Koira ja hevonen asuvat samassa... tallissa. Ovessa on koiran luukku ^^' Ja molemmille on oma ruoka... Kaukalo?
Tällä hetkellä saarellani on "Kasvokuvallisia" henkilöitä
Taro
Eric
Felena
Natalie
Danny
Lily
Valts (tai no Valts ei asu siellä ollenkaan käy vain kahdesti viikossa T_T)
Julia
Maseru
Goran
Eliza
Chen
Charlie
Ja siinä ne taisivat olla. Sitten minulla on niitä "randomeja" hyypiöitä vaikka kuinka monta. Eli siis hahmoja jotka luultavasti tehtiin jotta se "saarellesi voi tulla yli 100 asukkia" lupaus toteutuisi. Itse olisin mieluummin ottanut 40 jotka olisivat merkinneet jotenkin >_> Minulla on mm. vanha ukko joka vain istuu kahvilassa eikä ikinä tee mitään on vaan ja möllöttää. Ja ainakin kolme kakaraa pyörimässä jaloissa (kaikki muuten klooneja toisistaan >_> ) Ja sitä rataa.Rumia randomeja joiden kaltaiset aina kuolee animessa... Se on totuus katsokaa Excel Saga. Ottaisin mieluummin vaikka Namin ja Muffyn käymään kylässä kuin niitä... *sigh* off to bed.
*
Noh niin nyt saarella on kaikki asukit jotka siis merkkaavat. Odotan vielä innolla että tohtori ja Cliff tulisivat kylään (iih Cliffie ja Doccie on molemmat niin hyvän näköisiä ja sitten niitä ei voi naida!!!!

*tappaa pelin tekijät*

)
Kokeilin naimisiin menoakin ja nain Dannyn mokoma kun sattuu olemaan ihan hulluna minuun. Häät on hyvin tavalliset eli menette kirkkoon vannotte valanne (tai siis puolisosi lupaa rakastaa sinua myötä ja vastoin käymisisissä ja blaa blaa blaa ja itse vain nyökkäät) kävelette käytävän poikki ja kaikki seuraavat sinua ja ulkona kävelette kirkosta ulos Goddess tulee lammestaan ja kilkuttaa teille hääkelloja lahjanaan (höh, antaisi mieluummin vaikka Arabian astioita!) sitten menette kotiin ja puolisosi kysyy millä nimellä tahtoisit hänen sinua kutsuvan. Koska en ollut aikeissa tallentaa peliäni käskin Dannyn kutua minua Hani <3 :ksi. Siis vika merkki oli sydän. Auttoi huomattavasti lataamaan viikon takaisesta tallennuksesta kun tiesin että Danny kutsuisi minua sillä nimellä lopun ikäni *kylmiäväreitä*
Joo... Shiba on puoliksi minun eli 10stä pikkusydämestä Shiballa on jo 5. Eli siis hän on... melkein vihreällä sydämellä :3 Että olen ylpeä. Lapsia pelissä saa vain yhden tytön tai pojan ja se on kaikilla puolisoilla sama ruskea tukkainen (ruma

) ja jopa Markilla missä ei ole mitään järkeä. *huokaus* kaipaan Harvest Moon DS:n eri lapsia. Mieluummin ottaisin vaikka vain pelkkiä poikia kunhan niiden ulkonäkö riippuisi puolisosta. En koskaan ole tykännyt siitä "lapsesi näyttää juuri tältä. PISTE" systeemistä. Ja miettikää miten mahtavaa olisi saada Popurille pinkkihiuksinen poika <3<3<3 Pinkki on pop vaikka se minusta onkin kaikkein pahin väri (siis merkityksessä Paha niinkuin Saatana vaikken ko. herraan uskokaan.)
Joo. Vessa ja kylppäri pitäisi vielä taloon saada niin voisin sanoa olevani tyytyväinen kämppääni. (ja sitten kultainen jääkaappi XD)
Ai joo ja varoituksena kasvit on kasteltava kahdesti päivässä. Mikä on ainakin ekana keväänä mahdotonta koska energia on ihan loppu pelkästään 2 peltotilkun kastelusta (siis sellaisen 9 ruudun tilkun, eli yhteensä 18 alueen kastelusta) Jotta sellasta... Rannalla kasvaa keväällä merilevää josta saa n. 1000/purkki joten kannattaa muistaa sen rannalla olevan kiven morjestaminen päivittäin (itseäni harmitti kun löysin sen vasta tyyliin 8 päivä kevättä. Sillä olisi helposti saanut kasaan sen 30000 rahaa~ *unelmoiva huokaus* )
Joo eiköhän siinä ollut oleellisimmat huomautukset ja infot. Heart eventit väännän sitten suoraan saitille jahka kerkiän niin pitkälle... Pistän tänne sitten infowa kun niin on tapahtunut~ (Huhtikuuhun asti olen täysin työtön joten on rrreilusti aikaa~)