Mitä ostit viimeksi?

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

Re: Mitä ostit viimeksi?

ViestiKirjoittaja josie » Su Syys 20, 2015 9:26

Viimeisin ostokseni ooooon Rune Factory Tides of Destiny koska löysin sen puolenkuunpeleistä käytettynä. Halusin itse asiassa Wii version mutta kaipa tämä pleikkarillakin on ihan toimiva (joskin kuulemma lataus ajat ovat vähän pidemmät alueiden välillä) ja mikä tärkeintä tämä on jenkki versio. Kyllä, olen yhä vihainen ja katkera Rising Star Gamesille siitä että ne toi eurooppaan vain pleikkari version joten niitten tukeminen edes käytetyn pelin muodossa ei tullut kysymykseenkään. Nyt pitäisi vain käydä pöllimässä pleikka kolmonen pikkuveljeltä ja keksiä että miten se toimii, en ole juuri käyttänyt konsoleita sitten Gamecuben, PS2 ja alkuperäisen Wiin joten olen vähän hukassa... ^^; (pelaan lähinnä käsikonsoleilla ja tietokoneella joten olen ihan pihalla noista isommista konsoleista.)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ma Syys 21, 2015 5:38

Ostin kaiken maailman mässyä keskellä viikkoa ihan vaan siksi, että sillä voisi houkutella kadonnutta ruokahalua. Uskomatonta että pitää syödä suklaata puoliväkisin ja niin sanotusti elääkseen. :shock: :lol:

Jos on hyviä vinkkejä sen suhteen, miten saisi aktivoitua näläntunteen, niin otan vastaan. Todellakin.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Etsura » Ti Loka 06, 2015 1:20

Itselläkin ollut ruokahalu hukassa viime aikoina. Suosittelen kävelylenkeille itsensä pakottamista, toimi ainakin mulle. Pysyäkseni topicissa, ostin viimeksi aamulla Alepasta euron automaattikaakaon, juurikin ruokahaluttomuuden lääkintään.
HAARGHAArghbl BRAaiNS
TToTT Friend Code: 0347 8590 5386
3DS Friend Code: 5386-8128-8697
You'll regret clicking on this.
Etsura
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja DreamOn » Ma Maalis 21, 2016 10:51

Uusi puhelin tuli hommattua vanhan nokialaisen tilalle kun loppui sitten viimeinenkin tuki puhelimesta, sääli sinäänsä sillä kaikki tuosta löytyi mitä vain pystyi kuvitella. Sonyn Z5 Compact tuli tilalle kun en halunut mitään jäätävänkokoista näyttöä, toivottavasti kestää samat menot kuin edellinen naksu.

Myöskin hetken mieliteosta tuli ostettua käytetty PS Vita. Pikaisesti kurkattuna paketin mukaan oli vain 66% alennus alkuperäisestä hinnasta (299) joten ihan hyvä diili oli :lol:
"Sometimes, you need to jump into the battlefield even if it seems like you'll surely die"
-Pico / RF4
DreamOn
Kana tarhanpitäjä

Edellinen

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä