Mitä peliä pelasit viimeksi?

Keskustelu muista peleistä tänne :P

Valvoja: josie

ViestiKirjoittaja josie » Ke Elo 19, 2009 10:35

Täysin offtopiccia, mutta kaverini, jonka nimi on Sini kertoi että oli joskus kahden kaverinsa kanssa pelannut jotain Final Fantasyä ja sitten toinen kaveri oli kannustanut kovaan ääneen vieressä "TAPA SE SINI TAPA SINI!" aina siihen saakka että tämän Sinin äiti sitten oli kurkistanut peloissaan huoneeseen ja kysynyt miksi Sini pitää tappaa. Että sellaista... :lol:

Lasketaanko pelaamiseksi että kaverini pyysi että testaan hänen tekemäänsä Flash peliä? Muuten viimeisin peli jota olen pelannut taitaa yhä olla Sims 3, jonka tosin lopulta poistin turhautuneena ^^U Se ei iiiihan toimi niin hyvin tällä koneella kuin voisi toivoa >_> (hyvä kun nippa nappa pyörii jos grafiikat on matalimmillaan...)
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Dee » Ke Elo 19, 2009 11:08

Min pelasin viimeksi Harvest Moon FoMTia ja sitä ennen The Sims 2:hta. Kerpules ettei elikkolisäri toimi. :<
Kuva <- Klikkaa sitä :D
Dee
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Soccan » To Elo 27, 2009 4:49

Löysin tuossa pari päivää sitten pölyttyneen Tales of Phantasiani. Pelailin sitä, ja nyt pitäisi taas läpäistä eräs inhottava paikka... Innostus loppui lyhyeen..

Anteeksi että poikkean aiheesta hieman, mutta onko kellään muulla Tales of Phantasiaa (GBA)? Jos on, niin tuliko paketissa kaksi peliä, vai oliko omani vain joku erehdys?? No ainakin minulla ja veljellä on molemmilla omat.
Soccan
Turnipsien kerääjä

ViestiKirjoittaja Nuutyasha » To Elo 27, 2009 5:39

En omista GBA:lle ToPpia, mutta tiedän että pakettiin kuuluu vain yksi peli. Aika hyvä tuuri sinulla O_O
Kuva
Nuutyasha
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Wee » Ke Syys 02, 2009 6:42

DS:sää pelasin... Pokemon Pearl on ihan kiva mut yleensä vaan
kasvatan yhtä pokemonia. Kuten Torterraani joka on jo
l.36 ku muiden pokemonit on l.16-20... :wink:
Nekomimi~ <3
Wee
Tavallinen turnipsin kastelija

ViestiKirjoittaja Snowdance » To Syys 03, 2009 8:03

Game Boy Colorin Metal Gear Solidia. En ikinä kuvitellu, että GBC-pelissä vois olla niin paljon tarinaa ja hahmoja (lue=tekstiä). O_o Se on myös vaikein pelaamani Metal Gear. Niissä isojen konsoleiden peleissä joku on aina soittamassa codecilla ohjeita tai viimeistään ite soittamalla saa tarkan kuvauksen siitä, mitä pitää tehdä. Tuossa kaikki toimintaohjeet on hyvin summittaisia ja tärkeät asiat pitää hoksata ite. Mutta...sitä olenkin peleissä kaivannu. On se hyvä tunne, kun pääsee vihdoin jostain jumikohdasta eteenpäin.

Mutta voi lol tuota Nintendon sensurointipolitiikkaa. Solid Snaken tavaramerkki eli tupakat on muutettu joksikin ihmeen "fogger"-esineeksi, josta pursuaa savua ilmaan. Tai siis...sumua. :lol: Mutta edelleen sillä pystyy näkemään lasersädeansat.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » To Syys 03, 2009 6:12

Pelasin tuossa äskettäin hetken mielijohteesta pleikkari ykkösen legendaarista Spyro: Year of the Dragon-peliä. Aivan paras peli! Varmaan parhaita pelejä mitä olen pelannut! Niin nostalaginen ja hauska! Skeittaaminen on kivaa, olen nakuttanut aika hurjia (oman kaliiberini mukaan hurjia) piste-ennätyksiä pelissäni. Harmi vaan etten osaa tehdä Trash Masteria, sillä saisin nakutettua vielä enemmän pisteitä taulukoihin. Pidän muutenkin pelisarjasta tosi paljon ja omistan kaikki pelit (kaikki siis mitkä on pleikkarille tehty) lukuun ottamatta ihan ensimmäistä (Spyro the Dragon) ja ihan uusinta (Dawn of the Dragons) peliä. Ykkösosan serkkuni ovat luvanneet myydä, joten sen saan kokoelmiini toivottavasti pian! Sarjasta suosikkini on tuo kolmospeli Year of the Dragon, toiseksi paras kakkososa Ripto's Rage/Gateway to Glimmer ja kolmanneksi paras A Hero's Tail, sarjan viides peli. Neljäs peli oli surkea, mutta kuudes peli sen verran erilainen että siitäkin pidin. Eternal Nights on vaiheessa, sitä en ole alkua pidemmälle jaksanut pelata ^^'
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Snowdance » La Syys 05, 2009 12:06

Aloitin eilen illalla FF Dissidian.

... :lol:

En muista, milloin viimeksi oisin evottanut NIIN pahasti kuin tuon pelin alussa. Alkoi oikeesti melkein naurattaa, kun kiertelin sitä ihmeen ruutulautaa ympäri vailla aavistustakaan siitä, mitä miun pitäisi tehä. Puhumattakaan taisteluista, joista en ehtinyt tajuta yhtikäs mittään. Neliö tekee tavallista atakkia ja toinen liipasin lukittaa kohteeseen, eikunhei, se taisikin olla toisen puolen liipasin jne.

Siinä on ihan järkyn paljon kaikkea taistelusäätöä! Apua.

Oli jotenkin outoa nähä alkuvideossa Squall taistelemassa Sephirothia ja Zidane Kefkaa vastaan. O_o
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » La Syys 05, 2009 1:35

AAH Squall!!! Ei ole mitään ihanampaa hahmoa, kuin se*toivoo olevansa Rinoa*!!!!!Kääk mitä puhun.. :oops:

Pelasin just pokemon yellowta... aww, ku se Pikatchu on söpö, kun se seuraa. Pokemon silver on muuten paras pokemonpeli (tai sitten gold, en ole sitä nimittäin pelannut, kun lugia on aina ollu niin "söpö" pokemon)

Pelasin myös itseasiassa wonderful lifeä aamulla. Sitä on kiva pelata, kun muut nukkuu :twisted: (XII on vieläkin aloittamatta :oops: )
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » Su Syys 06, 2009 8:16

Ixu, jos omistat PSP:n niin hanki ehdottomasti tämä peli. Saat pelata Squallilla (ja muilla FF:ien päähyviksillä tai -pahiksilla) hypernopeita ja lennokkaita taisteluja. :D Min olen työllistänyt alun Prologuen jälkeen pelkkää Cloudia, joka on muistaakseni nyt levelillä 11. Tulin vissiin seiskan tarinaosion loppuun, koska vastassani on nyt *MASSIIVINEN SPOILERI...NOT* Sephiroth. Oikeesti, monesko kerta tää jo on, kun Cloudin on voitettava Sephiroth? FFVII, Ehrgeiz (I think...), molemmat Kingdom Heartsit, Advent Children-elokuva, Crisis Core (no, se oli kyllä Zack, mutta melkein sama asia)...ei se hyypiö ihan vähällä usko! :roll:

Hee, Squallilla on muuten sama nasaaliääni kuin Kingdom Heartsissa. Cloud kuulostaa kauhukseni välillä ihan englantia puhuvalta Kimi Räikköseltä. :D

Prologuen eli sen alun tutoriaaliosion viimenen taistelu oli aikas hieno. Siinä pelataan FF ykkösen Light Warriorilla ja kesken sitä taistelua musiikit vaihtu johonkin hirmuisen kauniiseen laulettuun kappaleeseen. Jaaaa seiskan osiossa kartalla soi ykköslevyn ihana karttamusiikki. Muutenkin tuossa on taisteluissa randomilla eri FF:ien eri taistelumusiikkeja hienompina versioina. Ja ehkä minä olen jopa oppinut pelaamaan. Vähän. :`D
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Ixu » Su Syys 06, 2009 10:28

En omista PSPeetä... Haluaisin kyllä sen, mutta alkaa olla jo "vanha konsoli" ja kun luokkalainen sitä esitteli, niin oli ehkä liikaa toimintoja minulle. Miksi ei voinut olla vain niin, että kun kone avataan, niin se menee heti peliin? Niin kuin GBAssa... Kuollakseni haluaisin pelata kuitenkin Squallilla. Olis kiva kuulla kun se puhuu... X2n taistelusydeemi oli kuitenkin ehkä liian nopea, että jos tuo on sellainen?

Englantia puhuva Kimi Räikkönen :lol: LOL Kun se ei osaa puhua edes suomea!

VIIIn taistelu musiikki on muuten paras BTW ja se winnertunnari(eka FF mitä pelasin)

Ja ettei mee officsi niin pelasin äskön simssiä
Ixu
Lehmän lypsäjä

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ma Syys 07, 2009 6:27

^Kyllä PSP:n voi säätää menemään suoraan peliin eikä siihen alkuvalikkoon. En tiiä, minkälainen FFX2-taistelusysteemi on, mutta luultavasti ihan erilainen kuin tässä Dissidiassa. Tässähän ei ole käytössä ollenkaan valikoita, vaan taistelukentällä saa vapaasti juoksennella ympäriinsä. Tai seiniä pitkin. Friikkiä. O_o Nyt kun olen tottunut nopeuteen ja tajuamaan suunnilleen mitä taisteluissa tapahtuu, niin en muuta haluaisikaan tehä kuin jatkaa pikkuvihujen pieksemistä. :D Huomasin tässä vasta, että kaikki vihut ovat läpikuultavia pelihahmojen "varjoja"! Siis tyyliin Cloud (Imaginary Soldier, miten sopiva nimi), Squall, Terra...ja vale-Tidusta vastaan olen aina pulassa, koska sillä on yks tosi tehokas kaukoisku, jolta en osaa suojautua.

Hmm...Tidus on tällä hetkellä lempipelattavani. Se liikkuu salamannopeesti ja tykkään siitä tässä pelissä jopa hahmona 1000000xkertaa enemmän kuin FFX:ssä. Oikeesti, sekin isä-poika-juttu on tässä tehty paremmin kuin koko FFX:ssä. :roll:
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja Demmi » La Syys 19, 2009 9:59

Kokeilin tuossa hetki sitten uutta FFX-2:ani ja ihan kivalta vaikuttaa. Pelasin huimat 19 minuuttia mutta siinä ajassa ehdin jo vakiintua taistelujärjestelmän sekavuudesta, jota olenkin kuullut useissa paikoissa haukuttavan. Ehkä siihen tottuu. Kivan näköisiä hahmoja kuitenkin, Rikku on aika nam 8) Varmaan enemmän tuo peli on miehille/pojille suunnattu naishahmojen takia, mutta miksei tytötkin voisi pelata. Dress Changet on aika kivoja, taikatyttöilymeininkiä <3 Saa nähdä milloin joudan pelin seuraavan kerran avaamaan, sen verran kouluhommaa olisi tehtävänä.
Demmi
Goddessin lemppari

ViestiKirjoittaja josie » Ke Syys 23, 2009 11:05

Snowdance kirjoitti:Aloitin eilen illalla FF Dissidian.

OMIGAWD MÄÄKIN OSTIN DISSIDIAN JUST EILEN! XD Ehdin pelailla tunnin, säädin Cecilillä koska sen tarinan vaikeustaso oli alhaisin hehe ^^U Ohjaus on vielä tooosi hakusessa koko ajan olen huutamassa sille pelille että kuka -rkele taas otti lukituksen pois käytöstä (noh duh minä itse =_= ) ja miksei tää tee sitä iskua X (koska sormi on L eikä R napilla kuten pitäisi >_> )jne. Oikeasti jos saisin R ja L napin toiminnot vaihdettua pystyisin konrolloimaan sitä :? Mutta itse en ainakaan löytänyt valikoista mitään millä saisin ne muutettua... *sigh* R on maailman hyödyttömin nappi, ei sitä pitäisi pistää niin tärkeään osaan pelissä :evil: L tulee paljon luonnollisemmin....

Ja juu olen aika hidas pelien hankinnan kanssa, mutta tämä on aika viihdyttävä aivot pois mättö :P Saattaa olla että ehkäpä pelaan tätä aina kun muut pelit ei maistu. Saanpahan taas PSP:llekkin jotain käyttöä ^^U
josie
[Admin] No-life

ViestiKirjoittaja Snowdance » Ke Syys 23, 2009 6:36

Aaaa, miusta Cecilillä oli äärimmäisen tuskattuvaa pelata. Sehän on kaikista hitain hahmo! >.< Puolet ajasta liitelin jossain taivailla ja halusin alas. Olen ite ollut nyt viikon jumissa Dissidia loppupahiksessa. Se on nimittäin ensimmäinen kerta, kun nappien takominen ei toimikaan. XD Pääsin jo kerran sen kolmanteen muotoon, mutta en tajua, miten yhen sen hyökkäyksen voi torjua tai väistää...kuolen sit aina siihen.

Ei mutta Dissidiassa on se hyvä puoli, että kuolleessaankin saa siinä taistelussa kertyneen EXPin säilytettyä. Cloudini on kehittynyt nyt, hmm, *laskee* 15 levelin verran evottaessaan loppupahista vastaan. 8) Ehkä mie sit sen voitan, kun olen tasolla 100. Tai 99, mikä lie maksimi.
Kuva

Eurolag of Seasons ~
Snowdance
Goddessin lemppari

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Kuin Harvest Moon Pelit