Kotisivut

Söitkö jotain tosi hyvää? Oliko päiväsi todella loistava? Tapasitko kivan ihmisen? Näitkö loistavan leffan? Tahdotko kertoa siitä muille? Tämä on oikea alue sille.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Dee » Ti Loka 09, 2007 8:45

Kotisivuni -> http://pikapika.org

Käykööt ken uskaltaa, vieraskirjaan on KIRJOITETTAVA. Mjuh.
Kuva <- Klikkaa sitä :D
Dee
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Andras » La Marras 24, 2007 10:03

Kaikkia varmaan kiinnostaa, mutta ihan pakko mainita, että poistin sivuni, kyllästyin niihin.. >_>

Juuh. Sivutila menkööt "parempaan" käyttöön..
Omistan ne pelille, josta ihan oikeasti tiedän jotain.. Siis Animal Crossingille.. x'D
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja josie » Su Marras 25, 2007 4:02

XD Joo sivujen pito on välillä raivostuttavaa... Montakohan kertaa olen ajatellut että lopetan elonkorjuukuun... Ja sitten tulee joku random ihminen vieraskirjaan ja sanoo "ihanat ja hyödylliset sivut" ja sitten en voi kuin jatkaa niitten pitämistä :lol: (maailman paras keksintö tuo viekku, pakottaa jatkamaan)

Mjoo... Muista sivuistani aisling on vähän niinku tauolla ja pilviinkurkottajiin puuhataan joulukalenteria... Pahuksen joulukin tulee...

:O Tajusin juuri että elonkorjuukuu taitaa täyttää vuoden... Eikä miulla oo mitään laitettavaa sinne... Tämä foorumikin lähentelee vuoden ikää... Aika kuluu niin nopeasti :wink:
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Dee » Su Syys 14, 2008 12:28

Tajusin täsä yks kaunis päivä että Nurkka on yli 5-vuotias vanha pieru kotisivu. :'D

Monta kertaa oon uhannu nirhata sen, mutta eii.. aina maksan kiltisti domainin ja ei voi lopettaa. xD
Ja lisätilaaki tilasin. :'3
Kuva <- Klikkaa sitä :D
Dee
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Syys 23, 2008 1:36

Oma sivuni täyttikin tässä jo vuoden. Olen siihen hyvin kiintynyt. <3 Ehkä vielä joku päivä olen saanut sinne kerättyä tiedot _kaikista_ maailman koiraelokuvista. Onkohan liian kunnianhimoinen tavoite? O_o

Haaveilen myös jostakin pienestä videopelisivusta, sellaisesta "shrinesta", jonka omistaisin todennäköisesti yhdelle lempipelistäni eli Dreamcastin/Gamecuben Skies of Arcadialle. Sellaista kun ei tietääkseni ainakaan suomeksi ole olemassa.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ti Syys 23, 2008 7:21

Skies of Arcadiaaa ♥_♥ Jumitan siinä aika lopussa XD Lähinnä siksi että edessä olisi ilmalaiva taistelu ja ne on niin tylsiä ^^' Ei huvita pelata sitä XD
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Syys 24, 2008 3:52

Kyllä, ne taistelut on alun jälkeen uskomattoman tylsiä sekä laivoilla että hahmoilla! Oikeesti varmaan huonoin taistelusysteemi, mitä oon j-rpg:issä nähnyt. >.< Kaikissa sama kaava: kerää Spirit-pisteitä ja tee erikoishyökkäys, paranna jos tarvii, aloita alusta. Mutta annan sen anteeksi, kun se peli on muuten miusta niin ihana, rakastan sitä isoa maailmankarttaa ja melkein kaikkia paikkoja ja lentämistä ja lentämistä pilvien päällä ja aarteenetsintää...ja hahmojakin. Kukaan ei edes angstaa, mikä on hyvin harvinaista j-rpg:issä. XD Paitsi ehkä Ramirez. (<3 <3 <3)

No kummiskin, oon suunnitellut, että aloitan uuden pelin ja kerään matkalla kaikkien aarteiden sijainnit ym. muistiin. Itseasiassa miun piti tehdä tuo jo kesällä, mutta Wiin p**kele ei osannutkaan tallentaa Gamecuben pelejä sisämuistiinsa, eikä miulla ollut sillon Gamecuben muistikorttia täällä.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

Edellinen

Paluu Maan ja Taivaan Väliltä