Rune Factory: A Fantasy Harvest Moon (DS)

Kuten otsikko sanoo, Rune Factory keskustelu tänne.

Valvoja: josie

Rune Factory: A Fantasy Harvest Moon (DS)

ViestiKirjoittaja Purin » Su Syys 30, 2007 3:21

Eli loin aiheen Rune Factory DS:sästä.
Toivottavasti Rune Factory DS-peliä koskevaa aihetta ei vielä ole, mutta jos on tämän voi poistaa. ^^'

Toivoisin, että te ihmiset voisitte kertoa Rune Factory DS-pelistä, kiitos. ^____^
Purin
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Ma Loka 01, 2007 2:51

No mitäpä siitä oikein voi kertoa... Siinä voi viljellä maata kuten tavallisessakin Harvest Moonissa mutta samalla siinä voi mätkiä monstereita kuonoon niinkuin tavallisessa RPG pelissäkin :lol: (tosin niitä samoja monstereita voi myöskin kesyttää lemmikeiksi.) Vaimo vaihtoehtoja on 11, joilla kaikilla on omat vaatimuksensa ennen kuin ne suostuvat avioon. (plus Linette saapuu kylään vasta kun pelin tarina puoli on jo läpi) kuvia puolisoista ja kirjoitan joskus paremmalla ajalla mitä kukin vaimoke tahtoo ennen suostumistaan avioon. (plus oikean vastauksen koska pelissä on ns. kosinta event)

Lapsi on puolisosta riippumatta sama joka syntyy... Olikohan vuoden kuluttua aviosta ja sille ei voi antaa nimeä ja se roikkuu loppu elämänsä äitinsä sylissä. Naisparka. Siinä noin tiivistettynä koko peli. (joskin siinä välissä on vielä se juoni puoli mutten tiedä siitä mitään joten paha alkaa siitä kirjoittamaan :lol: )
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Purin » Ma Loka 01, 2007 8:43

Kiitos paljon. Tuosta oli minulle jo kovasti apua. <3
Söpöjä vaimoehdokkaita. :3
Purin
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Ti Loka 02, 2007 8:51

Sain oman pelini tänään. Ainoana päivänä viikossa kun minulla on menoa >_< Murh. (kävin hakemassa työtodistuksen nyt virallisesti extyöpaikaltani ja työkkärissä näyttämässä sen saman todistuksen ja siellä meni yli tunti jonottamiseen ja sitten kävin syömässä kotona, tein japaninläksyt ja juoksin japanintunnille ja sitten tulin tänne kurkkaamaan mitä ihmisille kuuluu) Tahdoin jo niin päästä pelaamaan... :cry: Nyt se möksöttää tuolla pöydällä ja huutaa minulle että tule pelaamaan~ (Ja minä huudan takaisin että enkä tule pitää piirtää Pilviinkurkottajia ja kirjoittaa foorumille!)

Öö joo. Toisin sanoen tulnen olemaan foorumi absent (poissa oleva) jonkin aikaa :lol: ei vaan, en minä teitä (täysin) hylkää. ♥
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Purin » Ke Loka 03, 2007 4:09

Kuinka kauan kesti, että sait oman pelisi?
Odotan omaani vieläkin. .____. Puuh.
Purin
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » Ke Loka 03, 2007 4:38

Nyt kaikki joilla on mahdollisuus käyttää wifiä ilmoittavat tänne Friend Codensa! (Reps, käsky föörymin miltei vähiten postanneelta pervolta otukselta :D)

editoin kohta omani
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Andras » Ke Loka 03, 2007 8:07

Tuppaudun tänne nyt kysymään, että millainen wi-fi pelissä oikein on?
Siis mitä sillä tehdään ja silleen.. :oops: *suunnittelee "ostan nämä pelit kun minulla on niihin varaa"-listaa*

Edittiä: Ooh! Tämä on jo sadas viestini.. *unelmatittelin saanut* Pidän kanoista~ <3
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja Purin » To Loka 04, 2007 7:10

Ooh, minä olen jo sadonkorjaaja. <3
Turha viesti. Sori. .___.
Purin
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » To Loka 04, 2007 8:30

Andras kirjoitti:Tuppaudun tänne nyt kysymään, että millainen wi-fi pelissä oikein on?
Siis mitä sillä tehdään ja silleen.. :oops: *suunnittelee "ostan nämä pelit kun minulla on niihin varaa"-listaa*

Edittiä: Ooh! Tämä on jo sadas viestini.. *unelmatittelin saanut* Pidän kanoista~ <3

Voit lähettää kavereillesi ottamiasi/editoimiasi kuvia ja voit vaihtaa esineitä (Voin antaa lainaksi hyviä TOOLeja/WEAPONeja jos on tarve ;)). Olisin tosin toivonut jonkinlaista RAID BOSS menetelmää Wi-Fissä. Olisihan se ollut aika hauskaa jos olisi ollut sata raguna spriteä hakkelemassa tiettyä mobia. :D
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Purin » Pe Loka 05, 2007 2:44

Oooh. <3

Sain pelini! Rune Factory DS on ihana peli. ^O^
Vaikka en ole kauheasti mistään mitään vielä ymmärtänyt.
Jos joku sattuu tietämään mistä saa vasaran ja miten pääsee luoliin toivoisin, että hän kertoisi minulle. .___.
Kiitos. <3
Purin
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja josie » Pe Loka 05, 2007 2:58

Hei minäkin manasin kun en saa hammeria... Mutta katsotaan *kurkkaus foguun*
Hammer - Once you've unlocked Carmite Cave from Godwin, you'll have to till at least 50 squares of ground with your Hoe inside the cave. You don't have to grow anything if you don't want to. Once you've marked up the soil, visit Leo the blacksmith and talk to him to receive your basic hammer."

Eli eli kun Carmite luola on auki (se joka on Mistin talon lähellä, aukeaa kun olet kuokkinut 100 neliötä peltoasi) niin sitten siellä luolassa pitää kuokkia 50 neliötä lisää ja sitten puhua Leolle (eli sille sepälle) ja saat tältä hammerin.

Mistä sen Wifi koodinsa saa tietoon? *ikinä omistanut mitään englanninkielistä Wifi peliä jotta ymmärtäisi* Tietysti voisin katsoa ohjekirjasta :roll: Mutten jaksa.
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » La Loka 06, 2007 9:26

Siellä rannallahan on semmoinen iso kotilo (=Mystery Shell). Puhu sille ja kun pääset valikkoon kosketa "Friend Roster" byttonia. Tämän jälkeen kosketa vasemmassa yläkulmassa olevaa "Add" byttonia. Nyt yläruudulla pitäisi lukea "This is your Friend Code". Alaruudulla voit sitten lisätä muiden FC:itä.

Minun Friend Codeni: 1847-9328-2735
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » La Loka 06, 2007 12:43

Okei kuulostaa tarpeeksi simppeliltä että ehkä jopa osaisin sen tehdä... Editoin tänne sitten oman koodini kun sen selvitän...

Edit: Elikkäs...
0087-0246-1354
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Purin » La Loka 06, 2007 3:37

Nuutyasha kirjoitti:Siellä rannallahan on semmoinen iso kotilo (=Mystery Shell). Puhu sille ja kun pääset valikkoon kosketa "Friend Roster" byttonia. Tämän jälkeen kosketa vasemmassa yläkulmassa olevaa "Add" byttonia. Nyt yläruudulla pitäisi lukea "This is your Friend Code". Alaruudulla voit sitten lisätä muiden FC:itä.

Minun Friend Codeni: 1847-9328-2735

Minulla ei näy siinä yläruudulla mitään. :( Tietääkö ketään syytä?
Purin
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » La Loka 06, 2007 4:53

Olethan varmasti "koskettanut" sitä Add nabbulaa? Muuten en tiedä mikä voisi olla syynä. :o

EDIT: Niin ja Josie on lisätty Kamuihin. :)
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

Seuraava

Paluu Rune Factory