Olipa taas viikko. Torstai-Perjantai välisenä yönä
naapurin talo paloi (kukaan ei tietojeni mukaan kuollut mutta yksi taisi joutua sairaalaan savun hengittämisen takia. Sääli tietenkin kaikkia kodittomaksi jääneitä, etenkin niitä vanhuksia, ne nyt kaikesta huolimatta oli ihan mukavia vanhoja juoppoja, nää nuoremmat ei niinkään mutta enhän mä nyt niillekkään mitään tällästä toivonu tapahtuvan. :( ja juu, sama naapuri kuin lammas tarinassa ) Ja sitten tänään toinen kissa sai jonkun sortin kohtauksen ja putos kirjahyllyn päältä kaks metriä melkeen päälleen joten ei ku sitten eläinlääkäri päivystykseen. Vielä se on vähän sekaisin ja aristaa jalkojaan, mutta luita ei hajonnut ja eläinlääkäri kehui sitä oikein hyväkuntoseksi senioriksi (kissalla on kuitenkin ikää jo 15 vuotta) kotiin takasin siis kipulääkkeen kanssa ja kehotti pitämään sitä silmällä että jos käy uudestaan niin sitten voi olla että sillä on vaikkapa aivokasvain ja sitten ollaan taas siinä kysymyksessä että tutkitaanko tarkemmin ja hoidetaan vai pistetäänkö piikille.
Ei ihan miten olin ajatellut viikonloppuni viettää mutta olipahan kerrankin vähän äksöniä elämässä.
Edit: Ei jumankauta, arvatkaan mikä talo syttyi nyt yöllä uudestaan palamaan? Joo, naapurin. Ei oo tietoa että olisko sinne vaan jääny jotain kytemään ja nyt tuulen takia syttyny vai onko joku käyny tuikkaamassa sen uudestaan tuleen, mutta kovalla liekillä paloi pari tuntia ja sammutus työt yhä jatkuu. Joskus olen toivonut että täällä päin tapahtuis joskus jotain mutta perun puheeni, täällä ei enää ikinä tarvi tapahtua mitään, riittää jo! D: