Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.
^ On erehtynyt.. < ..Ei ole ikinä syönyt kinuskivanukasta (ainakaan tietoisesti..) V Pitää mangasta suunnattomasti! (en voi olla väärässä.. Enhän? >_<)
[offtopic] Tämä oli muuten viesti numero 666..[/offtopic]
Viimeksi muokannut Andras päivämäärä To Syys 13, 2007 4:55, muokattu yhteensä 1 kerran
^ On oikeassa - Rakastan mangaa ♥ < On ihmeissään siitä ettei saanut foorumia eilen lainkaan toimimaan v Kävi myös foorumilla eikä saanut sitä aukeamaan (12.9)?
^ Oikeassa < *ryhdistäytyy ja lupaa itselleen, että pelaa viikonloppuna PALJON Runea* v Aikoo ostaa Runen DS:lle heti mahdollisuuden tultua (tarvii wifi kamui x33)
^ is damn right! Ja jos ja kun saan pelini niin isken FC vaikka sigiini :3 < Kuuntelee "When you wish upon a staria" Jesse McCartneyn laulamana v Ei ikinä ole kuullut "When you wish upon a staria" Jesse McCartneyn laulamana? (en ollut minäkään ennen eilistä ja nyt en voi sammuttaa sitä )
^ Mistä arvasit? Latasin just taas kasan ihania vaatteita ja hiuksia peliini ♥ < Aikoo ostaa Full Moonin uusimman joka siis on manga. Koska se tulee kauppaan? ^o^ v On pohtinut millainen seuraava Harvest Moon peli on (minä olen XD I'm so lame)
^ Nope. En ole uhrannut ajatuksia seuraaville kun nykyisetkin on saamatta.. < Tahtoo "Mun lintu syö sun kissan" pipon! Iihana.. <3 Ja sitten vielä "HC cockatiel owner" hupparin.. <3 Ja vielä tuo <3 paita samalla tekstillä.. V Ei ikinä suostuisi pukemaan yllämainittuja päälleen..