Paljon kysymyksiä @_@ Valittakaa jos unohdan vastata johonkin...
Muistan lukeneeni että joskus kaivokset "bugittavat" (etenkin talvella) niin ettei seuraavaan kerrokseen pääse, tosin ensimmäisessä kaivoksessahan on vain se 10 kerrosta joten tietenkään siellä ei pääse alemmas.
Rahoista menettää aina osan pyörtyessään, eniten jos Thomas tai Murrey raahaa sinut kotiin. Takakura vie vain n. 100g joten jos on tarve pyörtyä tee se omalla farmillasi.
Luulen että kanat pärjäävät "hyvällä" säällä talvella siinä missä muinakin vuoden aikoina. Joskin en koskaan ole pitänyt kanoja pihalla edes kesäaikaan DS pelissäni.

olen liian laiska kantamaan ne ulos.
Eläinten sydäntasot nousevat kaikista nopeiten kun vain pidät niistä huolta. Ja tietysti kannattaa käyttää kosketusnäyttöäkin koska siten tavallaan saat tehtyä päivässä useammin jotain mistä pisteet nousevat.
Ja kalastus spritejen käyttö talvella rahan hankintaan on Glitchi eli siis ei ohjelmoitua käytöstä pelissä. Se voi siis auheuttaa mitä vain alkaen kaupunkilaisten yhtäkkisestä katoamisesta siihen että koko peli savesi korruptoituu. Joten ihan omalla vastuulla sitä käytät. Ihan sama kuin ostaisit action Replayn tai jonkun muun laitteen jolla saat pelin koodia muutettua. Se joko toimii niin että pelikin toimii vielä jatkossa tai sitten saat parhaassa tapauksessa hajotettua koko pelin (joskaan en usko että pelin kovin helposti saa rikottua, mutta ainakin muistiosi tuhoutuminen on hyvinkin mahdollista.)
Itse raahaan kanssa Leialle kaivokselta niitä koruja. Muistaakseni ne siniset ketjut ja korvakorut ovat parhaita...
Jos tahdot kosketusnäytöllä lypsää niitä lehmiä niin on touch Gloven oltava käytössä ja sitten lypsimen ja sitten kävelet sen elikon luo ja käytät lypsykonetta. Sitten kun se "minipeli" alkaa niin utareitten sijaan"silität" sen alavatsaa. Ainakin se toimii itsellä miljoona kertaa paremmin kuin utareitten tökkiminen... ja maidosta saa sitä isomman mitä nopeammin lypsää. Ei se ole kovin vaikeaa :3 jos saat kissalle punaisen sydämen silitettyä onnistut varmasti ^_^b
Kolmanteen luolaan pääsee kun ensin pääset kakkos luolan alimpaan kerrokseen (siitä tulee ilmoitus sitten) ja sitten avaat sen kuten kaikki aiemmatkin eli siis tulet sinne kaivokselle hammerin kanssa yöllä tai muulloin kun kukaan ei ole siellä.
Olikohan siinä kaikki? Noh toivotaan *lähettää viestin*