Tänään olen iloinen...

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

Re: Tänään olen iloinen...

ViestiKirjoittaja DreamOn » Pe Kesä 09, 2017 3:40

Hikeä, verta ja rahaa myöhemmin...se on ehjä jälleen :mrgreen:

Kuva

Eipä se tuokaan mennyt kuin strömsössä, +2t€ korjausten jälkeen tuulilasi vuosi yhä edelleen jonka loppupeleissä korjasin sitten itse ja se on tuon jälkeen pitänyt vedet ulkopuolella. Jotenkin odottaisi että kaikki olisi hoidettu kun noin paljon maksoi mutta...noh, jääkööt tämän kerran kun olen tyytyväinen siihen että saa ajaa tällä taas uudestaan.

Toinen mistä olen iloinen on että kesäloma alkoi. Vaikken saanutkaan tälle kesälle hommia (ei sitä vapaalla olla kuitenkaan) niin pääsempähän edes hetkeksi pois tuolta koulun seudulta. Sen verran pieni paikkakunta kuitenkin ettei siellä ollut oikein mitään tekemistä kuin olla vuokrakämpässä ja vain olla.
"Sometimes, you need to jump into the battlefield even if it seems like you'll surely die"
-Pico / RF4
DreamOn
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja josie » Ti Kesä 20, 2017 6:14

^ Ihanaa että sait korja(ute)ttua! :D

Josie lähtee syksyllä taas opiskelemaan, tällä kertaa ammattikoulutasolla aikuispuolella mutta kumminkin, luulisi että kahden vuoden (todennäköisesti vielä lyhyemmät koska saan hyväksi lukuja) opinnot nyt sujuu suht helposti etenkin kun suurin osa siitä on työharjoittelua.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja josie » Pe Syys 08, 2017 6:05

Eka viikko koulua takana ja selvisin hengissä noin niinkuin suunnilleen! Jalat on ihan tohjona kun kylmiltään pitää yhtäkkiä kävellä se vähän päälle kolmisen kilometriä reippaasti kouluun aamulla, koulussa melkein joka tunnille viidenteen kerrokseen ja sitten vielä iltapäivällä sama reissu takas kotiin mutta muuten on ollut ihan jees fiilis tuon kanssa. Nyt sain vielä sellaisen iloisen tilanteen ettei tulevana maanantaina tarvitse mennä ollenkaan kouluun kun olen käynyt lukion matikan ja ruotsin niin ne on katsottu sen perusteella että osaan niin hyvin ettei niitä kursseja tarvitse käydä.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Syys 10, 2017 5:26

^Onnea opiskelupaikasta ja onnistuneesta startista! Onko ala kiinnostava (edes vähän)?

Pääsen ite vihdoinkin virallisesti ulos yo:sta. :lol: Jäin tutkimusavustajaksi tänne, joten gradun palautus venyi ja venyi eikä tuntunut oleelliselta, mutta nyt se on tuossa ohjaajan viimeisillä korjauksilla varustettuna. Tuntuu niin liikuttavalta, kun tänne tuli taas uudet fuksit, jotka etsivät huolissaan oikeita rakennuksia ja luentosaleja... awww... <3
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja DreamOn » La Loka 21, 2017 12:54

Se koulusiirron tarina mitä tuli manattua tuolla kiukutuksen puolella saikin sitten loppujenlopuksi paremman lopun.

Sain yllättäen hyväksytyn siirron kotipaikkakunnalleni opiskelemaan, joten sain jättää tuon JEDUn sekoilut taakseni. Tämä tuli täysin puskista kaikkien ei pysty/täyttä ilmoituksien jälkeen, mutta kerrankin jotain meni nappiin :mrgreen:
"Sometimes, you need to jump into the battlefield even if it seems like you'll surely die"
-Pico / RF4
DreamOn
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja josie » Ke Joulu 06, 2017 9:41

Kaipa tämän tähän ketjuun voi pistää, hyvää itsenäisyyspäivää jos joku jostain syystä aikaansa täällä tuhlaa linnanjuhlien kyttäämisen sijaan.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja josie » Su Joulu 24, 2017 12:07

Hyvää joulua kaikille!
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja josie » Su Joulu 31, 2017 10:22

Hyvää Uutta Vuotta!
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja DreamOn » Ma Tammi 01, 2018 1:08

Myöhässä jälleen, mutta hyvää uutta vuotta kaikille!
-Pico / RF4
DreamOn
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja josie » Su Tammi 07, 2018 4:35

Huomenna jatkuu koulu, jihuu! (Takana parin kuukauden harjoittelu jakso joskaan koska en saanut harjoittelu paikkaa niin se oli sitten itseopiskelua, onneksi seuraavalle harjoittelujaksolle on jo paikka tiedossa Lahden Kisojen järjestämisessä ja siitä saa opinnäytteen tähän osioon ja tähän nyt alkavaan osaan joten kaikki hyvin) Voi hyvinkin olla että olen ainoa ihminen joka ihan oikeasti tykkää käydä koulua ja opiskella. :lol:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja josie » Pe Touko 10, 2019 10:16

Hei ihan oikeita ilon aiheita välillä: Sain töitä! :D Alkavat heti maanantaina kuudelta eli oops oho, jotain pitäs varmaan tehä unirytmille kun se nyt on vähän muodossa että menen kuudelta aamulla nukkumaan. Onneksi melatoniini tehoaa ja sen avulla nukahdan aika nopeasti.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Touko 15, 2019 10:31

^Onnea! :P

Oon tänään, tai juuri tällä hetkellä ainakin, iloinen siitä että kotona oottaa kinuskijäätelöä ja sitä uutta tutti frutti -suklaata. Ja tuota mitä, klo 23:31 ja ulkona on osittain valoisa taivas :shock:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » To Syys 17, 2020 9:36

Rune Factory 5 uutisia ja kuvia! Tarvitseeko tätä mitenkään sen syvemmin avata? ♥_♥
josie
[Admin] No-life

Edellinen

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä