Tyhmyyksiä!

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

Tyhmyyksiä!

ViestiKirjoittaja josie » Ma Helmi 05, 2007 11:06

Joo eli olin yhä edelleen tylsistynyt ja kun kukaan ei käy täällä näin viikolla niin pistimpä taas uuden ketjun pystyyn! Eli kertoilkaa kaikesta tyhmnästä mitä olette sanoneet tai tehneet.

Itselläni on tämän päivän viihteeksi kaksi lausetta. Puhuin pikkuveljieni kanssa banaaneista (keskustelu lähti fogun foorumilla olleen Shibaa koskevan keskustelun takia koska siellä joku sanoi suunnilleen "lyön vetoa että Shiba on Tarzanin tasolla aivoistaan ja puhuu silleen: Shiba, pitää ruoka. Sinä syö *tunkee banaanin naamaasi*") Ja sitten mainitsin pikkuveljelleni etten enää ikinä tahdo nähdä banaania koska sellaisella pilkattiin pikku Shibaani :( ja sitten hoksasin jotain kamalaa, uusimmalla AWL muistiollani kuten sanoin "Hitto tulikin just mieleeni et ainoa vihannes joka mun pihallani kasvaa on banaanipuu" Samaa mokailu teemaa jatkaen pikkuveljeni tosin totesi "Niin ei se turnipsi kauas puusta putoa" Jotta tämmöistä tänään... Huomenna uusia tyhmyyksiä! (Ehkä) Taidan muuten vaihtaa tuon admin tittelini "spammergoddessiin" :lol:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Dee » Pe Helmi 23, 2007 3:03

Naa. Minäpä tungen tyhmyyksiin muutaman tyhmye.. tyhmän kommentin joita on tullut möläyteltyä milloin missäkin ja yleensä väärään aikaan väärässä paikassa. o/

"Numerokoodi" on päivämäärä milloin mölisty. o.o

190207 / "Yks, kaks, five, six."
-> englannintunnilla pelattiin jotain, olisi englanniksi pitänyt laskea mutta..

190207 / "Tu ju laik kysymysmerkki?"
-> edelleen englannintunnilla pelattiin jotain missä piti kysellä kaikenlaista ja siinä kysymykseni. ehm.

190207 / "Se on niin lässynlässyn etten viitti ääneen sanoa semmosia. Oon niin kovis."
-> englannintuntia edelleen. piti suomentaa joku ällönäklö siirappinen biisi.

180207 / "Ettei tulis matkoja mutkaan. Eiku mutkia matkaan."
-> sekoan sanoissa aika usein. en muista mitä olin selittämässä.

110207 / "Ei yhistä! Nyt mennään sammumaan!"
-> sammutin tietokonetta, se yritti silti avata verkkoyhteyttä. tuo "nyt mennään sammumaan!" aiheutti hörähtelyä porukoissa.

070207 / "Meen kepittämään kiviä. Moro."
-> en ymmärrä. menin vain hakemaan pakkasesta marjoja. n_n'
Kuva <- Klikkaa sitä :D
Dee
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Iinu » Pe Helmi 23, 2007 8:46

Liikaa tyhmyyksiä on tullu tehtyä koko ikäni, mutta tämä on tuorein...
Olin saanut Harvest moon DS pelissäni 60 henkeä ja menin Kain kanssa naimisiin (tyttöversio siis). Saimme tyttären Sakuran (Namin "tyttö"). Todella söpö olento... Sitten päätin pelata toista fileäni joka on kaverini ja vanhasta tottumuksesta tallensin sen omani päälle! (siis se jossa olin naimisissa)... :cry: Nyt olen saanut vaivaset 19 henkeä. :cry:
Hymyile, niin maailma hymyilee sinulle...
Iinu
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Ma Helmi 26, 2007 12:47

Voi pientä. Minäkin poistin Steiner muistioni. (tarkoituksella tosin mutta silti) Nyt on ikävä joka aamuista O*Ha*Yo <3 :tani :cry: Koska lapsesi muuten syntyi? Yritän selvittää onko siinä mitään logiikkaa... (ilmeisesti ei ole... >_> )

Ja aiheessa mukana... ööh nyt minulla on uusi mese allekirjoitus jonka keksin eilen. "Paska on elämisen sivu tuote" Sori kielenkäyttöni mutta tuo lause on totuus :3 Jos ei heti valkene sen merkitys niin istu alas miettimään...

Ja sitten lemppari lauseitani: "tietokoneesi ei juuri nyt saa yhteyttä nettiin, hae apua tilanteeseesi osoitteesta www.... Jotta tällasta tänään... ^_____^
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Purin » Ma Loka 01, 2007 1:45

On siitä jo aikaa, mutta vieläkin harmittaa.

Tallensin vanhan Harvest Moon DS-muistini päälle. .___.
Olin päässyt todella pitkälle, mutta ei se niin hirveästi enää haittaa, illä olen päässyt Muffyn kanssa naimisiin (häät viikon kuluttua <3), sekä olen löytänyt 61 sadonkorjuuhenkeä. (Sprite)

No sellaista. ;___;
Purin
Turnipsien kerääjä

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä