Mistä muualta niitä gold lumbereita saa kun lahjaksi joskus muutaman kerran vuodessa tai ostamalla Gotzilta
joo ei tuu nyt muita kysymyksiä mieleen
Valvoja: josie
millon nina kuolee ja tarviiko galenille antaa sitä lankaa
Miksi minun rakennus listasta puuttoo kolme rakennusta.. Tai siis siellä välissä on ??? merkki eli en oo rakentanut jotain rakennusta vaikka olen omasta mielestä rakentanut kaikki Ei ainakaan voi enään tilata mitään uutta rakennusta.. Mitä kaikkia rakennuksia voi olla muka vielä mitä minulla ei ole ?

josie kirjoitti:Onko väärin että repesin kohdassa "Tai mistäs minä tiedän harrastaako kyseinen pappa ehkä kutomista"?
Ja en osaa myöskään vastata tuohon puuttuvien rakennusten mysteeriin... :/ En edes ikinä rakenna kuin kanaloita, navettoja ja wood ja stone shedin (ja lammen jos tunnen olevani rahoissani ja koska siitä saa helpon tontun)
Ja en ole ikinä MISSÄÄN pelissä omistanut sukkaa joten en tiedä mitä Thomas siihen laittaa XD Villi veikkaus olisi että koiranpallon kun sillä tuntuu olevan siihen pakkomielle(vitsi)

josie kirjoitti:*repeilee ajatukselle jossa Thomas raahataan hoitoon obsessionsa takia*
Voi Jennaa, Thomas vei lapseltasi lelun D: Mikä hirviö. Pitäisi oikeastaan pistää oma aihe pystyyn Thomasille ja pallolle XD Kaikki voisivat kertoa tarinoitaan pallosta. Itse joskus heitin pallon jokeen ja seuraavana aamuna Thomas toi sen takaisin
Ja pohdin kanssa pikkuveljeni kanssa tuota Galen nimeä XD En tosin usko että nimen antaja on tiennyt sen ruotsin kielistä vastiketta :3 Samalla tavalla huvittaa ainakin itseäni Tree of Tranquilityssa oleva LEENA. Niin outoa törmätä supisuomalaiseen nimeen Harvest Moonissa XD (Tosin voi olla että käännösessä se muuttuu Rinaksi tai Lenaksi)

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa