton on vienyt Felicityn ja Tinan "Girlfriend?", jossa neidot pohtivat, kuka kylän tytöistä olisi heille sopiva tyttöystäväksi ja kuka kylän pojista olisi sopivin tyttöystäväksi, mikäli pojat olisivat tyttöjä. :lol:

Kaksi muuta järkytyksen hetkeä liittyen kotieläimiin ja lemmikkeihin: kutsuin elukat yhtenä aamuna Farm Bellillä ulos laiduntamaan ja katoin ihmeissäni, miten jakki näytti kutistuneen yön aikana. Kysymys ei ollutkaan jakin kutistumisesta vaan siitä, että lehmä sen vieressä oli paisunut Giant Animal -versioksi. O.o Kammottava näky, ihan kuin joku ylitäytetty kuminen lehmäilmapallo! :lol: Samana päivänä sain farm evalution -postia, jossa moitittiin siitä, että olin antanut lemmikkien lihoa. Milloin edes viimeksi kiinnitin niihin huomiota, en muista, mutta totta tosiaan. Farmillani lyllertää nyt hervoton pontsokoira ja -kissa. O.o Eivät ne ainakaan syömällä ole paisuneet, koska olen ruokkinut ne raukat joskus viime syksynä (nyt 3. vuoden kevät).

Tosiaan, fragmenttien keräilyä tiedossa. Samoin kuin kaksi uutta rakennusta odottaa raaka-aineita. Winkwink, kantsii lahjoa Dunhillia erästä rakennusblueprinttia varten. ;)

Mistä puheen ollen, olisihan se pitänyt arvata, että Dunhillin suosikkilahja (ja samalla suurimman osan kyläläisistä) on Hanan puodista ostettava Fizz. Olisin kokeillut jo paljon aikaisemmin, miten persoja viinaksille tämän kylän porukka on, mutta en älynnyt, että Fizz tarkottaa sitä. Peli muuten moralisoi sen kanssa, eikä sitä voi antaa kenellekään lapselle. Repla on aina sama kuin puhuisi ilman lahjaa, jos sitä yrittää niille tyrkyttää. Tämä ainakin vahvistaa sen, että promilleja löytyy. :cry:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » La Kesä 14, 2014 10:06

Echossa vietetään tällä hetkellä varsin värittömän syksyn 16. tai 17. päivää. Olen muuten ajatellut, että tämän pelin grafiikoiden tylsyys voi johtua siitä, että ruoho on väritöntä, mikä tekee isoista puuttomista ym. koristeettomista alueista äärimmäisen tylsän näköisiä. Metsissä on kyllä joitain kivoja yksityiskohtia. Onneksi farmillani on sentään melko värikästä, sillä pääsin vihdoin kasvattamaan puuvillaa ja sen ja viljan lisäksi viljelen vähän syysvihanneksia ja -kukkia, laakerinlehtiä ja lootuksia sekä vähän sieniä kanojen aitauksessa. Istutin myös ensimmäiset hedelmäpuuni ja teepensaani, mutta siirrän ne varmaankin farmin lisäalueille kunhan sellaiset avautuvat.

Olen nyt päässyt vauhdilla rakentelemaan, ja niin farmilta kuin kylästäkin löytyy jos jonkinmoista uudisrakennusta. Sain Klausin talon nopeasti valmiiksi kuin olin puhunutkin, mutta en tajunnut, että Rodin taloon piilotettu nuottivihko täytyi löytää ensin, jotta saa Klasun vihon ja kaivoksen avattua. No, eipä siinä mitään, kohta Klasun jälkeen Rod muutti kaupunkiin ja sain samana päivänä kaivoksen avattua. Nyt metsästän epätoivoisesti hopeaa, jota tarvitsee jotakuinkin kaikkeen, ja Glass Stoneja jotta saan Innin rakennettua. Rakensin farmilleni lemmikkien talon ja otin kissan. Lisäksi rakensin Maker Shedin ja sinne Seed Makerin, muutkin on tarkoitus saada väsäiltyä pikku hiljaa. Sain myös ostettua Yurilta ensimmäisen uuden asuni - siniset farmihaalarit :lol: Haluan niiiiiin ostaa niitä lisää, osa niistä on tosi söpöjä, kuten se vihreä sadetakki!

Festivaaleilla on tullut ravattua aika ahkerasti ja voittojakin on tullut. Kokkauskisassa voitin aloittelijoiden sarjan muistaakseni Mimosa Saladilla (jos se teema nyt edes oli salaatit...) ja Crop Festivaleillakin saavutin kerrankin voiton, tällä kertaa ynnä muut-sarjassa vuorella kasvatetulla ja lannoitetulla 1½-tähden ruusullani :lol: Nyt kun omistan Seed Makerin, aion tosissani alkaa kehittää siementen tähtitasoja ja tavoitella voittoja korkeammissa sarjoissa - en jaksanut koskaan harrastaa tätä aiemmissa peleissä. Lehmäfestivaaleilla voitin myös aloittelijoiden sarjassa. Palkinnoksi sain ihanan vanhan pallolehmän ♥ Puutarhakierroksella yritin menestyä tyylikkäällä kivipuutarhalla, mutta en saavuttanut arvostusta ja en saanut kasaan edes 200G:tä. Pitää kyllä keksiä joku kaava noissa menestymiseen, koska tosi huonoista arvioista menettää kyläläisten ystävyyspisteitä - ei sillä, etteikö niitä olisi helppo nostaa takaisin.

Pojista Allen ja Neil ovat vihreällä ja olen nähnyt molemmilta kaksi ensimmäistä eventiä. Rod on mustalla ja häneltä en ole nähnyt vielä yhtäkään, mutta yritän metsästää niitä. Odottelen jo kovasti muita poikia, sillä tuntuu vähän siltä, että näistä kolmesta kenestäkään ei tule sulhastani : / Jollain sadomasokistisella tavalla pidän kyllä Allenista, mies on jollain oudolla tavalla ihanan alistava ja vaativa. Ehkä tuollainen tietyntyyppinen narsistimachoherrasmies vetoaa sieluuni, ja minun ollessa kyseessä silmälasit on pelkkää plussaa :lol: Sosekista tosiaan pidin ennakkokatsauksen perusteella eniten, koska vanhemmat miehet ja kimono ♥ Mutta katsellaan.

Joitakin eläinlistauksia:
Kanat: Heart 5♥, Spade 5♥, Club 3½♥
Lehmut: Panda 6♥, Paola ½♥
Lampaat: Flora 2♥
Muut: Mio (kissa) 0♥

Arvaatteko jo seuraavan kanan nimen? :lol: Aion ottaa jossain vaiheessa kolmannen lehmän ja lammas saa alkaa odottaa vauvaa heti talven lammasfestivaalien jälkeen. Uuden kanan hankin varmaankin talvella kultaisesta munasta, mikäli joku kanoistani voittaa kanafestivaaleilla. En ole vielä hankkinut hevosta, ja koiran ostan vasta kunhan vähän söpömpiä tulee myyntiin. Ärsyttää vaan se, että kissan kanssa voi leikkiä ilmeisesti vain Festival Groundilla : / Ei ole pahemmin aikaa raahautua sinne joka päivä kun on niin paljon muutakin tekemistä.

Seuraavaksi tavoiteena saada kolmas Town Restoration Plan valmiiksi. Siitä puuttuu enää kaksi kohtaa, Inn ja Music Festival. Yritän myös voittaa kanafestivaalilla ja haalia materiaalia kaikkiin kivoihin blueprintteihin ja Yurin räätälinliikkeen asuja varten.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Heinä 01, 2014 2:28

FINISHED.

Pidin pelistä taas vähän taukoa ja unohin (taas), mitä olin tekemässä. :lol: Siispä kerroin Neilille tunteistani sinisellä sulalla, menin häihini (päällä peräti oikea morsiuspuku eikä samat navettavaatteet :mrgreen: ), myin kaikki eläimet, nukuin kunnes lapsi (Kiddo) syntyi ja nukuin lisää kunnes lapsi oppi puolivuotiaana ryömimään. That's it. Palaan vielä arvostelutopicissa A New Beginningin pariin.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

EdellinenSeuraava

Paluu DS Pelit