Sivun päivityksiä~ (tulevia ja olevia)

Luultavasti saavuit tänne nettisivumme: www.geocities.com/elonkorjuukuun kautta. Mitä mieltä olet sivustamme? Tämä on oikea paikka kommentoida! Lisäksi tänne tulee epämääräistä tietoa päivityksistä ja niiden sisällöstä. Niidenkin suhteen saa tehdä toivomuksia!

Valvoja: josie

Onko tämä hyödyllinen alue?

Tietysti!
6
46%
Ei todellakaan.
0
Ei ääniä
Hitot tästä alueesta päivittäisit mieluummin varsinaista sivua!!!
2
15%
Joo on se hyödyllinen (Saanko nyt ylennyksen modiksi kun vastasin myöntävästi?)
4
31%
Miksi kysyt tällaista???
0
Ei ääniä
...
1
8%

Ääniä yhteensä : 13

ViestiKirjoittaja Andras » Ke Kesä 20, 2007 8:44

Hieno homma! :D
*testailee*
Kyllä, kaikki toimii hienosti!

Minäkin sain sivuni toimimaan *myös ylpeä*
SItten kun keksin vielä miten saan tuon.. Öh.. Kehyksen reuna jutun(?) eriväriseksi.. Voikos niin muuten tehdä, vai kuuluko se selaimeen? :?
Niin ja hienoa, minäkin vihaan niitä valmispohjaisia, ensin meinasin freewebsiä, servu ei kelpuuttanut hakemustani, ja lopulta kirjoitin tunnin arkkuun hakemusta joka toisella yrittämällä meni läpi. :D

Ja sitten hain html oppaan ja tein sivut. (sivujeni tarina pähkinänkuoressa, se todella mahtuu sinne^^)
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja josie » Pe Kesä 22, 2007 1:07

http://www.elkoo.net/html/koodeja.php# <- tuo on aika hyvä sivu ohjeitten hakuun ja kyllä siellä näkyy olevan ohje kehyksen reunavärin muuttoon (BORDERCOLOR Reunanväri esim. bordercolor="blue") ja se tulee ilmeisesti <frame> tagin sisään siis <frame BORDERCOLOR="väri"> tai jotain...

Noh jaa nyt kehittämään sopivaa tyyliä Mineral Townin puoliso osioihin~ (I'm working! Aren't you proud of me?) Tai ehkä käytän samaa tyyliä kuin DS:n puolisoihin... Joo taitaa olla helpointa niin~

Ja edittiä (klo 1640): Cliff ja Gray ovat valmiina mutten laita niitä vielä niin että kukaan pääsisi näkemään niitä ennen kuin loput ovat valmiita
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja josie » Ma Heinä 02, 2007 8:49

Noh niin nyt olisi sitten Karen, Ann ja Popurikin valmiina... Muttei vielä sivulla... *sigh* Vielä... niin... monta :cry: (tai siis minulla enää Kai sitten olen tehnyt osuuteni~ lalalalaa~ ) Samantha hommiin siitä laiskuri! *hakee ruoskan ja läimäyttää vauhtia*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja josie » Pe Heinä 06, 2007 3:07

No niin nyt se on tehty. Mineral Townin puolisot osiosta on saatavilla puolet. Ne joita ei ole niin voi voi. Mutta sainpahan jotain upattua pitkästä aikaa. Foorumi toimii minulle jotenkin oudosti. en voi kirjoittaa ä kirjainta enkä ö:tä ellen kopioi sitä jostain :cry: Muilla ongelmia vai rikoinko näppikseni jossain välissä? Arght >_<
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Andras » Pe Heinä 06, 2007 9:53

äö ja ihan varmistukseksi å
Toimii, rikoit näppiksesi.. :mrgreen:

Minäpäs menenkin tästä kurkkaamaan päivitystä..
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja josie » Pe Heinä 06, 2007 11:52

Itse asiassa olin painanut jotain outoa ja sitten näppis sekoili mutta vain operaa käyttäessä... Kaikki muu toimi hyvin. Ja sitten kun sammutin sen niin kaikki palasi normaaliksi ♥ Joskaan en olisi ihmetellyt vaikka näppis olisikin hajonnut. Alusta asti ollut ärsyttävä p**** Langattomat on huonoja *nod nod*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja josie » Ti Heinä 24, 2007 7:54

Noh niin nyt on (M)FOMTissa sitten kaikki puolisot Tohtoria, Rickkiä ja Wonia (ja goddesia ja kappaa ja gourmettia) lukuun ottamatta. YAY! Myös power berryt ja reseptit ovat paikallaan. (suluissa olevia ei tulekaan jollei joku ehdottomasti sitä vaadi)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Andras » Ke Heinä 25, 2007 5:58

Ja nyt sitten sitä banneria odotellaan.. :mrgreen: (ihan vaan muistuttelen... ... ...)

E. Oo.. Olen sadonkorjaaja.. ^(o_o)^
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja josie » Ke Heinä 25, 2007 6:22

Ai joo se banneri... ^^' *oli unohtanut 100%sti koko homman*

Meh... *kokeilee taas vaihteeksi säätää jotain* Damn minä mitään giffejä osaa tehdä. Suskuuu! (pikkusiskoni)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Andras » Ma Elo 27, 2007 3:15

josie kirjoitti:Ai joo se banneri... ^^'

Kysyn taas vaihteeksi Miten sujuu?
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja Andras » Pe Elo 31, 2007 6:41

Minulla oli *hiukan* tylsää joten väkersin jotain.. :?

Kuva

Kuva

Kuva

Siinä.. Minulla taisi olla kyllä tosi tylsää.. :shock:

Tjaah.. No nuista kuvista saa varmaan gif-bannerin jos omistaa gif ohjelman..

Jos tekstit eivät miellytä minulla on "varmuuskopio" ekasta (no se tuli vahingossa muttah.. ^^)
Klikkauksella saa tekstit pois ja nuo tähdetkin jos tahtoo..

Jaa niin ja taustan voi vaihtaa jne.

**Laitoin muuten nuo kuvat vahingossa "väärinpäin"
eli kuva yksi on tuo alin.. Mutta ei sillä väliä..
1-2-3-2 järjestyksessä jos näyttää nuo kuvat niin silloin se menisi jotenkuten siedettävästi kai..

Mutta ei näitä tarvitse todellakaan käyttää.. ;)
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja josie » La Syys 01, 2007 1:29

Ooooh! Niitä voisi kuule hyvinkin käyttää *_* Okei saat paikan! Vastedes saat tehdä saitillemme bannerit :lol: Ei vaan ei tarvitse (ellet todella tahdo *koiranpentuilme*) Olen tosi hidas väkertämään kaiken kanssa ja kun pidän kolmea nettisivua plus tätä foorumia JA olen addiktoitunut taas simssiin ja muihin peleihin ja elääkin pitäisi ja joka päivä 8 tuntia töitä niin ei tällaisia "pikkujuttuja" tule hoideltua ajallaan ^^' Anteeksi. Olen huono admin... *itkee yksin nurkassa häpeissään*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja josie » Su Syys 02, 2007 10:58

Aaaalright, pikkusiskon suosiollisella avustuksella se syntyi vihdoin:
Kuva
Tadaaa~ Toivottavasti kelpaa :D jos ei tehdään toinen :3

Lol. Sparklaava kana :lol:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Andras » Ma Syys 03, 2007 2:50

Minun pitää varmaan sanoa nyt jotain..

Ihan "kiva" siitä tuli, juu ^^

Kelpaa minulle.
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja josie » Ma Syys 03, 2007 4:16

XD Okei tehdään toinen... :? Meh... Sori olen tosi huono näissä... (hoho oikeastaan vain sanon mitä tulee mihin ja pikkusisko tekee ^^' Itse en siis edes osaa :lol: ) Piirsin ja pikkusisko kasaan pisti kyllä tämän:
Kuva
Kaksi tuntia piirtämistä ja tuo on kasattu tasan 11 kuvasta... @_@ Hei joo idea iski jo seuraavaan banneri viritelmään~ Mohhohhoh *orjuuttaa pikkusiskon taas* Joskin tähän ei tule sitten lintuja :/
josie
[Admin] No-life

EdellinenSeuraava

Paluu Palautetta sivusta ja tietoa päivityksistä