Ixu, jos omistat PSP:n niin hanki ehdottomasti tämä peli. Saat pelata Squallilla (ja muilla FF:ien päähyviksillä tai -pahiksilla) hypernopeita ja lennokkaita taisteluja.

Min olen työllistänyt alun Prologuen jälkeen pelkkää Cloudia, joka on muistaakseni nyt levelillä 11. Tulin vissiin seiskan tarinaosion loppuun, koska vastassani on nyt *MASSIIVINEN SPOILERI...NOT* Sephiroth. Oikeesti, monesko kerta tää jo on, kun Cloudin on voitettava Sephiroth? FFVII, Ehrgeiz (I think...), molemmat Kingdom Heartsit, Advent Children-elokuva, Crisis Core (no, se oli kyllä Zack, mutta melkein sama asia)...ei se hyypiö ihan vähällä usko!
Hee, Squallilla on muuten sama nasaaliääni kuin Kingdom Heartsissa. Cloud kuulostaa kauhukseni välillä ihan englantia puhuvalta Kimi Räikköseltä.
Prologuen eli sen alun tutoriaaliosion viimenen taistelu oli aikas hieno. Siinä pelataan FF ykkösen Light Warriorilla ja kesken sitä taistelua musiikit vaihtu johonkin hirmuisen kauniiseen laulettuun kappaleeseen. Jaaaa seiskan osiossa kartalla soi ykköslevyn ihana karttamusiikki. Muutenkin tuossa on taisteluissa randomilla eri FF:ien eri taistelumusiikkeja hienompina versioina. Ja ehkä minä olen jopa oppinut pelaamaan. Vähän. :`D