Foorumi RPG

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Samantha » Ma Helmi 12, 2007 10:03

(Miksi, MIKSI kaikki rääkkäävät minua tänään... ja minä olen vieläkin ihan limainen sen lonkeron jäljiltä...)
*nielee huokauksen ja yrittää näyttää kärsivälliseltä ja tohtorimaiselta*
'No niin, rauhoitu, hengitä syvään ja sano asiasi niin, että ymmärrän ja painu sen jälkeen jatkamaan tyhjäntoimittamista torille'

Että silleen.... Tohtori ei mitenkään heijasta omia tunteitani aina kun näen Popurin :D
Kuva Kuva
Samantha
Jumalatteren apu enkeli/demoni

ViestiKirjoittaja josie » Ke Helmi 14, 2007 4:09

*Vetää syvään henkeä kuten tohtori käski* 'Minä - en - tehnyt - mitään -ja - sitten - Cliff - tuli -sinne - ja - pyörtyi - niin - kuin - moks - vaan!' Tarpeeksi hidas? *tuijottaa tohtoria suurilla nyt jo melkein kyyneleisillä silmillään*
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Samantha » To Maalis 15, 2007 2:35

'No niin, ei mitään hätää, mene hakemaan joku auttamaan kantamisessa ja tuokaa sitten Cliff tänne klinikalle. Minä menen ööm, laittamaan sairasvuoteen valmiiksi ja haen Ellin yläkerrasta'
(Poikaparka varmaan pyörtyi Popurin puheen väsyttämänä)
*Painelee sisään klinikan ovesta ja pamauttaa oven kiinni Popurin nenän edestä*

Kuinka monesti Doc muka oikeasti tekee mitään potilaiden (paitsi oman pelihahmon) eteen? Silloinkin kun Cliff pyörtyy talvella ja jos rasittaa itsensä pyörtymiseen asti niin se on Elli joka raahaa Cliffin pois. Doc vaan potkasee sen pois sängystä! XD
Kuva Kuva
Samantha
Jumalatteren apu enkeli/demoni

ViestiKirjoittaja Purin » Ma Loka 01, 2007 1:42

Voin olla Elli jos sopii.

*Juoksee portaita alas*
'Niin, pyysit minua. Onko jotain tapahtunut?'
*Kääntyy katsomaan tohtoria*
Purin
Turnipsien kerääjä

Edellinen

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä