Kysymykset harvest moon DS pelistä

Keskustelu DS peli versioista tänne.

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja Jenna » Su Elo 17, 2008 9:07

Miksi minun rakennus listasta puuttoo kolme rakennusta.. Tai siis siellä välissä on ??? merkki eli en oo rakentanut jotain rakennusta vaikka olen omasta mielestä rakentanut kaikki :o Ei ainakaan voi enään tilata mitään uutta rakennusta.. Mitä kaikkia rakennuksia voi olla muka vielä mitä minulla ei ole :o?

Mistä muualta niitä gold lumbereita saa kun lahjaksi joskus muutaman kerran vuodessa tai ostamalla Gotzilta :o Minulla on se Gold Lumber Shed mutta ei siinä ole mitään järkeä kun ostan ne aina rakennuksen yhteydessä..?? :shock:

joo ei tuu nyt muita kysymyksiä mieleen :mrgreen: Laitan sit myöhemmin jos keksin jotain :P
Jenna
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ti Elo 19, 2008 2:52

millon nina kuolee ja tarviiko galenille antaa sitä lankaa

SPOILERSPOILER

Nina on kuollut sillä aikaa, kun peli hyppää ajassa muutaman vuoden eteenpäin lapsesi syntymän jälkeen. En usko, että Galenille tarvii antaa lankaa. Luulisin, että Galen vaan lahjottaa Ninan tavaroista löytyneen turhan sukan farmerille tjsp. (Tai mistäs minä tiedän harrastaako kyseinen pappa ehkä kutomista. :shock: )

Miksi minun rakennus listasta puuttoo kolme rakennusta.. Tai siis siellä välissä on ??? merkki eli en oo rakentanut jotain rakennusta vaikka olen omasta mielestä rakentanut kaikki Ei ainakaan voi enään tilata mitään uutta rakennusta.. Mitä kaikkia rakennuksia voi olla muka vielä mitä minulla ei ole ?

Tää nyt on pelkkä arvaus, mutta ehkä ne kysymysmerkit tarkottavat eri versioita rakennuksista...? Esim. kanalanhan voi rakentaa ruohosta, puusta, kivistä ja Golden Lumberista. Emt, en omista koko peliä tällä hetkellä. ^^;
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ti Elo 19, 2008 9:07

Onko väärin että repesin kohdassa "Tai mistäs minä tiedän harrastaako kyseinen pappa ehkä kutomista"?

Ja en osaa myöskään vastata tuohon puuttuvien rakennusten mysteeriin... :/ En edes ikinä rakenna kuin kanaloita, navettoja ja wood ja stone shedin (ja lammen jos tunnen olevani rahoissani ja koska siitä saa helpon tontun :P )

Ja en ole ikinä MISSÄÄN pelissä omistanut sukkaa joten en tiedä mitä Thomas siihen laittaa XD Villi veikkaus olisi että koiranpallon kun sillä tuntuu olevan siihen pakkomielle ;) (vitsi)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Jenna » Ke Elo 20, 2008 9:55

josie kirjoitti:Onko väärin että repesin kohdassa "Tai mistäs minä tiedän harrastaako kyseinen pappa ehkä kutomista"?

Ja en osaa myöskään vastata tuohon puuttuvien rakennusten mysteeriin... :/ En edes ikinä rakenna kuin kanaloita, navettoja ja wood ja stone shedin (ja lammen jos tunnen olevani rahoissani ja koska siitä saa helpon tontun :P )

Ja en ole ikinä MISSÄÄN pelissä omistanut sukkaa joten en tiedä mitä Thomas siihen laittaa XD Villi veikkaus olisi että koiranpallon kun sillä tuntuu olevan siihen pakkomielle ;) (vitsi)

En kyllä ihmettelisi jos sukkaan tulisi toinen pallo :shock:
^^ Tänään pelasin niin annoin vahingossa pojalleni koiran pallon ja menin sekunnin päästä ulos talosta niin Thomas toi sen takaisin samantien ^^ Ei pitänyt ainakaan kiirettä.. :mrgreen:
Jenna
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » To Elo 21, 2008 10:52

Mitähän ruotsinkieliset enkkuversion pelaajat muuten tykkäävät Galenista? Jos nyt en ihan väärin muista, niin ruotsiksi galen = HULLU. :lol: Ei miulla ole sydäntä haukkua ketään Valleyn asukkaista, ei edes Murreyta (oliko tuo sen Moi-tyypin nimi?), joka serkkuni pelissä pölli farmerin rahavaroja, kun tämä pökertyi ylirasittumisen takia. :roll:

Ja Thomasin pallopakkomielle ON huolestuttavaa...kultainen pallo joululahjaks ei ole mahdoton idea, kuten ei myöskään ystävänpäivänä lahjoitettu suklaapallo. Pitäisi ehkä passittaa pormestari psykologin puheille ennen seuraavia vaaleja. :wink:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » To Elo 21, 2008 5:19

*repeilee ajatukselle jossa Thomas raahataan hoitoon obsessionsa takia*

Voi Jennaa, Thomas vei lapseltasi lelun D: Mikä hirviö. Pitäisi oikeastaan pistää oma aihe pystyyn Thomasille ja pallolle XD Kaikki voisivat kertoa tarinoitaan pallosta. Itse joskus heitin pallon jokeen ja seuraavana aamuna Thomas toi sen takaisin :P

Ja pohdin kanssa pikkuveljeni kanssa tuota Galen nimeä XD En tosin usko että nimen antaja on tiennyt sen ruotsin kielistä vastiketta :3 Samalla tavalla huvittaa ainakin itseäni Tree of Tranquilityssa oleva LEENA. Niin outoa törmätä supisuomalaiseen nimeen Harvest Moonissa XD (Tosin voi olla että käännösessä se muuttuu Rinaksi tai Lenaksi)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Jenna » To Elo 21, 2008 6:05

josie kirjoitti:*repeilee ajatukselle jossa Thomas raahataan hoitoon obsessionsa takia*

Voi Jennaa, Thomas vei lapseltasi lelun D: Mikä hirviö. Pitäisi oikeastaan pistää oma aihe pystyyn Thomasille ja pallolle XD Kaikki voisivat kertoa tarinoitaan pallosta. Itse joskus heitin pallon jokeen ja seuraavana aamuna Thomas toi sen takaisin :P

Ja pohdin kanssa pikkuveljeni kanssa tuota Galen nimeä XD En tosin usko että nimen antaja on tiennyt sen ruotsin kielistä vastiketta :3 Samalla tavalla huvittaa ainakin itseäni Tree of Tranquilityssa oleva LEENA. Niin outoa törmätä supisuomalaiseen nimeen Harvest Moonissa XD (Tosin voi olla että käännösessä se muuttuu Rinaksi tai Lenaksi)

^^ Thomas onkin ilkeä! Luulisi pormestarilla oelvan jotain muutakin tekemistä kuin palautella koiran palloja..? (Varasti sen mun pojalta vaikka annoin sen sille-.-)

Tuskin se Galen nimen keksijä on ajatellut ensimmäisenä sen käännöksiä eri kielellä :mrgreen: Ja Galen on(Minun ruotsinkirjan sanaston mukaan) on hullu, hassu, hulluna (johonkin) ;DD ^^ Et muistanut väärin..
Jenna
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja May Max » Su Elo 31, 2008 3:32

onko kukaan lahjonut sitä baby tonttua siellä ruukussa ? itselläni sillä on jo viisi sydäntä.
May Max
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Andras » Su Elo 31, 2008 3:49

Minä yritän lahjoa sitä, sydämiä on kertynyt kymmenen kappaletta. :)

En tosiaan ole keksinyt mistä se pitäisi, mutta kissan olen kiikuttanut sen nähtäväksi parisataa kertaa..
Andras
Farmin pelastaja

ViestiKirjoittaja Tom » Su Elo 31, 2008 4:39

Koitin jossain vaiheessa lahjoa sitä mutta kyllästyin koska se ei ikinä antanut minulle mitään O_o
Tom
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja May Max » Su Elo 31, 2008 4:50

Okei.Se pitää:jäätelöstä,donitseista,pannukakusta,suklaakekseistä,tavallsista kekseistä,kakuista,suklaakakuista,pelkästä suklasta ja kaiken laisista herkuista.
May Max
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja josie » Ma Syys 01, 2008 10:17

Ja kaakaosta ja maidosta :3 Mutta niin pitää omakin lapseni joten se saa ne ennemmin XD
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja May Max » Ma Syys 01, 2008 1:52

Tietysti! Perhe aina ensin! Lily (lapseni HM cutessa:ssa) on niin söpö että seuraaan sitä aina Vestan farmille kunnes se jää sinne katselemaan niitä kasveja :)
May Max
Kana tarhanpitäjä

ViestiKirjoittaja Jenna » Ma Syys 01, 2008 5:53

Se baby tykkää läheskaikesta mitä kaivoksista saa: timanteista ym. :>Jos vaan haluu niitä antaa sille ;DD
Jenna
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja May Max » Ma Syys 01, 2008 6:20

Nii.Mä annan vaan ruokia ja näytän eläimiä
:D
May Max
Kana tarhanpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu DS Pelit