apua!! :P

Keskustelu Gameboy peli versioista tänne.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja josie » Ma Syys 10, 2007 6:09

Jaa että Karen... Mikä Karenissa on, tuntuu olevan monien suosikki vaimo? Olen pohtinut tätä pitkään...

Oma ykköseni oli Popuri ja sitten Mary (jota en raaskinut viedä Grayltä) ja sen jälkeen Elli ja loppuja en koskaan tahtonut vaimoksi... Paitsi Cliffin. Ah. Cliffistä olisi tullut hyvä vaimo... (ja nyt kaikki tuijottavat minua kuin kaistapäätä... Mutta Cliff oli ensimmäinen Harvest Moon rakkauteni, näin sen ekan kerran ja kirosin kun en voinut naida miestä miehellä. Onneksi asia korjautui tyttöversion myötä ♥_♥ siis ei se että olisin miehellä voinut naida miehen vaan se että Cliffistä tuli puolisoni :roll: )
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Bunis » Ma Syys 10, 2007 6:15

OI Cliff on minustakin ihan paras mies ehdokas jos pelaisi sitä tyttö versiota <3

Meinasin mie eka sen popurin mutta sit se vaan vaihtui tuohon :) Noo mutta tulis se microlle tuo peli pääsis pelaan taasen alusta josko mie sen majatalon tytön seuraavaksi hommaisin vaimokseni :P
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Tom » Pe Syys 14, 2007 1:46

Tuli mieleen että tarviiko tuossa More Friends of Mineral Townissa kerätä niitä tonttuja mitä on Harvest DS:ssä? En tiedä kun minulla on Harvest Moon DS..
Tom
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Bunis » Pe Syys 14, 2007 5:06

Jee tää foorumi toimii taas \o/

Meinas tulla jo ikävä tätä puolta mun sosiaalisesta elämästä :P
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Samantha » Ma Syys 17, 2007 11:36

Friendsissä ja More Friendsissä ja tontut on valmiina. Ne asuu kirkon takana olevassa metsässä, sinne vie polku kirkon oikealta puolelta. Näitä tonttuja ei vaan saa tekemään töitä, ellei niiden kanssa ole tarpeeksi hyvää pataa, eli ystävyys oltava väh. 3 sydäntä (sydänten määrän näkee farmivalikosta, siis sieltä samasta, mistä näkee rahatilanteen ja eläinten lukumäärän yms.)
Kuva Kuva
Samantha
Jumalatteren apu enkeli/demoni

ViestiKirjoittaja josie » Ma Syys 17, 2007 5:08

Ja mineral townin tontut tykkää jauhoista joita saa kaupasta (flour) Se on halpaa ja sillä ostetaan ystävyys nopeasti :3
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Bunis » Ke Syys 19, 2007 7:11

miten mie saan juustokoneen jne jne mitä niitä nyt onkaan??? Tai siis että koska ne ilmestyy myyntiin??
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » To Syys 20, 2007 2:44

Pitää kaivaa luolasta sitä... *lunttaus* Adamantitea. Sitä löytyy 10 kerroksesta alkaen. Tietysti sitä helpommin mitä syvemmällä on. Ja sitten mennä Saibaran luo sen kanssa ja pyytää Cheese Makeriä tai muita Makereitä. Hinta on 20000 kappaleelta ja aikaa menee 5 päivää että sen saat tosin.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Bunis » To Syys 20, 2007 4:02

Joo siis tiesin mie tuon mutta kun ei sil ukkelil ole niitä myynnissä...tai niin...minulla on niit sinisii juttui montakin......
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Pe Syys 21, 2007 12:21

Ah! Oletko laajentanut kanalan, navetan jne? Ne täytyy ensin suurentaa että niihin "mahtuu" ne laitteet. :3 (siis totuushan on että ne masiinat mahtuu ihan loistavasti sinne muutenkin mutta sehän ei pelille käy :roll: )
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Bunis » Pe Syys 21, 2007 12:24

OKeiii :) Mie mietinkin et miten viimeksi sain sen juustokoneen :P

Tuota se kirvesmies pisti jonku lakon päälle pitääkö sitä jotenkin lahjoa jne et sen saa taas tekeen töitä??

Ja miten ihmeessä sitä pastoria lahjoo et pääsee sinne kirkon taa?????
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Pe Syys 21, 2007 12:58

Joo Gotz välillä "masentuu" anna sille vaikkapa kananmunia ja muuta syötävää niin se piristyy taas parissa päivässä/viikossa. Ja Carterille voi myös viedä vaikka sieniä ja omenoita ja muuta syötävää :3 Itse aina uusia lahjuksia kokeillessani tallennan pelin tyypin viereen ja jos se näyttää nyrpeää naamaa niin lataan pelini ja annan jotain muuta :lol:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Bunis » Pe Syys 21, 2007 1:01

Mie jo olen sille muutaman viinipullon vienyt :D Näytti ne kelpaavan :DD hhehheheh joo pitänee alkaa lahjoon niit sitten :)

Kohta tulee vauvaki niin pääsee sitä lahjomaan :)
Bunis
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Pe Syys 21, 2007 1:26

Saat oman toukan :D (kutsun sitä kääröä toukaksi) Se on hassunnäköinen... Olin vähän pettynyt kun omalla vauvallani ei ollut pinkki tukkaa kun Popuri oli sen äiti :/ Tosin siitä olisi luultavasti tullut koulukiusattu poika parka siinä tapauksessa :wink:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Bunis » Pe Syys 21, 2007 3:39

Miten tehdään rice cake??? :P pormestari pyysi sellaista....
Bunis
Turnipsien kerääjä

EdellinenSeuraava

Paluu GBA/GBC/GB Pelit